Bani, bloguri, întrebări.

Babelor,

Citeam undeva (şi nu, nu e nici un link ascuns în cuvântul „undeva”, pentru că am uitat unde) că bloggerii din România au făcut anul trecut 330.000 de euro din bloggerit. Mă uit acum la noi în frigider, unde mai sunt o jumătate de lămâie şi un polonic de supă pe fundul unei oale, şi mă întreb: unde sunt banii ăia? Da, unde sunt? Şi i-au împărţit Zoso şi Cabral? Au fost spălaţi pe blogurile năstruşnicilor noştri politicieni? Sau ce, cum, hm? De ce n-am văzut nimic din ei? Cum fac alţii de se îmbogăţesc scriind prostii şi noi, cu toate că avem unul dintre cele mai inteligente şi pline de umor bloguri din lume, trăim în frig şi întuneric?
Ok, ştiu că trăim în frig pentru că cretina de soră-mea nu mă lasă să închid geamurile („Trebuie să ne fortificăm împotriva microbilor”, spune, „că lor nu le prieşte frigul”. Nici mie nu-mi prieşte, imbecilo!), şi trăim în întuneric pentru că Veta a luat toate becurile şi le-a pus în pomul de crăciun pe care-l ţine în şifonierul ei. Dar asta-i altă poveste. Întrebarea persistă însă: vrem bani pentru bloggerit. Cum procedăm?

Vă pup şi vă dau ceva procente dacă veniţi cu o soluţie viabilă.

Rhetta

62 comentarii

  1. Nu pot să cred că ai cheltuit deja banii din vânzarea anterioară a blogului. Voila. Suntem printre blogurile cu vânzări anterioare, apartament kilometric există, două maşini cât două vapoare sunt, colecţie de artă este… Suntem o sinteză a banilor în blogging. O să ne omoare ANI şi Parchetul când dau de noi, o să aresteze şi pisicile.

  2. Petronia, am văzut eu vreun ban din vânzarea aia? Nu! Ai văzut tu vreun ban? Nu ştiu. Drept care o să trec pe la tine ceva mai încolo, să-ţi fac manechiura cu ajutorul unui cleşte. Nu un cleşte de unghii, un cleşte. Eşti acasă pe la un zece, zece jumate?

  3. Sigur. La fel o să fie şi noul meu amic, îl cheamă Terminator. L-am găsit pe scara blocului, era destul de descompus săracul, mi s-a făcut milă: l-am luat în casă şi i-am dat o priză. Drept recunoştinţă, pretinde că se oferă să-mi fie bodyguard.

    Da’ de ce întrebi?

  4. Aşa. Aş fi preferat ca aportul tău să fie unul constructiv, tovărăşesc. În fine. Cât despre noul tău prieten, zic doar atât: ce e în priză poate fi scos din priză. Deci zece, zece jumate?

  5. Are acumulatori. Zece şi un sfert e ok.

    Nu ştiu var’mea cum procedăm. Nu ştiu dacă e bine să procedăm la altceva decât la micul dejun şi cafea acum. Plural prin care îmi manifest respectul faţă de propria persoană, desigur.

  6. Am putea să le cerem taxă de traumă celor care au căutat în ultimele cinci zile chestii ca „pula de oameni” (pentru alteritatea pe care o implică), „pisica coloana rupta” (pentru că nu ştiu că aşa ceva se obţine trâgând pisica simultan de cap şi de coadă şi ne fac pe noi s-o spunem), „imnul disperării” (pentru adevăruri care se ştiu dar nu se spun), „poezii cine dracu-a mai văzut babele la” (pentru a nu-şi fi terminat de scris căutarea şi a ne forţa la completări imaginare).
    Dar ce te faci, că prinde IP-ul scoate-i ochii. Până-i localizăm, până ne deplasăm la ei, eu zic să-i lăsăm să ne dea bani tocmai pentru că stăm acasă. Că dacă nu…

  7. va sclifositi babelor. e lege: cum intra banu pe usa iese umoru, inteligenta, alea, pe geam. ce sa faceti voi cu vitelu de aur?

