Cars hiss by my window…

Babelor,

Anul e 1938 si voluptatea e imponderabila: french curves si haute couture à l’italienne… Sinestezia asta care se traieste aproape în apnee se cheama DELAHAYE 165, caroseria fiind semnata Figoni & Falaschi.

Chiar admirând bijuteria pe loc, armonia perfecta a unui coup de crayon pe cât de prodigios, pe atât de evanescent aproape ca da deja senzatia despicarii aerului, cheveux au vent, cu supletea strecurarii feline. Înauntru, plamânul e pe masura : mult-râvnitul V12 Delahaye, doar din aluminiu croit. Lânga o asemenea arhitectura, asta e însa un detaliu care devine aproape superfluu : it’s not about roaring, pentru ca driving pare a se conjuga aici în cu totul alta cheie: the fine art of gliding.

Poza am luat-o de aici, unde gasiti si imagini luate din alte unghiuri.

P.S. Dupa razboi, prin 1948-1949, streamlining-ul si geometria goutte d’eau având înca emuli, alt carosier cu mâini de vrajitor – Jacques Saoutchik – uimea lumea cu o creatie în acelasi stil : Delahaye 175 (o gasiti tot pe supercars.net), la fel de glamour, dar dupa mine un un cântec de lebada cu gust de revisited. Mai vorbim.

Fiti cuminti,

Va pup.

13 comentarii

  1. Hai cu ea pe la mine pe la bloc, sa ti-o desavarseasca baietii cu cheia.

  2. Sa-ndrazneasca si-i desavârsesc eu cu cheia franceza. 🙂

  3. arata ca un dildo. mai bine ai pune poze cu reno-uri.

  4. Când o sa scriu despre pubele, poate.

  5. Da’ ma rog, poftim. Renault Reinastella:

  6. Din profil are faţă de glonţ şi spate de pisică stând în poziţia „Sfinx”.

    O să te boscorodească Piticugras, Alexandre: cu Renault-ul ăsta nu se prea poate strecura prin trafic. Îl şi văd cu asta la Răzoare.

  7. Uite ca la asta nu ma gândisem, Petronia. Am verificat cu Schmidt, l-am rugat sa ia pozitia sus-numita, am luat un instantaneu si am suprapus pozele. Perfect match, minus coada. Pui însa o pamBlica la masina, gen Just Married si atunci chiar ca potriveala e absoluta.

  8. as comenta doar acest dildo are motor mai mare de 1600 cmc. deci adio subventie la caldura, impozit mare, RCA mare, iar casco nu indrazneste niici alianz sa ii faca.

    si in plus. cum draq intri cu ea in parcarea de la cora?

  9. Optezi sa fii livrat la domiciliu, asa intri. Faci cumparaturile pe net. Cu astia de la subventii vorbesc eu; am o masina cu motor de 1900 si am gratis la apa rece. Suficient sa cunosti niste adrese.
    Ud gradina aia mai ceva ca englejii, stii ce gazon am sub cires si sub gutui ?

  10. io zic ca seamana cu un fier de calcat!

  11. Clar. Cu asta:

  12. She looks like she is hovering. Breathtaking …

  13. You said it, Mac…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

