Votaţi o ţâţă care seamănă cu a mea!

Babelor,

Mă ştiţi pe mine umanitară?
Nu, nu mă ştiţi.
Şi totuşi.
Mă plimbam pe întortocheatele căi ale internetului, când peste ce dau? Un filmuleţ.
Povestea-i aşa: Avon, care e o firmă de ceva, ţoale, cereale, rujuri sau toate trei, a făcut o campanie împotriva cancerului la sân. Adică ei zic la fete şi femei că pot face cancer la sân, alea se sperie, dau fuga la doctor, ăla le pipăie pe ţâţe, le zice că-s sănătoase, alea fug fericite din cabinet, nu se uită în stânga, vine un troleibuz, înmormântare, jerbă de flori, părinţi îndureraţi.
Da’ oricum, e bine că e campania asta.
Ok. În cadrul campaniei are loc şi un concurs: nişte amatori fac nişte filme, le pun pe site, lumea îşi face cont pe IQads, votează, ăia care câştigă iau o grămadă de bani, fug fericiţi din casă, troleibuz, etc.
Anul ăsta sunt în concurs o groază de clipuri. Unele proaste, altele bune, nu asta contează. Ci unul dintre ele, care m-a fermecat. Îl găsiţi aici:

link spre o ţâţă

Babelor, ţâţa asta arată exact ca a mea acum 72 de ani! Leit, zău! Aşa că votaţi-o cu 10, daţi note de căcat la ceilalţi, şi tot Bucureştiul va fi împânzit cu o ţâţă care arată ca ţâţa mea acum 72 de ani. Faptul că mă repet e o dovadă vie că aşa e, nu?

Vă pup,

Rhetta

PS: Dedicaţie specială pentru PiticuGras, binenţeles.

21 comentarii

  1. TE STERG! eu nu am tzatze!

    si evergreen a facut un film misto. http://creator.iqads.ro/avon/creatie/186

  2. O fi făcut, da’ e cu ţâţe? Nu e.

  3. in contextul asta, nu cred ca vrei sa vezi o tzatza… deci filmul tau favorit e mincinos.

  4. bai!? ce dracu fac? vorbesc cu rhetta? sunt in vis in vis? naaa, mi se pare doar. am sulfiti in vin sau asa.

  5. nu, piticule. sulfiti în vin e normal sa ai. cred ca ai hidrogen sulfurat în bere, ca pâna nu pui pe blog un clip cu tine bând vin, nu cred ca bei altceva în afara de bere

  6. tinere gavroche, am vin de la mahmudia. anu asta a iesit ca o feteasca neagra. cred ca a fost cumplit de cald acolo. superb vin. iar io nu prea apreciez vinurile de tzara.

    ce cusur are berea? doooh!

  7. N-are alt cusur afara de ala ca da dureri de cap, burta, ciroza si pietre la rinichi. Altfel e un aliment pretios.
    Daca la Mahmudia era plantata feteasca neagra, e si normal sa fi iesit asa. Doar ca nici cumplit de cald nu trebuie sa fie, altfel faci vin doar din cactusi, ca Bear Grylls.
    Deci stimate cetatene, noi vrem sa ne convingem ca nu iei numele vinului iîn derâdere si vrem sa te vedem consumându-l cu placere.
    În care caz putem sa te si invitam la un vin bun.

  8. am zece litri de vin. invita-ma la o vodca.
    ach, nu. ca am si 6 litri de visinata.
    frate cate chestii am… ma invidiez singur.

  9. Zece litri de vin… Lui Jean Gabin îi ajungeau pentru doua seri. La visinata ma inviti tu (dar sa fie D.O.C.), iar votca nu, mersi. Daca vrei, te invit la un Lagavulin. Ce zici ?

  10. votca! x-(

  11. Ntz. La-ga-vu-lin.

    Daca n-ai vrut unGrand Puy Ducasse 2005…. Pauillac, monsieur.

  12. paul everac era evreu . gusta doar apa ca sa nu il coste mult.

    eu acu as ucide pentru un rom. mai bine zis pentru o cuba libre cinstita.

  13. Nu fa prostii, sa nu te vad prin ziare, ca NUP nu-ti da. Am ceva rom, dar pâna apuc sa-ti dau mai bine ia un pic de Meprobamat, ca-ti trece.

  14. De la competiţia sânilor la a băuturilor. În această seară, numai la SM.

  15. neprobat? sa bei tu asa ceva!

  16. Am spus reprogramat, Piticule, nu neprobat.

    Petronia, am fost în juriu la acea competitie, dar îi dadeam ceva curaj Piticului, stii cât de pudic e. Ca sa poata sa voteze si el. Ferm.

  17. Are fâstâceli galactofore, si când vedde câte un decolteu infraombilical, spune poezii si cânta oci ciornâie.

  18. am vrut sa o votez pe evergreen dar imi cere sign in. nici batut nu fac cont la iqads.

  19. …nici baut, ai vrut sa spui ?

  20. nici. dar o sa fac. pentru evergreen fac orice. nah.

  21. Si muzica?!?!? Rhetta, cinismul tau e doar disimularea copilului minune care esti. Da’ o sa se afle pina la urma. Totul se afla. Acum iau expozitiile de pictura la picior. Iti recunosc eu tusa fulguranta orice-ar fi. Poti sa-mi zici direct unde ai vernisaj ca sa scurtam chinul?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