  8. V-ati gandit la prostitutie ca ultima solutie? Intotdeauna sunt oameni amatori de bizarerii.

  9. n’au nicio sansa, prea’s urate.

    cel mult sa deschida un stabiliment unde sa puna pe piticu, oae, rintintin la produs.

  10. Murdoc, dacă vrei îţi facem un tablou cu cererile pe care le primim în căutările Google care ajung la noi. Rin Tin Tin devine chiar suspect la cât de bine a nimerit-o.

  11. mie oricum rintintin mi se pare suspect. pare evident, de pilda, ca asta nu’i numele lui real. ne ascunde ceva.

  12. Scandalos! Incredibil! De unde asemenea moravuri reprobabile??
    Probabil poartă şoşoni maro cu pătrăţele albastre. Oricine ar ascunde aşa ceva.

  13. neah e prea simplu. dac’ar avea sosonii aia, ar fi suficient sa’si ia peste ei alti sosoni mai mari, de culoare normala [say, albastri cu patratele maro] si nimeni nu si’ar da seama, ever.

    eu il banui de altele.

  14. Si, pentru a rezolva problema banilor din blogging, coana Rhetta se scula luni dis de dimineata, sa inceapa cu spor drumul plin de peripetii al succesului. Si nici nu se scula ea bine ca se si apuca de scris o postare pe blogul pe care il imparte cu sora, verisoara, nepotul dinsei si un necunoscut misterios de pe alte meleaguri.

    Ajunsa in acest punct povestea, iata ca parca din pamint apare in drumul succesului ei Rin Tin Tin, ciine hain, care da sa apuce cu coltii si sa sfisiie urzeala planurilor Rhettei. Dar nici n’apuca Rin Tin Tin sa’si potriveasca virful caninului sting in zona „cum o sa ma scol in fiecare dimineata foarte devreme ca sa ajung departe” a planurilor, zona ceva mai rarita a planurilor, cu, in consecinta, ceva mai multe sanse de infipt canin, ca aparura murdoc si petronia, acesti adevarati aparatori ai celor batrini si saraci, tineri si bogati, femei si copii, copaci si ghei (nu conteaza, important este sa se ia cineva de altcineva, acel altcineva sa fie Rhetta intr’unul din avatarurile dinsei) si’au inceput sa’mi dea cu Rin Tin TIn de pamint.

    Continuarea v’o zic mai incolo, inca habar n’am care este. Pina atunci: Buna dimineata! De fapt io d’aia trecusem pe aici.

  15. Draci. Trecusei ca să ne oferi câteva milioane de euro. Mulţumim, acceptăm cu plăcere.

  16. salut badragane. daca ai ceva informatii despre rintintin, te rog nu ezita sa le’mparti cu noi. cu fiecare comment banui tot mai mult ca vom descoperi ceva infiorator pan la urma.

  17. ale dreacu hoaste bolsevice… nu ie de ajuns k ati adus comuizmu in romania, acu vre-ti sa mai face-ti si bani capitalisti din blogarit!
    huoooo!
    🙂

  18. ca si china.

  19. Da’ România trebuie să aprecieze măcar faptul că nu suntem un miliard şi ceva. Eh?

  20. Si iata, dragi copii, cum un nou colt infam, de leo serban, se’nfige in planurile Rhettei, alaturi de cel al lui RinTinTin, ciine hain.

    Intriga povestii devine din ce in ce mai complexa, mai ceva decit cea din Tinar si Nelinistit.

    Dar nu disperati, Rhetta se va trezi din somnul adus de marul otravit servit, in mod dubios, chiar de catre sora din dotare pe post de mic dejun, isi va da panul de trei ori peste cap si’l va transforma in cel mai solid Business Plan pe care l’a cunoscut istoria finantelor. Sa va vad atunci hienelor.

