Et de trois !

Babelor,

Sa ma iertati c-am tacut mâlc cam multisor, dar am fost plecat dupa becuri de 100 W si am umblat o groaza pân-am gasit. Daca sunteti cuminti, am sa va spun si voua unde si la ce pret. Bun. Pâna una-alta, na o a treia baba – moa – care se da lepsuita. Deci poftim:

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?

Bataia. E tot o umilinta, dar cu panas. Plus ca – statistic – ai sansa ta, cât de mica, de a învineti si tu un turloi, de a musca la rându-ti o ureche.

2. 3+4= 5 este posibil?

Depinde de care parte a tejghelei esti. Altfel, da. Less is more, ceea ce însemneaza ca reciproca are si ea un sâmbure de adevar.

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

Nu, dar cer arvuna jumate din bani si nu punem deadline în contract. Un sfert pastrez eu, un sfert se duce la prieten.

4. Spui intotdeauna adevarul?

Es’ copil ? Cum naiba ? Atât ar mai lipsi…

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?

Mai bine un bun compromis decât un refren prost, gen « mare bou am fost… »

6. Ai inselat, furat vreodata?

Nuuuu. Cf. întrebarea N° 4

7. Lipseşte din original

Cine, eu ? Never.

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.

Da. Ca nu era patul meu.

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Dau un telefon la aia cinci miliarde si plec în uichend la restul de 1.901 miliarde care n-au treaba cu chestia asta.

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?

Apasat pe Caps cu aratatorul stâng si trecut unghia de la aratatorul drept peste claviatura.

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

Am gratis, ce sa dau aiurea bani pe chirie ?

12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?

Daca-i scapa sandvisul din mâna, poate ca da. Da-i las jumate si mai caut unul caruia sa-i dau în cap.

13. Când ai făcut ultima oară sex si cu cine?

Pai fac chiar acum, dar nu-s chiar atât de curios sa mai stiu si cu cine.

14. Îti prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reactiona?

O fi demodat, dar n-am partener, ci partenera. Altfel, daca sunt obosit, îi cer persoanei cheile ca sa am unde sa dorm.

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?

Error 404

16. Dai bani la cersetori?

Se-ntâmpla sa dau.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?

Caut alta lume, ca sa fac ?

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

Mai întâi întreb, politicos : ce va putem oferi ? Daca pot sa fac un bine, de ce nu ?

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?

Mai am vreo doi din astia printr-un dulap. Asa ca-l invit la o cafea.

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere

Întotdeauna m-am dat în vânt dupa pisici negre care stiu sa zboare cu baloane umplute cu heliu si care scriu comentarii pe blogul Piticului Gras urmarind niste babe pe un tandem.

11 comentarii

  1. aaa deci si voi zburati pe biciclete?

    na, ca la numarul 3 nu ma asteptam. musiu, ca un cavaler ce esti, ai lasat babele inainte. ma mir ca nu le-ai impins pe scari ;))

    mi-a placut aia cu Error 404 🙂

  2. Elza, vreau si io sa fac leapsa, da’ nu-mi place nicio intrebare. N-ai putea sa-mi faci una speciala cu o singura intrebare si asa mai departe?

  3. Îţi fac eu întrebare lepşuitoare, Vasileus Basileus. Unde este zgâtia de bucătăreasă pe care atât de mult o iubeai şi din suflet şi prin cuptorul bucătăriei orfelinatului copilăriei şi totodată adolescenţei tinereţii tale (sic! sic! sic!)? Şi ce-ai face dacă ar fi unde nu este deocamdată? Sunt două întrebări, ştiu, dar e ca şi când n-ar fi decât una şi bună 🙂

  4. cum nu.

    1. Îți amintești ziua-n care din delfin, te-ai transformat in rechin?

  5. Sa stii, Dulcedeea, ca bucatareasa este la Sinaia cu un tip. Alt tip. Doar cuptorul a ramas la mine si fara el nu se poate face nimic. Acum, ca sa raspunz si la intrebarea 2 e ca caut alta bucatareasa. Cacofonia am facut-o ca sa vezi cat adevar graiesc si asa mai departe. Si cat de emotionat sunt cand pomenesc de ea, de bucatareasa.

  6. Elza, imi amintesc. Era pe 12 ianuarie la Castelul Bran. In 1316. O iarna de cacat, nu se vedea la un metru, asa ca m-am urcat in masina si din delfin m-am transformat in rechin. Pardon, nu era iarna, era o toamna de cacat. Era 12 noiembrie, ca acum. Nu se vedea la un metru, asa ca m-am dat jos din masina si asa mai departe. Ba mint. Era vara. 12 iulie. 1414 si asa mai departe.

  7. tu esti melcul cel urat?

  8. Oh, Vasile, oh. ŞI eu care credeam că te emoţionezi profundamente când vorbeşti-scriitoriceşti cu mine 🙂

    Ţi-am mai spus că şi eu mă pricep să pun omul pe jar? 🙂

  9. Uuuuuf, Alexandros, unde cauţi tu, multsimpaticule, altă lume? Unde, unde? 🙂

  10. Unde caut alta lume ? În livada ta cu doua cu mere.

  11. Of, of, Dulcedeea, si asa mai departe. De altfel, bucatareasa a scris o carte pe care sper sa pun mana. Un fel de jurnal. O sa-l publicam aici. Sper sa intereseze. Ura!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

