Pe care am iubit-o #2

O chema Maria P. si era o fata cuminte si draguta, exact cum imi doream. Am cunoscut-o in clasa a X-a a Liceului de Reparat Garnituri de Tren, unde m-am refugiat dupa ce m-au exmatriculat din N. Tonitza. Dar despre episodul asta uluitor in alt material.

Maria P. era de familie buna, taica-su pictor exilat in Germania, maica-sa arhitecta sau ceva. Vila imensa in primaverii. Ea o tipa cu mult bun-simt si foarte bine educata, deci existau toate datele sa mearga totul struna, mai ales cu o rapandula ca mine.

A mers 5 ani, timp in care ne-am inteles bine, dar eu am realizat ca vreau si altceva. La un moment dat o iubeam atat de fantastic ca ea s-a carat in Germania si io o tot sunam sa vina inapoi, ca nu puteam sa stau fara ea. Biata fata s-a executat, va dati seama.

Am reintalnit-o dupa multi ani in Los Angeles, dar doar telefonic. Ea statea in O.C. si dupa tonul vocii cred ca era cu niste imbecili. Ne-am dat intalnire pe Sunset Boulevard, dar n-a venit niciodata. Ma intreb si-acuma ce-o face, ca nu mai stiu nimic de ea.

Ca de obicei, pentru detalii suplimentare despre fetele pe care le-am iubit va stau la dispozitie pe mailul personal veta.marx@yahoo.com

Va iubesc

10 comentarii

  1. Am si eu o curiozitate de moment: aici cine-a iubit fetele? Veta?
    Ca sa stiu cum citesc si interpretez…
    Recunosc, de la prima povestire m-a ros curiozitatea, dar n-am indraznit pentru ca sa… 🙂

  2. Iti dai seama ca nu Veta… 🙂

  3. Veta nu iubeste, nu iarta si nu uita!

  4. cum s-ar zice, teapa pe Sunset Boulevard…

  5. Adica pe strada Apusului, în Militari la Piticu.

  6. Atunci de ce este Veta obligata sa-si asume naratziunea? Doar asa, ca sa induca in eroare?
    Ori scrie dupa dictare?

    Dar povestea e romantica foc! Off, Off…nu oricine a avut parte de astfel de iubiri…

  7. Veto, am si eu o curiozitate. Ai un blocaj geografic pe zona Primaverii? Sau este vorba doar de o coincidenta?

  8. @ Dragon – da, o vreme m-am prins in blocajul asta. Acuma joc si prin alte parti 🙂

    P.S. – daca iei Cancanul de azi, o sa vezi cum bassul tau a ajuns deja celebru 🙂

    @ musiu – nu, era chiar Sunset, LA, nu militari 🙂

  9. Veto, macar bassul sa’mi fie celebru, daca eu nu. Da’ in Cancan? Ufff…. bine, sa o ia de jos, sa puna osul la treaba!

  10. Veto,

    Ai fost cumva colega cu Doinela J. Purceanu ? Mama, ce-am iubito… uuuu ! Intrase la suplimentari la liceul asta, de reparat garnituri de tren, la clasele cu specific dulgherie cabine frânari. Ce ochi, ce candoare, ce trup… ah. Chiar era cât p-aci s-o cer de nevasta. În pauze, ieseam la fumat pe ternul de sport, ne pupam si-si facea sarafanul rulou sub cordon sa-mi arate genunchii… Dar era cam flusturatica si ce crezi ? M-a parasit… S-a dus într-o vara în practica la Ploiesti-Triaj si s-a maritat cu un macagiu care i-a sucit mintile. Quelle cruauté… opt zile am plâns de ciuda. Întâmplarea a facut sa dau de ea recent, e adjunct de impiegat de miscare în Halta Simeria Veche. E divortata, are patru copii… Zice ca te cunoaste de la orele de Utilajul si Tehnologia Lucrarilor Materiale, când ar fi lucrat clasele voastre împreuna la polizor.
    Chiar nu-ti aduci aminte de ea ?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