  21. neah, tanar&nelinistit e imposibil de egalat in complexitate, e ca un infinit mic.

    adica e mare, intelegi ce vreau sa zic. dar mic. un pitic desirat, gen.

  22. murdoc, tu o sa aduci sfirsitul lumii pe blogul asta cu ideile tale. Cum sa asociezi infinit si pitic? Pai daca citeste piticugras? Ce’o sa inteleaga el de aici? Fie ca e infinit de gras in ochii nostri, ceea ce va duce la o colosala depresie si un sir nesfirsit de comentarii, fie ca e infinit, demiurgic, atotputernic, ceea ce va conduce la o colosala umflare a egoului sau poneic si un sir nesfirsit de comentarii.

    Ai grija!

    Eu zic sa asociezi infinit doar cu als, e safe. La el doar interpretarea a doua este posibila si ii e prea lene sa scrie (a i se vedea ortografia), asa ca o sa scapam de sirul nesfirsit de comentarii.

  23. sa stii ca m’am gandit la ce zici tu de piticugras exact in secunda cand am dat leftclick sa plece commentu ala. a fost prea tarziu totusi.

    da am aranjat sa se posteze repede aici pe blog ceva cu poze mari viu colorate care’o sa distraga atentia [agera dar instabila] piticuluigras. we’re safe.

  24. http://www.tudormateescu.ro/cum-sa-castigi-bani-din-blog-un-ghid-complet/

    Uneori nu e nevoie decat sa cauti un pic. Poate fi o solutie buna sau nu, dar totul e sa vrei. Mai ales sa vrei.

  25. @murdoc: ce-ar fi sa ma iei intre amigdale, ca sa trecem de la banuiala la certitudine? 🙂
    @surorile: toate banuielile sunt adevarate, ba chiar as merge mai departe si-as spune: totul e orice!!

  26. lol. nu te inflama, pui mic.

  27. Ups! Da’ io cum de’am scapat? Se trece la argumente grele.

  28. Argumentele grele nu sunt în cazul acesta şi argumente mari. Trist.
    Unele reacţii fac cât o mie de mărturisiri.
    Iar Rin Tin Tin, ciudat că tocmai am discutat cu Platon, care demonstrează frumos în „Sofistul” („Opere” vol. VI, ediţia cu aparat critic de C-tin Noica şi Alexandru Surdu, pg. 313-390 în caz că vrei să verifici) că cei care afirmă egalităţi de tipul „totul e orice” nu sunt prea buni prieteni cu criteriul simplu al adevărului.

  29. Rhetta draga, blogul asta face toti banii, asa ca la ce mai ai nevoie de bani din alta parte? Probabil ca ai putea sa bagi un AdSense sau un alt instrument de facut bani online, dar asta stii si tu, nu? Dar atunci parca nu m-as mai distra asa de bine cand intru pe blogul tau. Respekt!

  30. Mmm. Puteti încerca, par examplu, sa plasati strategic pe home page un butonas albastru cu ‘PayPal’, unde domnii generosi si încinsi de dialecticile marxiene pot dona diverse sume, odata depasit nivelul pur gargaristic al aprecierilor.
    Si ca sa nu va simtiti demoralizate de aspectul comercial al initiativei, gânditi-va ca, pâna la coada, cuvântul ‘donatie’ suna chiar nobil, indiferent de ce parte a ei te afli.
    Iote si link, sa va orientati: http://frozenade.wordpress.com/2007/08/22/how-to-put-paypal-donate-button-on-wordpress-blog/
    Bafta.

