Let’s not do it, Romania.

Babelor,

Citesc la Veta și alții că cică mâine lumea vrea să iasă din casă să dea cu aspiratorul pe străzi, să adune frunzele din copaci și peturile din lacuri. Că să fie curat în țara noastră, curat și frumos, și să strălucească ogoarele și să miroasă a pădure pădurile.

Ei bine, nu sunt câtuși de puțin de acord. Trăiesc de 94 de ani în România, și țara asta, țara mea, n-ar mai fi aceeași fără duhori, mizerie, gunoi și debandadă. Adică, dacă aș fi vrut să trăiesc în Elveția, m-aș fi mutat în Elveția. Faptul că nu m-am mutat dovedește destul de clar că vreau să trăiesc în România.

În plus, mă amuz citind că Veta vrea să curețe Poiana Caprelor în timp ce stratul de praf de la ea din cameră are aproape 38 de centimetri, iar farfuriile cu resturi de mâncare de sub patul ei au devenit cartierul general al Națiunilor Unite ale Gândacilor.

În fine, deci ce propun: ca toți cei care se simt bine în România să pună mâine dimineața mâna și să arunce pungile de gunoi pe geam. Adică nu să le arunce, să le golească. Cei care au mașini sunt rugați să ducă un tomberon-două în cea mai apropiată pădure, iar ăia mai săraci care n-au decât biciclete să umple coșul din față cu peturi și să îl deșerte în vreun lac din apropiere, fie el și Herăstrăul. Mie nu-mi fură nimeni țara!

Vă pup înverșunată,

Rhetta

87 comentarii

  1. ba rhetta, sunt total de acord. romania nu e romania fara cacat pe trotuar. si in plus, ce plm, romania n-are si ea niste menajere platite de noi sa dea cu matura de plastic? sau ce, alea sunt in concediu?

  2. noua nu ne place faptul ca demobilizati romanii de la curatenia generala, ba chiar dimpotriva!
    ca ei si-asa isi arunca gunoiul pe geam in capul vecinilor…
    eu am primit in cap pe Bratianu avenue o spalatura de tigaie unsuroasa…si ce daca eram in tinuta business, cu esarfa si asa mai departe? 😀
    ha???

  3. Sa fie totusi primenit si aerisit pe unde invitam clubulfemeilor la randevuuri mondene.

  4. nu va formalizati pentru noi, ca suntem destul de populare…e drept ca nu ne plac scuipatzii si mirosul de latrina, dar avem intotdeauna cu noi ceaiuri energizante si betzishoare aromate…de mosc si patchoulli 🙂

  5. scria fii primul caruia sa-i placa acest articol si nu m-am putut abtine. nu am fost niciodata prima. da nu-mi place, Rhetta, cine crezi tu ca-ti fura tara, cre ca ai uitat sa-ti iei pastilele de alzeheimer ori nu ai auzit si tu ca munca unei femei nu se termina niciodata? maine dimineata daca e frumos afara romanu neaos o sa-si ia masina si tomberoanele si de duce la padure cum a facut toata vara si de cand lumea. asa ca stai tu linistita, asta cu curatenia e mai mult ca sa-si mai faca unii altii de lucru pe afara fara sa cheltuiasca, socializare de foame, ca sa zic asa.

  6. A, Rhetta. Eu credeam că observi cu un joc de cuvinte legat de curăţenia aia că dacă oamenii n-ar mai arunca gunoaie ca nişte babuini turbaţi n-ar mai fi nevoie să se facă nimic. Ca un fel de identificare a adevăratei soluţii la rădăcina problemei.
    M-am liniştit.

    Ela Omrau, din păcate nu scria „Fii primul”, ci tot acel „Fi primul” care-mi stă mie pe creier.

  7. petronio, mai bine vedeai ca o ceata de femei tralala nu aveau cum sa vina brusc decat daca sunt boti. e tot una.
    toate sunt greenfield. adica plictisitoru club al femeilor. mai rade si green nah.

    ma si miram draq. sa scrie atatea gagigi aici….desi nu mi-am pus poza la gravatar.

  8. Da, avea mai mult sens să te urmărească toate pe aici căutând disperate poze decât să se uite la tine, unde ai poze ba chiar şi cu mâncare (zici tu) preparată de tine însuţi, în persoană şi cu mâna ta.

  9. si daca tot suntem la limba gramaticii romane, zi-mi ce inseamna „Am mai observat şi că ai scos laptele şi l-ai înlocuit cu o cratimă.”

    cratima in mancare!? dacii au mai vazut….

