Încă o ghicitoare mega-babană

Se da urmatoarea problema:

Sa se gaseasca si sa se dea aici în vileag un ceva anume comun între Sex Pistols si A Clockwork Orange.

Termen : pâna la închiderea editiei de azi.  

Premii : invitatii all inclusive de-o dupa-amiaza pentru doua persoane pe canapeaua din sufrageria familiei Marx.  Antren, miuzici, legendarele clatite cu dulceata de visine, vinuri splendide, proiectii private din arhiva de filme a familiei.

Pedepse alora care nu gasesc.

Fiti cuminti,

Va pup.

42 comentarii

  1. Altceva decit limba engleza? 😀

  2. Mais voyons, mon dragon…. fireste ca alceva. Ma stii tu chiar asa binar, minimalist ?

  3. Ar fi prea banal sa fie anarhia, huh?

  4. Mda… google stie raspunsul, da’ n’ar fi frumos sa profit de simpla abilitate de a concepe fraze de cautare, asa ca las pe altcineva care intuieste legatura dintre Anthony Burgess si Sex Pistols 😀

    Asta in cazul in care la raspunsul asta te gindeai 😀

  5. Dragoane, nu dezvelesc nimic pâna la ore de Cenusareasa. Pâna atunci, feel free.

  6. Veutzu, feel free la rândul tau. Dar cum îi spuneam Dragonului… You dig ?

  7. Deci BadDragon s-a prins!… Respect!
    Totusi mai era ceva ce ma chinuia si nu stiam de ce: Malcolm Mc?

  8. Musiu… sa-nnebunesc daca dig!
    Dar e foarte misto postul 😉 Sper sa devina o moda.

  9. Really, Veutzu ? Bine, se poate aranja.

  10. Malcolm Mc pare a fi doar o coincidenta. Si, recunosc, n’o observasem. Ma uitam mai degraba daca nu cumva vreunul dintre membrii Sex Pistols si’a facut operatie de schimbare de sex precum Walter/Wendy Carlos 😀

  11. Cauta, Dragoane, cauta. Macar de hatârul vinului ce va sa vina, aye, aye, aye…

  12. Stai asa ca’s cu pensula’n mina, m’a pus Dragoanca ca munca creativa. Cica stau prea mult cu baietii in fata blogului 😀

  13. Pai zi-i si tu ca tre’s’te duci la meditatii, ceva, munca patriotica, repetitii la cor, io stiu… Zi ca esti alergic la vopsea si ca te doare capu’ dupa ce inhalezi. Sau ca esti alergic la parul de pensula si ca faci crize de astm. Sunt studii de specialitate.

  14. Alexandre, e unica mea sansa de a purta intre deste o pensula autentica de pictor, chiar daca singurul lucru pe care il fac cu ea este sa dau un fond uniform de culoare, pregatitor pentru adevaratele pictari ale Dragoness’ei.

  15. Colectia de pantofi a Vivienneei Westwood – ballerina classic Clockwork on Piuma Nude? 😀

  16. Tragem linie la orele douaspatru.

  17. culoarea roz?

  18. Dragoane, nu am auzit sa-si fi facut schimbare de sex astia din Pistols, si ma bucur, ca erau printre idolii mei in adolescentza :))
    Mi-ai dai emotii, credeam ca ai rezolvat enigma… si mi-era ciuda 😉

  19. Musiu, stiu ca devenim paranoici… da’… Toten Hosen?! (da, da, deja caut pe net 😉 )

  20. Cautati, mezami, forfotiti, scurmati. De aflat oricum o sa aflati…

  21. auzi? cum suna pedeapsa? ca sa stiu daca mai caut! mi-o o lene de ma doare! si-s puturoasa rau la ora asta! scap de pedeapsa daca-ti dau o varza a la cluj facuta in moldova?

  22. Daca-ti dau macar un preview de pedeapsa, Anaid fata, sa vezi ce turbo o sa-ti creasca. Varza de Cluj facuta-n Moldova oricum îmi ddatorezi, asa ca pune mâna si scocioraste.

  23. deja vad roz in fatza ochilor. hi hi hih

  24. Totul e sa nu vad eu rosu, Anaid. 🙂

  25. Filmul sau cartea?

  26. Filmul.

  27. Drogurile consumate de Malcolm McDowell si Sid Vicious? Sorry, nu ma prind. Cer respectuos sa fiu pedepsit exemplar. 😀

  28. Ceea ce se va si întâmpla, cu respectul cuvenit, fireste. 🙂

  29. @musiu: repetiţii la cor, ai? Credeai că-mi scapă?

  30. Cum o sa cred asa ceva ? Ce repetezi ?

  31. Ah, mă pedepseşti un picuşor şi pe mine, Alexandros? 🙂

  32. 1. Stanley Kubrick Goes Shopping = noul proiect muzical al lui Dennis Morris, care nu-i numai muzician ci şi fotograf cunoscut pentru pozele Sex Pistols. Rezumând: un tip faimos pentru pozele făcute celor de la Sex Pistols şi-a făcut recent o trupă care se cheamă ca regizorul lui A Clockwork Orange.

    Cu chestiile astea e ca şi cu teoriile conspiraţiei: something’s bound to fit. Cred că se pot calcula matematic combinaţiile posibile şi cred că nu sunt deloc puţine.

    Şi ai uitat să precizezi dacă miezul nopţii după ora Franţei, ora României sau ora Surorilor Marx va fi momentul dezvăluirii.

  33. Deea: am sa te pedepsesc, mvai… cu o pana de flamingo.

    Petronia: s-a notat, am trimis la registratura.

  34. N-am spus ora României ? Pardon. Atunci repet: peste treizeci si sapte de minute.

  35. Pai e scris. Eu sunt o cenusareasa cu pret de promotie la sferturile academice. De ora.

  36. Corect.

  37. @ musiu: de-ale lui Bach-us! Deh! 😀

  38. Asaaaa, nu uita ca ai si o leapsa de îndeplinit.

    Bach-us, zici ? Dezvolta.

  39. O bucăţică Magnifică! Cu promisiuni, făgăduieli … eeeee!

    Nu uit! Dar am tras cu ochiul la cealaltă guildă şi am văzut că ne păsuieşti! Aibi răbdare să se isprăvească repetiţiile astea intense, de fiecare seară, ca să apuc şi eu să revăd ceva şi să duc la îndeplinire porunca!

  40. Te pasuiesc, fireste. Cum altcumva ? Uite de câta vreme te pasuiesc cu marinarul ala.

  41. breeeee, am lipsit cand s-au dat pedepseleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    :(((((((((
    a mai ramas ceva pe fund?

  42. Cruzime urbana,
    Pedepsele marxiene sunt un sac fara fund. Si fii fara grija, nu te-am uitat. Ce sa-ti servim ? Un mic fier înrosit ? Niste grenade cu cuie ? Vrei sa joci rolul sferelor de Magdeburg ?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

