Chefir

Babelor,

Stau pe gânduri dacă postarea asta vrea să fie răutăcioasă sau nu. Este vorba despre Chefir, bineînțeles. Știu că o așteptați de multă vreme, îmi amintesc destul de clar mailurile primite de la voi în care îmi cereți părerea despre acest produs („Rhetto, am auzit că face bine la piele. E adevărat? Cu cât chefir să mă ung, și când, dimineața sau seara?”. Sau: „Fetița mea a căzut aseară în butoiul cu chefir din prispă. S-o scot sau nu?”, și așa mai departe).

Acum, eu ce să zic. Chefirul este un produs inventat de firma Napolact și este foarte bun. La fel de bun este însă și laptele bătut, inventat tot de firma Napolact, și care în plus este uneori cu treizeci de bani mai ieftin. Deși amândouă au același gust, prefer chefirul, pentru că ambalajul este mai frumos, deși identic cu cel al laptelui bătut. Gustul chefirului este de chefir, și bănuiesc că este produs din lapte de vacă și încă ceva (emulgatori, probabil). Eu una mănânc chefir în fiecare dimineață, la fiecare prânz și în fiecare seară, și până una-alta îmi merge destul de bine, adică sunt puternică, vorbesc tare și ieri am mers cu tramvaiul fără bilet și nu m-a prins controlorul. Nu știu însă dacă asta se datorează chefirului sau ierbii pe care o fumasem ceva mai devreme.

În altă ordine de idei, chefirul mai are câteva proprietăți care mă bucură: nu le place pisicilor mele, deci nu este furat din frigider (spre deosebire de icrele de crap și Gazeta Sporturilor), poate fi folosit pe post de chit (la geamuri, iarna) și este alb, ceea ce o scoate din sărite pe Veta (care e neagră, am uitat să spun până acum. În poza din headerul blogului, ea e în negativ).

Vă pup,

Rhetta

4 comentarii

  1. Nu e de fapt o postare pentru publicitatea laptariei ci contine emulgatori si inca ceva, subliminale, pentru cheguevaraisti. Sloganul propagandistic ar fi, de la vaci cu dedicatie pentru boi.

  2. Mastic: gând la gând cu bucurie. Când ceva îmi place mie, dar nu și pisicilor mele, e ceva necurat la mijloc.

  3. te-ai stricat rau la mate de la chefir-ul asta.

  4. Aracetul din chefir e facut. Merita pomenit.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

