Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii

Babelor,

De sfârşitul lumii m-am trezit destul de devreme, pe la un nouă şi ceva. Afară, urât. În casă, tot urât, că se trezise şi Veta. Am băut o cafeluţă în tăcere, am mai băut una, am mâncat nişte prăjituri obţinute prin mijloace specifice de la o vecină, ne-am ciondănit puţin, ea a plecat să dărâme taraba unei bănci care se postase în faţa intrării în bloc (cam Isus-like, după părerea mea), eu am făcut o mâncărică de mazăre cu costiţă. La prânz am mâncat împreună, după care ea a plecat să bată pe cineva care parcase o maşină urâtă lângă maşina ei, eu am şters praful şi am spălat de mână două mileuri. Mai pe seară ne-am uitat împreună la un meci, apoi la un film, după care ne-am împuşcat puţin prin casă, am aruncat în aer un tomberon de gunoi, am făcut nişte pasienţe, am băut o sticlă de ţuică, am vomitat pe un puştan din vecini şi pe prietena lui, care tocmai se sărutau sub balconul nostru, şi ne-am dus la culcare mai curând devreme, pe la patru jumate.

Mda, asta se întâmpla joia trecută.

Vă pup,

Rhetta

15 comentarii

  1. viata de student… din amintiri ;))

  2. baborhetto, colegul tau de blogarit numit arhi, se lauda ca scrie din ” tzara unde nici apocalipsa nu vine”, d-apai sfarshitu’ lumii!
    😉
    pai cum sa vie sfarshitu lumii, cand ashtia mai au de furat, mai au de daramat, ce sfarshitu vine asha cand vrea el?
    base sa n-aiba nici un cuvant de zis?
    vantu nici o stenograma de dictat?
    😉

  3. Cum asa? A fost deja sfarsitul lumii si eu n-am prins de veste? Cum, cand si mai ales DE CE?
    Si inca mai spalati mileurile de mana? Ce romantic e totul aici! 🙂

  4. Da, le spal de mana, si cand sunt gata, inainte de a le pune la uscat, le frec bine de tot cu sare de lamaie. Sfarsitul lumii a fost, cum am spus, joi; dar nu te speria, pentru ca s-a sfarsit cu bine.

  5. Cu sare de lamaie? Cu E-uri? Stiam ca perdelele se pun la-nmuiat in sare de bucatarie, cica se albesc…da’ n-am incercat niciodata, am alergie la sare… 😦
    M-am linistit acum pentru un timp…bine ca nu s-a sfarsit detot!

  6. Niciodată nu se sfârşeşte de tot, Clubul Femeilor. Nimic. De exemplu, eu credeam că îmi muriseră toate plantele din casă de tristeţe că erau neglijate (lipsa de apă a fost doar factorul agravant, de fapt ele au nevoie în primul rând de afecţiune – aşa am auzit recent, că trebuie să vorbeşti cu florile şi să le mângâi. Comparat cu toate lucrurile pentru care aş putea fi internată la psihiatrie, ăsta chiar e prea tâmpit să merite.)
    Când colo, ieri m-am trezit cu păsări în casă. Ori ştie toată lumea că păsările trag la copaci. Mă duc în bucătărie, unde văd că apăruse un ditamai arborele de trandafir japonez. Înflorit tot, mustea de colibri zumzăicioşi. Ceva de groază, de două zile stau cu pliciul pe pereţi.

  7. vaaai, madam rhetto, sa nu stii matale ca de sfarsitu’ lumii se gateste de post. zau asa!

  8. Zâno, eu de post mănânc doar clătite. Unde mai pui că nu ştiu când e post şi când nu, deci mănânc mereu clătite. Sau mazăre, după cum se vede.

  9. Zâna Eficienţei, dacă aflu vreodată cu preaviz de sfârşitul lumii pe cuvânt că numai de post nu o să mănânc. Mănânc tot blogul tău, de exemplu, mai ales ciocolata.

  10. @petronia, nici nu stiu daca trebuie sa ma bucur ori ba de povestea cu arborele japonez inflorit si plin de colibri…da’ de ce-i pliciuiesti, ca n-am inteles, mai bine lasa-i sa zburde in voie, sau vorbeste-le duios! 🙂

  11. Clubul Femeilor, să ştii că numai aparent e bună soluţia ta. Ea are şi alte probleme în afară de destinatarul ei, care nu e nici pe departe Sf. Francisc ca să se apuce de predicat păsărilor. Dacă le vorbeam duios (a se sesiza timpul exprimării, deşi câte unul încă mai iese de pe sub dulapuri sau dintre farfurii) creşteau. Da? Mulţumesc pentru intenţia de a-mi vedea casa invadată de colibri cât vacile.
    Şi apoi, mărturisesc că nici eu nu ştiam dacă trebuie să mă bucur sau nu de toată povestea (în general când nu prea ştii dacă o situaţie e de bine sau de rău e ok să ai pliciul la îndemână). Am stat şi m-am uitat la ei juma’ de oră până mi-am amintit că unul mă trezise intrându-mi în nas, chestie care a înclinat balanţa definitiv.

  12. „Colibri cat vacile”, cred ca ideea aceasta este preluata de undeva din desene animate, dar ce stiu eu ce se poate intampla in casa omului?
    La urma urmei tu trebuie sa stii cel mai bine…iar ca sa te trezesti cu unul in nas este de-a dreptul neplacut, sunt de acord! Dar eu militez impotriva violentei si in ruptul capului nu incurajez folosirea pliciului in relatiile om-pasare, de aceea mi-am permis sa sugerez varianta duioasa! 🙂

  13. Lasati sfarsitul lumii, spuneti mai bine ce faceti pe 1 noiembrie cand incepe razbelul mondial.
    Si doi: pe americani i-a anuntat careva, ca nu putem incepe fara ei

  14. Clubul Femeilor, în casele unor oameni se întâmplă chestii radioactive care pot explica nu numai colibri cât vacile, dar şi acarieni de mărimea unei pisici şi salamandre uci… Scuipă, bestie, scuipă-mi picioru’ afară fir’ai să fii, dă drumul! Să nu îndrăzneşti!
    Cum spuneam. Uneori şi pliciul devine ineficient.

    Kilroy, ha? Eu m-am pregătit, am dus un cuptor cu microunde şi un vraf de pungi de popcorn în buncăr. Zic că americanii o să afle fix la timp.

  15. Mda, se pare ca lucrurile sunt scapate de sub control acolo la voi…daca pana si acarienii va dau de furca, inseamna ca este foarte greu de trait, intr-adevar!
    Ce bine ca nu sunteti alergici la acarieni, caci altfel ar trebui sa va aruncati pe geam mobila veche stil, presupun si cergile de lana…daca te duci la un alergolog cu staif el te-ntreaba in primul rand ce-ai in casa si daca-i spui de acarieni imensi cred ca te interneaza urgent si-ti aplica tratamente de desensibilizare pana nu-ti mai ramane nici urma de alergie, ceea ce-i nedrept! 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

