Bolnavii noştri cei de toate zilele.

Babelor,

Citesc amuzată că domnul Sorin Ovidiu Vântu se află în spital, sau s-a aflat, mă rog. Infarct, terapie intensivă, etc.
Şi îmi amintesc, şi râd, de Cătălin Voicu şi de Omar Hayssam. Şi de Stănculescu şi Chiţac. Vedeţi şi articolul ăsta, chit că e din Click!.

Şi mă gândesc eu aşa, tristuţă: cum pula mea se poate, domne? Adică oamenii ăştia n-au nimic la inimă cât timp fură, mint, excrochează şi se pişă în capul statului de drept, dar cum aud o pereche de cătuşe zornăind, cum le creşte tensiunea!
Şi mă gândesc mai departe: nu s-ar putea inventa o terapie pentru hipotensivi (dacă nu nu există cuvântul, ei bine, tocmai l-am inventat) bazată pe chestia asta? Adică omul îşi ia tensiunea, vede că e şase cu doi, nevasta scoate nişte cătuşe din trusa de salvare, i le arată, şi tensiunea ajunge brusc la 17 cu 12? N-ar fi o chestie?

Ba ar fi, răspund tot eu.

Vă pup,

Rhetta

4 comentarii

  1. credeam ca o sa ne propui furtul ca terapie pentru hipotensivi.

  2. Ba mie n-a fost nevoie decât să mi se pomenească de nişte bucăţi de metal mult mai mici decât cătuşele, unele subţiri, ascuţite şi tubulare, ca să-mi sară tensiunea de la 9 cu 5 la 12 cu 8. Propun deci ca tuturor acestor bolnavi de jurisfobie să li se aplice nişte tratamente nasoale şi grele, din alea care implică multe ace, tuburi şi instrumente venite direct din camerele de tortură medievale. Pentru început, de încălzire, numai câte o clismă la 12 ore.
    Clisma salvează justiţia română. În toate interpretările expresiei.

  3. o clisma constitutionala, musai!

  4. babao, n-ai inteles ca furatul asta e pastila lor de inima? se cheama e omega 3 cu furtoline!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

