Noi la Aeroport.

Babelor,

După cum tot anunţasem pe facebook, aseară am fost la un concert. Adică eu, Veta şi Petronia.
Totul a început pe la prânz, când Veta a decis că n-are cu ce să se îmbrace şi a început să-mi răscolească dulapul. Am pocnit-o peste gură cu un ibric, ea a înţeles ce şi cum şi a luat geaca mea de piele roşie. Iniţial, geaca părea să n-o încapă, dar apoi a crăpat la cusături şi totul a fost ok, mai puţin faptul că am mai pocnit-o odată cu ibricul, şi ibricul s-a spart. În fine. Eu mi-am pus o pufoaică roz, Petronia un pardesiu argintiu, toate trei cizme de piele şi fuste scurte, ne-am urcat în Suburban, am călcat un câine şi am plecat (da, aţi citit bine, mai întâi am călcat câinele şi apoi am plecat).
Ok. Ajungem noi acolo, într-un club numit Underworld. Nasol că erau nişte trepte în jos, şi Vetei nu-i plac, că are artroză, dar l-a luat pe un băieţaş care stătea şi freca menta şi l-a folosit drept sanie. Ajungem jos, plătim intrarea (un leu), ne uităm în stânga şi-n dreapta, vedem lume aşa-şi-aşa: fete, băieţi, toţi curăţei, cuminţei, formaţia (numită absolut cretin Aeroport) tot aşa, cuminte, curată, frumoasă. Am băut două beri, am fumat nişte ţigări, am început să facem gălăgie că e zece şi ăia nu începuseră. În fine, oamenii s-au simţit, s-au urcat pe scenă, au dat drumul la başi, chitări şi tobă, şi s-au pus pe treabă.
Acum, ce să zic; pentru gustul meu erau cam bleguţi, cam finuţi, aşa. Da’ măcar tobarul bătea bine, basistul avea faţă de basist şi ăla cu vocea şi chitara era frumuşel foc. Am stat noi o vreme să ascultăm piesele, dar în acelaşi timp am mai băut vreo patru beri, şi ne-am pus pe pogo. Şi dă-i şi dă-i, şi la un momentdat Veta a aruncat-o pe Petronia pe scenă şi a dărâmat un microfon cu ea. Aeroport nu s-au supărat, ne-au rugat doar să facem curat, să punem microfonul la loc, Veta s-a simţit şi l-a pus, ăia au continuat, dar şi noi, şi la un brânci mai tare dat de Petronia am zburat undeva şi am dărâmat boxele şi s-a stins şi lumina. Lucru care m-a făcut să acţionez rapid: am înşfăcat banii strânşi de trupă într-un bol de salată, le-am apucat pe Veta şi Petronia de păr şi duse am fost. Banii nu erau mulţi, dar au ajuns de o masă la Mac. Nu ditamai masa, da’ o masă e o masă, la urma urmei. Şi ce să spun în concluzie: a meritat, şi o să ne mai ducem. Data viitoare vă zicem şi vouă când şi unde, că distracţia e mai mare când eşti cu mai multă lume.

Vă pup,

Rhetta

PS: Ăia au cântat destul de mişto, şi mie chiar mi-au plăcut trei piese în mod deosebit: Obscenităţi, Simona Ionescu şi Albastru. Păcat că pe a treia n-am auzit-o, că plecasem deja.

33 comentarii

  1. petronia fumeaza cam mult heliu. acu 2 minute a zburat prin sufrageria mea. am privit scurt si am continuat sa imi beau berea.

    i-am vazut si eu pe astia de la Aeroport, cand eram in germania si am mers la Rock em ring. chiar ca blegutzi. pe vocal l-am nimerit cu un bidon de bere fix in frunte. a aruncat cu chitara in mine. o am inca si acum. omor tzantzarii de pe perete cu ea.

    petronia de ce are pardesiu argintiu? arata ca o lingura. ii statea mai bine in roz.

    pot sa pun clipu cu safura?

  2. Pune-l si te fac pedala de efecte pentru chitara mea.

    Rhetto,

    Stii ca al mai tare a fost Keith Moon la calcatul cu masina ? Singurul om de pe planeta asta care a reusit performanta sa se calce singur cu propria-i masina.