  31. @petroniamarcs: Adevaruri, insa adevaruri futile.. cine pune pret pe ele.
    @murdoc: aport, iti zise cainele 🙂

  32. La faza asta chiar nu va inteleg. Aveti bunatate de arme. Pregatire, ce sa mai vorbim. Si banci in oras, cacalau.
    Hmm, something is missing

  33. Ubiquus: ca bine zici.

    Ceilalti: De fapt, totul este un exercitiu de ipocrizie. Ma vait aici ca n-am de mancare, ca ma spal pe cap cu cacat de porumbel, ca imi plang copiii nenascuti de foame numai si numai ca sa va aud spunand „Vaaaai, Rhetto, nu te intrista, ai un blog asa frumos si aduci oamenilor atat de multa bucurie… Pai banii conteaza?”. Pai, nu.

  34. Rhetto, am strâns deja o suma mai mult decât rotunjoara, stai sazzic. Ce donatii, ce mila, ce paypal, ce subventii, ce credite europene nerambursabile… nimic, zero ! Câte chimiruri am umflat, câte saltele am captusit cu bancnote de cins’te de euroi, si fara nici un ajutor extern ! Esprit d’auto-entrepreneur si geniu financiar: casa de pariuri MarxBet, cu deviza „banu la blog trage”. Poftim modus operandi: seara les jeux sont faits pentru a doua zi: pariaza lumea pe câti vizitori o sa avem, pe câte grenade mai explodeaza în sufragerie, pe câte comentarii trimite sau nu piticu, pe câte cratiti se-nfig în capul personajelor indezirabile si câate si mai câte. Cine trimite urmatorul post, câte hihihi-uri are râsul de gâdilici al dragalushkai… et la liste est looongue.

  35. @rintintin: mai, nush cum sa ma cert cu tine. in mod firesc, cand cert pe careva imi propun [ca target sau scop final] sa’l fac gaina, caine, cioara, vierme, ghei, stii tu, chestii d’astea. insa tu declari din start ca esti un caine ghei. i mean, whats next?

  36. @murdoc: esti inca incepator intr-ale trollatului. Shezi 🙂

  37. Musiu, jos palaria. Ai mana libera mai departe.

  38. @rintintin: pai, eu nu trollez deloc. trollatu si latratu sunt pt catei. si vezi cum iar ajungem la tine?

  39. Mai baieti, nu vreti voi sa va jucati cu nisipul din litiera prin alte parti? Nu de alta, da’ s’a terminat deodorantul de blog si pina miine cind vin astia cu plug-inuri proaspete o sa ne consumam toate parfumurile scumpe in batiste.

  40. dont worry, it’s gone. e pui si s’a dus sa mai suga la catea, sa creasca binisor 🙂

  41. murdoc, e de inteles daca e un fel de balet al vostru. Problema e ca devine plictisitor sa citesc din nou aceleasi replici pe care le scriam in caiet intr’a 7a ca sa le tin minte si sa’i fac din vorbe pe aia mai mici de la bloc. Ce mai urmeaza? D’alea cu „ce zmui” si „ce zlingi”?

    Macar dati si voi dovada de oleaca de originalitate.

  42. din contra, mi se pare.. rejuvenating sa citesc caiete din a 7a.

    nu uita ca esti aici pe un blog unde se recicleaza programatic maniere discursive stupide, in order to mock em.

  43. Paint me old fashion but… Caietele dintr’a 7a sint utile doar pentru a’mi aminti ca eram dobitoc de mic si nimic n s’a schimbat semnificativ. In orice caz, nu le’as citi cu voce tare si pretentii de prospetime.

    Oh, da’ nu uit nici un moment unde sint. Numa ca avem un troll-standard setat foarte sus de pitic (pun not intended but assumed post factum). Tre’ sa mai faceti ceva eforturi daca asta va e targetul discursiv. Altfel e doar plictisitor.

  44. dar e absolut normal, domnule draga: piticul, datorita staturii sale mai mici, seteaza totu sus. eu, din contra, am standarde foarte joase.

    [iar catelu evolueaza oricum la nivelu solului]

  45. @murdoc: te fac altii muci, nu mai e nevoie sa intervin eu 🙂
    @Bad: merci pentru pitic, oricand e de invatat cand vine vorba de nobila arta a facutului de inamici.