  10. sunt certat greenfield de 5 ani. ma uraste sincer.

  11. Posibil. Ce n-au văzut însă dacii e cratimă între „v” şi „a” în „se va spune”. 😀

  12. editeaza-ma. am scris aiurea.

    ziceam ca sunt certat cu greenfield de 3 ani. o mostenire, pamanturi, intelegi tu.
    e drept ca mai mult m-a certat ea. dar acu a revenit ca revista rahan. sunt stupefiat!

  13. la mine in log exista va spune?

  14. Te-aş edita dacă nu ai fi scris La TINE. Chiar mă întrebam de ce dracu’ nu întrebi unde am făcut eu observaţia şi mă vânezi pe aici.

    Am văzut că ziceai. Nu mă bag în certurile dintre oameni până nu iese cu bătaie, aşa că mai ai de lucru.

  15. am dat ctrl+f si am cautat „spune”, nu ezista in blogu meu. mai taci.
    io cred ca vrei sa ma sapi. sa sa ma denigrezi in tot internetu.

  16. Să ştii că ai dreptate. Şi eu era să cred acelaşi lucru. Ba chiar mă pregăteam să-mi mai dau două palme că ce om rău sunt, ce bestie, ce Muma Pădurii, ce jivină. Apoi mi-am dat altceva: seama că am print screen doveditor.

  17. hit me.

    nu de gramatica mea imi e frica. stiu ca scriu cu teama un fi sau fii (e o loterie la mine) dar nu pricep cum de ma certi ca am scris „va spune”.
    practic e imposibil, dar pe net e posibil. pentru ca sunt neglijent si brusc.

    nu e scuzabil deloc dar nah. eu am avut note maxime la mate si fizica. insa nici romana nu imi era straina. eram cam de noo.

  18. stiu, petronia, dar eu nu sunt calculator sunt om, si cand completez spatiile antispam si apas i’m human mereu ma emotionez, ca sunt pro robosexuality. si daca un computer traducator a scris fi, eu il inteleg si ma bucur de anarhia gramaticala asa cum si noi iertam gresitilor nostri si nu tinem minte, cel putin eu, nici pe departe cat un hard de un tera. si daca a fost un om terorist si a invatat limba artificiala cu span hr &lt em ul si cate si mai cate a lasat un semn pentru noi profanii, dragul de el…

  19. Mă tem că e mult mai grav decât toate variantele enumerate de tine, Ela Omrau (ce fel de om rău eşti dacă nu ţii minte? Destul de nepractic…) A fost pur şi simplu un agramat cel care a oferit traducerea. Nu s-ar fi emoţionat şi el ca tine.

  20. raul are multe feţe. razbunarea e doar una dintre ele.

  21. aaaa!! eu sunt rau! eeh?

  22. Depinde. Conopida aia avea ceva otravă care circulă din monitoare în taste şi apoi prin degete în piele şi o să crăpăm toţi? De asta prezentai farfuria cu atâta mândrie? Dacă da, atunci da.

  23. omrau a scris fi in loc de fii sau fii in loc de fi. este grav sa vedem asa tineri care privesc ora de limba romana ca pe ora de chimie.
    macar eu stiu sa nu incurc si mereu scriu fiii. ca sa para o greseala.

    omrau, nu esti deloc rau, habar nu ai sa fiii rau.

  24. stiu ca nu sunt dar latru si eu ca sa speriii. acum o sa fug cu coada intre picioare

  25. ELA OMRAU ARE COADA! o sa scriu in blog asta.

  26. normal ca am… nu are toata lumea?

  27. baietzeii au, fetitzele nu au. si de aia sunt sfioase si pun intrebari nesuferite!

  28. it must be something wrong with me then…

  29. esti fata ca petronia. adica rea. in cearca sa fiii mai asaaa, mai gagica.

  30. deci sunt sau nu sunt rea? parca convenisem altceva. sunt sau nu sunt fata? si care e faza cu coada? toate aceste incertitudini acum nascute vin cu siguranta de la acea conopida blestemata. modul tau curat si dichisit de a gati are si side efects. pana trec ma intorc la ale mele, am niste borcane cu formol de umplut si niste animale de impaiat.

  31. ete’ ca eu acu’ m-am intors de la ecologizare. esti o baba nesuferita si cu cearcane! na!

  32. cine fata? musiualexandru? e babaaa? hmm….