    Asa.

    Poate vorbesti cu baietii aia de la Aeroport sa-mi puna si mie deoparte un SiDiu cu autografe, collector asa, plus niste invitatii. La ce misto cânta (aia cu Simona am auzit-o si eu), mâine-poimâine umplu stadioane. Maracane întregi. I see great things. Misto Telecasterul – sau Squire-ul chitaristului, ma dau în vânt dupa asa ceva.
    He, am vazut Telecaster pentru stângaci aici. ïntreaba-l pe omul ala daca ce si cum.

    Singura mea nedumerire e daca prima piesa se cheama Obscenităţi, Simona Ionescu sau a daca a doua se cheama Simona Ionescu şi Albastru. Desi Simona n-avea ochii albastri. Poate sarafanul ?

    Da, si sa stiu si eu când si unde data viitoare si sa fie când sunt eu acasa. Ar fi caşto.

  3. eh, se putea sa nu apara imediat si cei gruppie? du-te ba la munca! mor aricii aia de foame…se usuca via. vreau camera HD. deschid o bere rece si visez..
    de maine da. da.

  4. Via e culeasa, aricilor le-am facut ddeja culcus pentru la iarna, din lazi de vin umplute cu frunze, intrari si iersiri fasonate cu fierastraul circular. Am recoltat si gutuile, gazonul e tuns, mi-am luat suflator-aspirator-macinator de frunze vestede, deh. Ce stii tu ?
    Japonezul de alaturi m-a luat de stapân si samurai, numai temeneli îmi face, mâine o sa-mi ofere Pejo-ul lui. 407 SW, te rog frumos. Asa. Mâine fac mâncare de gutui, duminica barbechiu.
    Doua sute patru sticle de vin dorm în dulapul ala.
    Poftim ?
    Poftim ?

    Economiseste o bere la fiecare cinci minute si-n 2012, pe 23 decembrie te duci si-ti iei Betamax.

  5. ba sa ma ierti. camera HD!!!!! o iau maine. dupa ce merg sa vorbesc la banca. sa cer voe, na..

  6. Pai voie îti da, ba chiar o sa te roage sa cumperi patru. Cu toate accesoriile. O sa lasi datorii peste capul mânjilor.

  7. nu ai grija mah, ca nu degeaba ma cheama ioachim.

  8. Achim ? Achim si mai cum ? De ce scrie Hakim pe cutia de scrisori ? Ne minteai ca esti rus si vad ca esti libanez. Acuma stiu de ce esti barbos si dadeai Kenturi ca sa n-ai restante când venisesi sa faci TCM-ul în Bucuresti. De ce n-ai Mercedes din ala vechi ?

  9. o sa razi. pe cutia mea de scrisori chiar asa scrie. „ACHIM”.
    s-a suparat rau rusoaica de maman. desi ea e o „ditcov”, a batut niste oameni…
    am zis ioachim. e cu totul altceva. e invers.

  10. Da, lasa. Ditcov e abureala, e anagrama de la Vodtci. O vodtca doua vodtci. Am fost comandant la detasamentul pionerilor rebusisti, nu ma-ncurci. Am vorbit cu profesorul de termodinamica de la TCM, acum e la pensie dar îsi aduce aminte de tine. Sa-i transmiti salutari lui Omar, a spus. Barbosul ala mic, Hakim. Omar Hakim.

    Râd stacojiu. Sachira stie ce e aia Hezbollah. Te dau în vileag.

  11. am sapat mult ca sa imi gasesc genealogia. nu is nici neamtz nici evreu. evident, nu sunt nici bogat. doooh! batranu a fost elegant de modest.

    dar de la ditcovi… o furtuna.. dati dracu rusii astia.
    strabunicu a fost deportat (am zis ca iti zic intr-o zi) a fost deportat in romania pentru ca futea o superba nevasta de colonel in armata alba. l-au gonit aici ca sa nu se mai vada cu aia. am plans cand am auzit asa poveste de dragoste. am plans ca nu aveam voe sa funez in casa la mamaia Motea. o Stefanov dar o Motea si in acelasi timp o Ditcov, e greu sa intelegi viata de fugit din tara.. nu ca ii laud… asa au fost vremurile…

  12. mamaia Motea, e fata lu ditcov. batranu suprem. l-am cunoscut. avea o barba pana in pamant (nu mint) si era intelept numai cand fuma. el stie ce fuma…

    m-am ferit de delta. varu alexe e un stefanov si ii tot vizita. el stie mai multe.