  46. pai [asa cum elegant am presupus mai devreme] u oricum esti ocupat cu mamica ta 🙂

  47. @murdoc: a fost ea ocupata 9 luni cu mine, dupa o varsta treci la alte mame. S-o saluti pe a ta din partea mea 🙂

  48. puppy, esti speriat si’ti pierzi pana si bruma de inteligenta umana pt care te’am aplaudat cu totii so far: doua luni [nu noua] te’a tinut mamica ta in ea. check wikipedia 🙂

  49. @murdoc: Mama ta ma tine mai putin in ea. Dar mult mai intens 🙂

  50. putin probabil: maica’mea nu consuma friptura de caine. totusi, e posibil ca dobermanul meu s’o fi cunoscut pe maica’ta, anu trecut. daca’ti permite stapanul tau, treci maine prin tarcul din parcu icoanei, ca sa’ti lingi taticul: o sa va las juma de ora singuri 🙂

  51. Mmm, ai o problema cu mamele si cu cainii. Freudian, as spune 🙂
    Say hi to mommy from me, cum ziceam. Si cam atat.

  52. pai ma bucur daca pot ajuta un catel sa’si recunoasca tatal. mai ales un catel ghei care citeste freud. gata, ai fugit cu codita’ntre picioare? 🙂

  53. Dragii babei, după ce că a trebuit să contramandez bunătate de festival de film înainte să iau banii pentru el, mă mai amărâţi şi voi cu certurile astea. Of.

  54. Alexandrooooooooooos, hi unu, hi doi, hi trei, hi hi hi hi câte vreiiiiiiiiii…

  55. @murdoc: cu codita intre picioarele ma-tii 🙂

  56. ma catel, ti’a luat o zi sa vii cu replica asta? chiar esti varza 🙂

    apropos de varza: daca apari bine flambat, pe varza, c’un mar in gura si’un morcov mare’n cur, poate’ti fac o poza sa i’o arat lu maica’mea. da’ grija mare cand iti bagi morcovu.

  57. Cu un festival tot te-ai ales, Rhetta. În turneu chiar.

  58. Mă mir că nu mi-a venit ideea mai devreme: vrem bani din bloguri? Luăm ostatic un blogger din top 10. Şi apoi cerem bani ca să nu-i mai dăm drumul. Eh?

  59. BadDragon: ‘Paint me old fashion but…’ but yr english sucks: se zice ‘old fashioned’, da? (k sa nu mai zic k ‘bad dragon’ e cam tautologic – i mean, show me a GOOD dragon & i’ll eat it, wings, scales, flames & all!)
    ps n-as fi zis nimic, da s-a luat de romana mea dp bloguri care (oricine stie!) e atiiit de economik… numa buna de semeseuri. & crisis-proof 😛

  60. rhetta, e mai simplu dacat crezi!
    ii pui p-ashtia doi da sa face iei dan vorbe, sa sa shi cafteshte barbateshte acilishea pa blog!
    ( nu ca ar egala vreuna din rutinele tale zilnice…)
    shi lumea se va inghesui sa-i vaza shi va plati!
    😉
    totu e sa ai butonu potrivit la locu potrivit!
    😉

  61. @murdoc: sunt sigur c-ai fost deosebit de excitat parand castigatorul acestei pseudo-dispute. ti-ai facut laba de bucurie? sau ti-a facut-o mamica ta, ca de obicei? 🙂

  62. [offtopic] „parand” suna ca un cacat in fraza aia, „crezandu-te castigatorul” era o constructie mai ok.

    altfel, e jenant sa raspunzi dupa 2 zile, ca un retard. orice quarrel isi are momentum-ul ei. in cazu de fata s’a epuizat deja. ar fi ridicol sa’ti raspund in continuare, sorry.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