  33. Ela Omrau, dacă eşti fată ca mine asta seamănă a păcat capital în Decalogul Piticuluigras. Deci o să ne întâlnim în Iad, care nu-ţi face griji că tot după ideea lui (trebuie să se asorteze cu criteriile) e probabil un loc unde o să ne distrăm de minune.

    Anaid, jos pălăria în faţa ochiului tău sprâncenat. Şi a restului din tine care a mers la curăţenie.

  34. eu azi nu am facut curat nici in casa. ba chiar am facut mizerie. te bate dumnezeu daca facu curat in wikend. numa joia se face. sau daca nu bei mult, martzea.

  35. iar a adormit petronia….. cat doarme femeea asta..

  36. N-are voie omul să doarmă puţin că gata. Pitice, vezi undeva vreun Pingbox în blogul ăsta? Nu? Nici eu. Ce-i drept, ştiu că în mare parte din timp comentariile ţin cu succes locul lui, dar ideea rămâne. Cum care? Ideea că în weekend se face curat, că în restul săptămânii se eşuează cu ce alcool se găseşte prin frigider în drumul de la uşă la pat.

  37. ai baut.

    si nu, nu exista pingbox ci doar piticugras care scrie. pune mana si raspune. lasa scuzele de pension… te crezi vreo rettha sau ce?

  38. Adică dacă nu-s Rhetta n-am voie să dorm nici măcar ipotetic? Nu-mi place această tiranie. Poftim. Închipuiţi-vă ce s-ar întâmpla dacă chiar ne-ar răpi, dacă şi aşa ne trage de urechi că mai şi dormim din an în Paşte. Nţ… Tiranule, te-ai dat de gol.

  39. fataaaaaa! erai singuru om din bucurestiul. care era treaza la 4 dimineatza. mai taci.
    tu nu ai minte.

  40. vad ca comentezi numa la stapani, sa dai bine. la alexe de ce nu comentezi?
    te am in paralel la doo postari rhetta. jenant…

  41. Şi la 5. Sau nu se pune, că la 5 se treziseră deja ăia care plecau la pescuit şi la condus maşini şi tramvaie RATB?

    Deci nu dorm niciodată, ceea ce oricum se ştia de mult. Nu mă mai învinovăţi niciodată de aşa enormitate.

  42. faptu ca nu dormi e misto. de aia o sa ma insor cu tine.

    insa…. vorbesti prea mult. zic si io. se ard fripturi! se inunda cada, nu mai am tigari, dar tu nimic, stai si vorbesti.

    o sa rezolv eu si asta…

  43. Numai tu eşti în stare să ţii asemenea statistici şi în rest o să ignorăm comentariul despre comentarii pentru că vădeşte supradoza de conopidă. Deşi trebuia să fie taman invers, conopida seamănă totuşi cu creierul. Hm. Ciudat. Poate de aia-i zice „reacţie adversă”, că e inversă.

  44. fara discutii. sopor aeternus-fleur de mal imi pare cea mai tare chestie dabila tare….

  45. fataaaaa? pot sa iti zic TU?

  46. Poţi să-mi zici „voi” chiar. E mai respectuos, aşa. Şi mai în acord cu personalităţile mele multiple.

  47. sunteti gemene si lesbiene? foarte tare. dar eu nu accept. eu doar femeea mea. zau asa. cate sa trag de par?

  48. It’s a package deal. Deci nu ne însurăm. Asta e, o să bocesc un an şi pe urmă-mi trece.

  49. slut!

  50. Urât? Zău? Nasol. Dar lasă, nu e aşa grav. Sluţenia e ceva relativ. Chiar nu e nevoie să strigi aşa pe toate gardurile.

  51. am zis in engleza fata! ca io stiu si engleza. te bat!

  52. stimati netizeni, va invitam la nunta piticugras/tronia pe data de 28 octombrie 2011. nu aduceti toti aspiratoare cu apa. tronia e harnica oricum. aduceti vodca buna.

  53. Greşit. Nunta e pe 29 februarie 2011. A, nu e an bisect? Păcat, asta e. Teribil destin, ce tristeţe, ce durere, ce naiba.

  54. lasa fata. ne intelegem noi cumva. te mai bat eu, mai mergi tu dupa bere, noi sa ne intelegem…

  55. Da taică. Pace şi peste oameni bunăvoire, sau cum era aia. În fine, şi multe multe medicamente antipsihotice, dar noi să fim sănătoşi. Oi, scuze, întârziată urare.

  56. noi si copilu. tu esti o dezlanata. de copil imi pasa mie. mai taci.

