IQads mă deranjează un pic.

Babelor,

când cineva se cheamă IQads, nu-i da adresa ta de e-mail, asta-i morala.

IQads este, ni se spune, un site de analiză publicitară. Poţi să-ţi faci cont pe el, dacă vrei. Mai bine să nu vrei, pentru că la un minut după ce l-ai făcut, primeşti un mail în care scrie că afară plouă. Trece alt minut, primeşti alt mail, în care cineva pe care nu-l cunoşti te întreabă care crezi că a fost campania anului. Încă un minut, încă un mail: vino la Kinofest, zice.
Ori, dacă vroiam să ştiu că plouă, să-mi dau cu părerea despre campania anului sau să mă duc la Kinofest, aş fi făcut-o fără să fiu întrebată.

Şi stau acum şi mă gândesc: dacă ăştia chiar ar avea un IQ, n-ar fi logic să nu mă fută la cap? Ştiu că pot să mă dezabonez de la newsletterul lor, dar aş fi preferat să nu îl fi primit în primul rând. Ştiu şi că ei sunt publicitari, şi deci nu mă pot lăsa nefutută la cap, că asta-i meseria lor, dar ar putea s-o facă cu mai mult bun-simţ. De exemplu, lăsându-mă să aleg, când m-am înregistrat, dacă vreau să primesc newsletterul respectiv. Asta m-ar fi făcut să nu mă înfurii, să nu îi urăsc, şi să nu scriu postarea asta la o oră la care ar trebui să dorm.

Aud?

Rhetta

3 comentarii

  1. e un robot care se ocupa de SEO. alta data sa nu mai dai mailu lu roboti.

    iqads e/era un site bun. dar nu aducea bani fiind bun. asa ca a schimbat politica si acum plangi tu.

    e ca cum am patit eu cu adobe. care sunt buni dar rai.

    imi place foarte mult feedbackul tau. mercic.

  2. Hrmpf. Unii dintre noi primesc mail-uri de la site-uri pe care nu şi-au făcut cont în viaţa lor. Tocmai am şters unul de la ceva cu o lume mică sau aşa. De ce aş vrea să ştiu că lumea e mică? Nu-mi dau seama de asta când mă întâlnesc pe stradă exact cu ultimul om pe care vreau să-l văd?

  3. corect. oamenii mici tre sa stea in lumile lor mici. ca de aia sunt mici.
    mie de asta imi place cand explica petronia. e cea mai desteapta petronie din lume! hugh!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

