Pe care am iubit-o #1

Inpsirata de serialul cu vinuri al lui musiu, i-am tot promis sora-mii ca incep un serial incendiar. Nu tot despre vinuri, ci mai interesant. Fete, femei, tipe pe care le-am iubit de-a lungul vietii. Sunt convins c-o sa va placa.

O chema Ana M. si avea 21 de ani, fata de bogatani, tatal ii murise nu demult intr-un accident de masina. Statea in Primaverii, normal, si avea un Peugeot chic la vremea aia, si anume 207. In alta ordine de idei, ma scuzati ca nu-i dau numele complet, dar totusi tin la intimitatea femeilor pe care le-am iubit. Atat personala cat si de alt fel.

Ana era super-misto si avea foarte mult umor, ceea ce o facea si mai misto. Cam toata lumea o vroia, ceea ce facea lucrurile destul de neplacute. Nu foarte inalta, nu foarte frumoasa, avea totusi o personalitate izbitoare, ceea ce o facea o companie placuta pentru oricine. Avea un frate dement, care umbla cu cei mai notorii baieti de prim-ministri si prim-securisti, dar pentru ea nu parea sa conteze.

Cel mai baban a fost episodul in care am plecat cu trenul la mare si, la Constanta, io m-am dat jos sa-mi iau un covrig. Evident, trenul a plecat in lipsa mea. L-am prins din zbor (pe bune), doar ca sa descopar ca Ana se aruncase din tren sa vada ce fac. Nestiind ce sa fac, l-am sunat disperata pe Rechinroll, care a venit de unde era si a salvat-o plina de zgarieturi si cu hainele rupte.

Geniala gagica. Acum are un copil, nu al meu.

In incheiere dam si notele:

Un 9 overall, nota altminteri imensa.

Pulpa: buna, eventual de exceptie, ba uneori chiar sangerie in functie de activitati.

Culoare: alba, nu se innegrea nici la soare, da’ nici nu era nevoie.

Soi: Demi-dulce, din spita de soi neclar, dar bun.

Scuze ca nu pun poza, dar am explicat de ce. Reclamatii pe mailul personal unde puteti afla informatii suplimentare despre Ana M.

Hai va pup

6 comentarii

  1. Veto,
    Un grup de ceteteni ar dori mai multe detalii, mai ales în ce priveste aroma si gustul. Adica nu cu ce parfumuri se dadea si cu ce se-mbraca, întelegi tu…

  2. Nu ca ar conta foarte mult,dar ce culoare avea masina?i

  3. Vetuşka… eşti convinsă, da? convinsĂ. Ne buCUrăm că savurEzi încĂ buchetul-cochetul unor iubiri fragede.

    Şi mă întreB. vASILE, drAgul Vasile, Rechinroll fără ocol, ţi-este nepot. Di ce l-ai chemat tu pi el? Că era nici cu tuleie, poate, pe vremea de care zici?

    Mari mistere au iubirile tale, Vetuco, Vetuco :):)

  4. Dulce Deea, Rechinroll era singurul care îndeplinea două condiţii opuse simultan: o prezenţă şi o absenţă. Permis de conducere, respectiv alcool în sânge. Simplu. Şi na, în faţa câtor oameni ai fi tu dispusă să recunoşti că ai făcut pe cineva să sară din tren?

  5. @ musiu – asa e, exact aroma si gustul le-am uitat.

    Aroma – imbietoare si imbatatoare, uneori dura, completata paradoxal de o tandrete infinita

    Gustul – suav, placut, pe alocuri lasciv cu accente de nevasta perfecta

    @ luci@n – rosie, normal 🙂

  6. mai bine nu continua…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

