Castelano

Ciao babaciunilor,

Revin dupa inca o zi de vis, in care pasii m-au purtat spre nicaieri altundeva decat Chateau d’Isis, o constructie misto din secolu’ XIII plasata in St. Julien de la Nef, la poalele Cevennilor de care va povestea Musiu. Loc superb, de la granita cu districtul Languedoc, unde am fost tratata ca o regina ce sunt.

Aici, haleala babana, haleala de n-am mancat in viata mea. Si bautura pe masura. Si niste peisaje de-ti taie orice chef de respiratie. Inspiratie, in schimb, cat cuprinde.

Mai jos dormitoru’ unde a fost cazata celebra Veta Marx, ocupat candva de Henry IV al Frantei, fara nicio gluma. Si baldachinu’ care mi-a odihnit batranele oase.

Dupa care, dimineata, cand m-am trezit dupa o cafea geniala, am dat peste frumosu’ asta, cu gand sa-l fut. Dupa ditai petrecerea cu masti venetiene, ceva de vis care mi-a amintit de Eyes Wide Shutu’ cu pricina. E da nici chiar asa.

Last time u gonesee a bad guy like this, leme tell u aaahahahahahaha

Bisous a tous


9 comentarii

  1. Veta, dacă ziseşti de Henri IV înseamnă că trebuie să ai mare grijă să nu te întâlneşti cu Nostradamus că imediat te visează ăla regina Franţei şi acolo-ţi rămân oasele. Şi vezi, dacă dai de un catolic şi un protestant angajaţi în vreo dispută pur şi simplu întoarce-te şi fugi. Predecesorului tău ilustru nu prea i-a priit să se amestece.

    Şi cum adică „last time u gonesee a bad guy like this”? Ce i-ai făcut? Veta…?!

  2. Haaaaa! Jos masca!!!

  3. Bine, babo, da’ p’aici când dai, sa stam si noi la o andrea, o sueta, un serbet, o cafea, o grenada ofensiva, un vin ceva ?

  4. Pai Alexandre, aud de la rechinroll ca e posibil sa te vizitam. Ramane sa vedem cum ne iese coordonarea 🙂

  5. OK, pe caile obisnuite, canalele stiute si asa mai departe.

  6. Ba, ce mi-as dori si eu un chef ca-n eyes wide shut. fara tom.

    frumos. frumos.

  7. babo, ti-a priit plimbarea. ce-i cu bezelel astea pe buzele tale? o pupi si pe sor-ta? ha ha ha ha

  8. Nostradamus was here… tomorrow! (nu’mi apartine)

  9. Misto reportaj. Io daca mergeam, dormeam in bucatarie, ca cine stie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

