Ştiri pe scurt 2, 14 – 15 oct

* În spitalul Municipal s-a dat stingerea, o babă vinde mărgele pe culoar, nu ştie că va fi violată, io scriu la lumina lămpii de veghe, un corcoduş a intrat pe fereastră ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat, baba violată a născut doi gemeni, medicul de gardă m-a invitat la politică, la care politică zic nu ţi-e clar?, aşa că pe gemenii babei i-am numit Arond 1 şi 2, şi în general, aşa cum ştiaţi, io o aştept pe bucătăreasa mea de la orfelinat, care a furat din bucătăria spitalului macaroane cu brânză, că brânză am adus io de acasă şi dacă tot e lumina stinsă facem dragoste pe gresia de pe jos ca să nu se audă, asta până mă duc la angiograf, că după aia nu mai pot şi uite că în final baba violată m-a sărutat pe gură şi aşa mai departe. Vă daţi seama.

6 comentarii

  1. Vasile, io zic sa puneti chilotii aia albastri ai Pamelei pe jos, pe gresie, sa nu faca baba aia cistita, ca e alergica la Biseptol. Chilotii, da, i-am recuperat, de când mi-ai zis tu ca sunt în dulap. Lânga casetofon. Curios, în casetofon ramasese o caseta redegista, marca ORWO, cu ceva Smokie pe ea: Living next door to Alice. Când am auzit, parca mâncam agurida, zau, de-aia nu i-am dat cu amanet si i-am pastrat. Chestie de exorcizare. Daca vrei, ti-i dau cu-mprumut. Nu mai sunt ei chiar albastri, sunt oleaca decolorati, cam bleu ciel la mijloc, fiindca Pamela era putin incontinenta de când si-a facut operatie de schimbare de clitoris.

  2. Cu datele problemei de mai sus, întrebarea nu poate fi decât: ce culoare au mărgelele?

  3. Io zic ca sinilie.

  4. Bun, Musiu, Ii iau cum or fi, ca bleu e culoarea spitalului.

  5. iti spun eu, degeaba te duc la angiograf, ca aia nu au de niciunele, nici macar chiloti bleu siniliu. poate bleu gendarme.

  6. gendarmette…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

