Recomandarea saptamanii

Este vorba despre un loc de halit care s-a deschis in Bucuresti. Inceputul e destul de abrupt, recunosc, dar imi place sa va bag repede in subiect.

Locul se cheama Madame Pogany, iar conceptul este „bucatarie urbana” si il gasiti langa Piata Floreasca, pe strada Banu Antonache.

La inceput am intrat cumva neincrezatoare, desi locul e foarte foarte misto. Nu imi era clar daca de dupa un colt nu vine sa ne serveasca Margit Pogany, pictorita care a ramas in istorie inspirand lucrarea lui Brancusi. A aparut in schimb un domn pe nume Rosetti, care ne-a adus o supa de dovlecei.

Ba copii, nu pot sa va spun cum era supa aia de dovlecei. M-am cacat pur si simplu pe mine de misto ce era si costa numai 10 lei. Altceva n-am mai luat, ca tocmai se pregatea meniul de seara, „meniul pe beat”, sau cam asa ceva, dupa cum frumos ne-a explicat gazda. Ceea ce nu inseamna ca esti servit de un dj, ci ca felurile de mancare pe care le comanzi iti vin la tzanc, adica exact atunci cand le vrei si cand ti-e foame.

Nota 10 pentru loc. La fel pentru personal si atmosfera si, evident, supa de dovlecei. Daca si restul mancarii e la fel, acolo e pur si simplu raiu’ pe pamant.

Un alt review despre loc, daca nu v-am convins deja, puteti gasi aici.

5 comentarii

  1. vandut! incerc in weekend.

  2. Veto, da’ vin pe masura au ?

  3. Vinul, recunosc, nu l-am incercat… dar ma revansez cumva.

  4. M-ai făcut curioasă, babo! Ai gusturi de mare excepţie 🙂

  5. FLORIANA JUCAN ?!!?

    Păi bine coană Veto, mă trimiţi la kaasfondue ?!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

