Recomandarea muzicala

Via pasarea in spatiu, pe care o aveti mai nou si in blogroll. De cand mi-a aratat asta, o ascult incontinuu, fara sa am cum sa ma opresc. Piesa genialisima, video care iti taie rasuflarea, poveste babana in spate. Inca o dovada ca noi, aici, la surorile marx, suntem despre cele mai tari chestii care se intampla. Ascultati deci povestea lui Jezebel. By Recoil, adica Alan Wilder, ex-Depeche Mode. Ca dovada ca exista viata chiar si dupa ce divortezi de un super super band. Si muzica. Si ce muzica. Versuri, daca vreti, aici. Merita, jur. Alte chestii despre Recoil descoperiti singuri/e, ca nu va dau mura-n gura.

 

1 comentariu

  1. Foart bun Recoil! Mai apare pe acolo si Diamanda Galas. Absolut intrnabila in general, dar pentru contributia adusa pe acest album am redeschis cu ea relatia diplomatica. Am primit albumul lor acum vreo mai multi ani. Si eram atat de entuziasmat incat m-am lasat si in voia naivitatii atunci cand fratele mai mic al unei prietene – al carei nume constat acum ca apare prin blogroll-ul din dreapta – mi-a spus ca a gasi un Best Of. El vroia sa aiba o conversatie cu mine si nu stia cum sa imi capteze atentia, iar eu am inghitit galusca ca pe o gomboata din acelea foarte bune pe care inca le mai face foarte batrana mea bunica. Am pasit suveran peste propriul meu cadavru. De atunci nu mai vreau sa aud de bestofuri.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

