Ştiri pe scurt, 8 oct

* Este nevoie de un nou împrumut FMI pentru Petronia, Veta şi Musiu Alexandru? Păi, cu celălalt ce-aţi făcut, întreabă revoltaţi pensionarii din sect 6.

* Preşedintelui american, Obama, i se spune acum, în 2010, să se care precum Ceauşescu în 1989. Ajuns la Târgovişte, Obama îşi va deschide un magazin de ciorapi de toate culorile. Se va căsători cu o contabilă de la primăria locală, vor avea împreună 19 copii dintre care unul, Cucu, va deschide un magazin de remaiat ciorapi. ( SM News).

* O invenţie românească ar putea revoluţiona iluminatul public din lume. Medota este deja experimentată în Braşov şi constă în semănarea pe străzile oraşului a boabelor de porumb. Acestea fiind galbene, luminează ca ziua. Invenţia mai are un avantaj: Te poţi apleca, haleşti o boabă, şi astfel falimentezi fast- food-urile care tare sunt nesănătoase şi aşa mai departe.

* Până în 2025 China va ajunge pe Lună. Acolo vor găsi sindicatele române în grevă.

* Senzaţional concert rock AEROPORT ieri în Underworld sau cam aşa ceva. Spicuim o melodie: O iubesc pe Simona Ionescu, şi vreau să-i spun că Ionel, vecinul de la patru sau de la cinci, cred că cinci, deci Ionel are scarlatină şi să se ferească de el. Versurile sunt scrise înainte ca Ionel să fie internat în spital. Oricum, frumoasă melodie a celor de la AEROPORT. Mirosim un viitor mare şi aşa mai departe.

* Din nou Hawkwind cu Blood on the earth, 2010. Excelent.

* La concertul lui Ozzy de la Bucureşti s-a scandat: Ozzy, Preşdinte!!! Odată ales, marele Black Sabbath îşi va cumpăra un apartament în Zimnicea şi aşa mai departe.

PUBLICITATE

* O fată, 20, muşcă dintr-un măr. Moare pe loc, fructul fiind otrăvit. Apare bunica ei. Zice: I-am zis să muşte când face sex oral, proasta dracului!!!

* O fată, 16, muşcă dintr-un măr. Alături, bunica ei face sex oral cu un moş de 80. Zice bunica: Vezi că nu pătează? Mi-am dat cu Bonusul ăla şi aşa mai departe.

CONTINUĂM ŞTIRILE

* Descoprire senzaţională: Liliecii fac sex oral. Nene, ce mulţi suntem!!

* Ultimul bebeluş ars de la maternitatea Giuleşti a fost externat. El a luat un topor, s-a suit pe maternitate şi aşa mai departe.

* Am mai întrebat anul  trecut cam tot pe vremea asta: Cine a pus căcat pe clanţă.

* Nepromulgată, legea pensiilor trebuie să aibă un nou alineat: Bărbaţii să iasă la pensie la 90 de ani fără bani, iar femeile la 100 tot fără bani. Şi aşa mai departe.

* Blondele lui Iri. Telefonul ascultat al lui Iri. Ce prosteală. Cum poate fi ascultat telefonul lui Iri fără să i se ceară voie? Că doar ştim cu toţii ce are pe umeri nenea Iri.

* Ce-ţi doresc io ţie, dulce Românie? Ha, ha, ha!!! Ziceţi şi voi câteva chestii şi din nou: Ha, ha, ha!!!

SPORT

* România Franţa, 9 oct, 2010, scor 1 – 0. Va marca, din greşeală, Andone.

*  De la 2-0 încolo a fost şi aşa mai departe.

WEATHER REPORT

* Nu-ş ce bere am băut aseară la spital, dar avea 4 grade.

* Cerul înnorat. Da, înnorat în cea mai mare parte a ţării.

A SUIVRE

9 comentarii

  1. Da, daaaaaaaaaaaa, Vasiluş-Învârtecuş, am ascultat melodia de mai multe ori, nu acolo, în Undeworld, căci n-am avut cum să ajung, dar am găsit-o la peretele Facebook al unuia dintre geniali şi am postat-o şi eu la peretele-mi. Hihihihi, hihihiiiiiiiiiiiii… am tot ascultat-o şi mor de curiozitate cine o fi preafericita Simona Ionescu.

    Sper să pot posta melodia şi în pagina mea de wordpress, dar nu ştiu cum. Na! I did it again. Iar ascult O iubesc pe da, da, da, dam şi pe, şi pe, şi pe, şi pe… hihihihihiiiiiiiiiiiii… ce păcat că Dulce Deea nu rimează cu escu… hihihihi, hihihihiiiiiiiiiiiii…

    În altă dezordine de idei „Ce-ţi doresc io ţie, dulce Românie? Ha, ha, ha!!! Ziceţi şi voi câteva chestii şi din nou: Ha, ha, ha!!!” Hihihihihi, hihihihiiiiiiiiiiiiii, eşti de-a dreptul peste stângul Vasileus-Basileus 🙂

  2. mai tare ca Esca!

  3. Ba rimeaza: Dulcedescu!!

  4. Oh, mi-a venit inima la loc, în decolteul abisal :):)

  5. Am mai auzit eo cateva.. „va ploua local in toata tara” sau.. „va ploua local pe arii extinse” 😛

  6. Hm.

  7. Vasile, aia din Brasov experimentasera mai întâi cu popcorn. Luminau ce luminau, se-ncalzeau si p-orma sa fi vezut fandacsie. A crezut lumea ca se trage, nu alta.

    Deea, e abisal, infraombilical, ba chiar…chiar…tibial, asa. Zi ca nu.

  8. Rezon, Musiu, rezon!!!

  9. Ce să ne mai ascundem după piramidă, Alexandros, decolteu-mi e de din cap până-n picioare. Asta e! Cine ştie cunoaşte. Şi cui are i se va mai da 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