  57. io nu fac analize la nunta. draq, poate aflu ca am sida si te pierd. mai bine nu. ma placi asa sau nu. punct!

  58. Mda. O să trebuiască să ajustăm doza din medicamentele alea dacă a intrat şi un copil în psihoza asta. Câte kile ziceai că ai, să nu te omor totuşi? Măcar deocamdată.

  59. sopor e genial. cu conditia sa nu il vezi….

  60. fata. te-am luat de mana deja, stie tot internetu, de ce insisti sa imi faci zile negre?
    vezi? vezi? de aia o sa ne despartim in curand! nu te mai suport!

  61. Promiţi?!

    Şi uită-te mai atent ce mână ai luat, că a mea nu e. Ale mele sunt amândouă la locul lor. Ai început să vii cu mâini care nu-s ale tale de prin baruri? Grav.

  62. tronia, stim toti mainile tale, important e ca te-a luat. gata. ce ai? zau ca ma intristezi…

  63. ma iubesti, teiubesc, tre sa facem copil, casa, caine si alta masina. cum ne e bine.

  64. Dom’le, uşa aia în care ziceai că ai bătut cu capul ca să iasă vecina trebuie să fi fost din lemn de teak sau din bazalt.
    Cum ne e bine? Pfiu, am scăpat. Nu credeam să laşi aşa ditamai poarta de scăpare.

  65. cum zici tu. ma duc pe noi2.

  66. nu imi strica seara! ca discutam acasa… vezi tu.

  67. La cine acasă? Că la tine o să discuţi frumos cu Oaie despre refluxul gastric.

  68. mult mai bine vorbeam pe m. aici nu esti in apele tale.

  69. Eu prefer să nu fiu în nici un fel de ape, nicăieri şi niciodată, având în vedere că nu ştiu să înot.

  70. va rog sa o scuzati pe petronia. asa face mereu in public. scandal, tzipa, arunca cu papucu, e femee, neh. dar in casa e o regina. farfuriile sunt inpecabile, camasa ma zgarie la gat si copilu stie cuantica de la 2 ani.
    iar berea e mereu rece, fireste.

  71. Pitice, o să încep să te editez din nou şi fără să pui videoclipuri din alea dubioase.

  72. Hello, voi nu aveti somn? Sa stiti ca e misto in Romania, dar sa faca curat, sa tunda iarba etc.

  73. Ba sigur că avem somn, Coramica. Eu am unul de vreo şapte kile în congelator, aşteaptă să mă hotărăsc cărei pisici să-l dau.
    Nu e mai mişto dacă lăsăm iarba în pace şi curatul îl menţinem? Zic şi io, ca baba de serviciu la ipoteze.

  74. curios ca pe somn il cheama in engleza fix cat fish.

  75. Da, Pitice. Şi eu am apreciat ironia, şi pisicile. Somnul nu prea, din păcate.

  76. Cred ca la viitoarea selectie pentru teatru din blog, acesta va fi nominalizat…are toate sansele. Desi, ceea ce ar trebui sa ma deranjeze in actualul context este faptul ca piticu’ mi-a trimis-o pe amica lui, delma, pe cap! 😦
    Dar el cand se va trezi din betie va sustine contrariul, cu siguranta…asa ca, va doresc o duminica insorita!

  77. delma nu e amica mea. ba din contra. era dusmanu meu pe weblog. iti explica ea de ce eram rau. fireste. la fel cum a facut si greenfield. a lesinat explicand…

  78. Delma, adica sopârla aia a lui sau delma….. asta: http://www.delma.com/ ?
    Hm. Piticu mereu navigheaza între doua ape, adica între doua beri.

  79. delma nu e a meaaaaa!!!!!

  80. stiu bine cine e, dar nu e a mea.

  81. Alexandre, minunat link. Chiar profetic, aşa.

  82. o sa se supere delma.

  83. delma era unu din cei mai buni oameni de pe weblog. oameni…bloggeri nah.

    desi e femee si il viseaza pe rossi, are suflet bun. cand nu se cearta cu mine…

    ii dau 7,6 gen IMDB.

  84. Ah, dulce anarhie!!!

  85. You are the best

  86. baborhetto, neshtiind io ca tu vrei necuratzenie, eu am dezinfectat de-a dreptul, tot week end-ul!
    am baut!
    😉
    festiv!
    la marea neagra, pe litoralul romanesc, din patriotism!
    😉

  87. ce pauza lungaaa…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

