Olio, babelor

Eram gata sa inchid editia de seara, cand mi-am adus aminte ca in Romania exista trupa Travka. Mai mult, am auzit, trupa Travka e cunoscuta. Cum n-avem radio in casa, m-am dus repede pe net sa vad despre ce e vorba. Am dat peste urmatorul lucru, cu mult peste 100.00 de vizionari, si sa inlemnesc aici daca inteleg.

In primul rand, Travka, daca vrei versuri destepte trei’ sa vorbesti cu sora mea Rhetta, ti le scrie ea. Dupa care si muzical s-ar putea discuta, nu exista multe motive sa scrii muzica asa conventionala. Banii? Hai, frate. In fine, nu mai zic nimic, ca iar sare lumea ca am luat-o razna.

33 comentarii

  1. http://ciprianmuntele.ro/?p=1253 uite. dar n-o sa mearga cu trenu de 7, o sa mearga cu ala de 5 45. daca vrei, iti trimit si codul. eu cu asta merg, ca e mai simplu.

  2. ascultam travka in liceu. inger sedat.

  3. aaaa, m-am incurcat un pic. ziceam de adunat gunoaie.

  4. Nu-ţi face griji, Livia. Nu cred că suspecta cineva că s-a transformat Corabia Nebunilor în tren.

    Io am o problemă. Acum nu mai pot folosi expresia „creier în priză”, care din întâmplare chiar îmi plăcea foarte mult.

    Wannabegay2, ce densitate de mărturisiri pe milimetru de frază într-un comentariu atât de scurt.

    Am căutat piesa aia de care zice musafirul nostru de mai sus şi am observat că ai ales greşit piesa pentru demonstraţie, Veta. Nu ştiu dacă o ştii, dar dacă nu – ascult-o. Priceless.

  5. sper sa nu se transforme in tren corabia aia. la cat de prost sta doamna aia cu echilibrul, sigur ar iesi cu sange.

    eu nu am inteles ce se intampla cu oamenii din filmul asta. de ce nu trece o turma de oi peste linia aia ferata, cum sa intampla in viata adevarata?

  6. Pentru că n-au ştiut să facă legătura între faptul că femeia aia stă să leşine şi locul pe unde trece letren.

  7. era misto sa lesine pe o oaie si sa creada ca a calcat-o trenul si a ajuns in rai. imi pare rau.

  8. Am nava, am nava de mare tonaj
    Habar n-am ce-i aia rului sau tangaj

  9. ruliu, pardon

  10. Nu, Alexandre, dar s-ar putea să vrei să ai habar ce-i ăla iceberg.

  11. @ livia – mersi mult de info, dar nu cred ca o sa pot sa ma inscriu in actiunea lor cu muntele, desi cred ca acolo e cea mai mare nevoie 😦

  12. Petronia, e vorba de-un spargator de gheaţă
    Feliem aisbergu’ ala precum mamaliga cu aţă

  13. Şi măcar îl punem peste nişte whiskey ca lumea? Sau construim concurenţa Hotelului de Gheaţă de la Bâlea? Sau le punem la păstrare pentru la vară? Da. Punem gheaţă la murat.

  14. Petronia, se este si whiskey. Hedonism inconturnabil, à consommer avec modération. Ce zici de un Lagavulin ? Atipic dar fa-bu-loooos. Parol.

    Si da, Petronia. Pentru ca si vara viitoare o sa ne ia prin surprindere, o sa facem rezerve de gheata pentru tine: punem la murat, printre ferestre, sub saltea, la banca, restul îngropam. Deh, omul cumpatat face toamna vin, zacusca si stoc de gheata.

  15. Salut. Petronia, daca te inteapa inca i-ul cela singurel de la indemnul de placere al postului, uite aici link unde te poti plange:

    http://en.support.wordpress.com/contact/

    Eu am facut-o, dar pentru siguranta ar fi bine sa o mai faca si altii.