  13. Deh, Piticule, nu sunt xenofob, numai sa nu-mi spui ca unii din rusii tai au venit cu divizia Tudor Vladimirescu. Te manânc de viu. Eu am nume latin, Piticule si stra-stra a construit strada falnica în Bucuresti care ne purta numele… L-au schimbat comunistii,. Stra- a fost primar de sector când era pe culori. Sectorul negru, parca. Bunicu facuse socoteala ca stra- a baut cât a fost primar un vagon de vin. Din ala tip Eacs.
    Nu te joci cu mine.

  14. ai mei nu au venit. au fost „deportati”. au suferit la fel invazia sovietica. mai ales ca ditcov era de ALB.

  15. Mda. Dar tot am sa pun sa te urmareasca oamenii lu Garamela sa vad ce faci de sapte noiembrie. Sa fiu eu sigur.

  16. beau bere pe 7 nov, ce kk sa fac?

  17. Aha, deci sarbatoresti. Unde si cu cine ? Si de ce i-ai invitat pe aia cu balalaica si acordeon ?

  18. c’moooon? nu trebuia sa vorbim de hallowenn acu?
    in ce te imbraci? in sac de box?

  19. tru prina oarama corectez. halloween. pffffh!

  20. acum pot sa pun safura?
    ca petronia tot nu mai scrie aici ca sa stearga…

  21. Pune şi o să afli.
    Şi să se consemneze, arăt ca un astronaut în argintiu, nu ca o lingură. Pentru că lingura poate să fie şi polonic şi de la Ismail citire mai departe.
    Cel mai bine îmi stă totuşi în folie de aluminiu. Asta am descoperit-o când era foarte frig în casă. Dar aseară am scos pardesiul de mercur de la termometru.

  22. fata? tu ai baut mercur?
    intrebarea era daca pot sa pun safura, nu daca iti sta bine imbracata in lingura…

    si ce cauti aici ca sa ne deranjezi? nu vezi ca vorbim!?

  23. Nu. Adică nu văd că vorbiţi, decât dacă ţii la pluralul de majestate. Aş zice că răspunsul la Safura e ştiut, dar ai interpreta cum îţi convine deci să eliminăm orice posibilitate de eschivă: „nu” şi pentru Safura.
    Iar mercurul e subestimat. E delicios în combinaţie cu mătrăgună.

  24. vorbeam cu musiu. chestii de baieti. vezi ca ma iau si de tine. imediat!

  25. si raspunde naiba pe mess. ca nu stau ca tuta sa astept…

  26. linguraaaa? mai esti aici?

  27. am inteles. mercic mult oricum. m-ai ajutat mult ca sa fac ce vroiam sa fac.
    asta e. spor la treaba si la noi2.

  28. Din aia de pescuit la ştiucă?

  29. Dragă Piti, Durdunică cel nepreţuit, respectă rogu-te cronologia. Prima şi întâiaşi dată eu am ţopăit veselă şi ambetată de cântecele Aeroportaţilor. Am ţopăit în scris, chiar comentând leşinul repetat pe care îl am ascultând cu perseverenţă Simona Ionescu, Simona Ionescu, Simona Ionescu, Simona Ionescu, Simona Ionescuuuuuuuuuuuuuuuuuu…

    Aşa că… Alexandros e grupie2. Noi2 :):):) Prietenii ca tine ştiu de ce. :):)

  30. ii trag o chitara in cap lu simona ionescu! io azi ma duc sa imi iau camera HD. pam pam.

  31. Bravo, Piti. Da’ cruţă fata şi totodată chitara. Poneii cântă la chitară? Nu ştiam 🙂

  32. poneii nu canta. poneii se caca curcubee. sunt magici!

  33. Vaaaaaaaaaaai, vaaaaaaaaaaaaaai! Magicule 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