  16. Si pentru ca nu-sh cate linkuri ati setat la blocat comentarii, mai pun unul cu al doilea. Exista si modalitatea de a face corecturile direct. Aici:

    http://translate.wordpress.com/projects

    Numai ca dupa cum vei vedea (daca vei cerceta ce se intampla acolo), sunt multi care cred in mod eronat ca se pricep la gramatica. Habar n-am cum va fi aleasa varianta corecta din multitudinea de proteste contradictorii. Cred ca metoda contactului e mai eficienta.

    Cheers!

  17. Pinguilde, cred că trebuie să-ţi schimbi numele în Pinguide pentru că eşti un ghid al normalităţii pentru babe cârcotaşe dar leneşe. Mulţam fain pentru susţinere şi pentru că m-ai făcut să mă simt prost că m-am plâns înainte să încerc să fac ceva. Nu fac bancuri.

  18. Mersii Piinguii(l)de !
    Petroniia, era sa ziic: Fiii priima la care place acest ajutor nesperat.
    Mii-aii luat-o înaiinte.

  19. Pe de altă parte văd că tu mi-ai luat-o înainte cu împărţitul „i”-urilor către naţiunea WordPress-ată, deci suntem chiiiit. 😀

  20. Petronia, împarteala are o ratiune: cu cât mai multe i-uri, cu atât mai multe puncte pe i.
    Pai nu ? Sa punem nitica rânduiala, caci natiunea e cam Word-depresurizata.

    Ah, da, Petronia, suntem chit. Sper însa din tot sufletul sa nu fie vorba de un fost borcan de chefir de-al Rhettei. Chitul asta, that is. Pielicica lui, spuma laptelui, deh, as mai astepta oleaca pâna sa ne pasteurizam.

  21. lol

  22. ce

  23. Alexandre taică, sper că nu de la chitul ăla ţi se trage. Ce naiba? Să faci bine să dai chefirul înapoi, că văd că are efecte adverse la cei care vor să-l folosească în mod eronat.

  24. Petronia, „lol”-ul si „ce”-ul nu-s ale mele. Cata degraba la IP si vezi care-i uzurpatorul sa-l scurtam de un cap. UNde-i va sta capul, acolo-i vor sta si picioarele si toate astea într-o valiza pe Lacu Morii.

    Sa mai vedem ce face acum, ca-s autentificat. Si autentic.

  25. Înseamnă că te pândeşte perseverent de te-a prins neautentificat. Hm. We have a stalker. Alexandre, cred că-ţi vânează vinul.

  26. Mvai, tocmai am aflat cine e.
    Opresc prapadul, gata.
    M-a pândit dintr-un birou alaturat. Puslamaua.
    Io când eram mic îmi faceam temele, nu scriam asa pe blogul lui tata.
    Auzi, dom’le !

  27. :))) Acum scriam că poate ai vrea să te răzgândeşti în privinţa represaliilor, după ce am văzut unde-i localizat IP-ul. 😀

  28. Exact. Luai acest mic snake in the grass la biurou (sic !), ca miercurea nu e scoala. O clipa m-am duns într-alt cabinet si hop !

  29. dus, nu duns. Sunt iinervat.

  30. E bine să fie omul inervat, că altfel nu prea funcţionează, nu? Adică e ca şi cu cablurile la calculator sau la maşină. Iinervat, fiind o intensificare, nu poate să fie decât şi mai bine. Un fel de superputeri.

  31. Cu placere. 🙂

  32. Să vedem dacă funcţionează, Pinguide (te deranjează dacă-ţi zic aşa de-acum?). Am risipit şi eu pe-acolo ceva reclamaţie argumentată cu trimitere la tabel de conjugări ale lui „a fi”, deci aşteptăm.

  33. Petronia, în chip de exorcizare, sa „salutam acest freamat al verbului a fi”, cum cânta Baniciu-colibriul

    Pinguide, ar merge si macedaros, nu ? Ah, si ca ne-ai restituit i-ul lipsa, imacedaros e si mai minion. La un vin. Sau sprit, ca voi astia austriecii le-ati dat voie prapaditilor alora de italieni sa strice vinurile cu borviz, da, da.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

