Ştiri pe scrut, 12 nov

* Botezatu a lansat chiloţii Ciocan. Botezatu a avut cancer (???) şi s-a dus singur singurel în America şi şi l-a operat, a scapat şi de atunci ne asasinează cu prezenţa lui pe ecran. Este incontinent. Trebuie să exista cineva în stare să-l tragă pe Botezatu din priză, că ne-am săturat de tembelismele lui. Întrebare: De ce niciun organ media nu se duce în atelierul în care Botezatu îşi croieşte chiloţii? Să-l vedem şi noi cum munceşte ca să strângă banii de excursie în Hymalaia.

* Chiloţii Ciocan sunt din tablă, resping gloanţele şi vor fi purtaţi de toată armata română.

* Deşi Hayssam nu va fi extrădat, media română bubuie de cum va fi extrădat.

* Joaca de-a uite-l nu e cu testamentul lui Adrian Păunescu. El a lăsat o avere de 3 milioane şi ceva de euro, din care 4 Surorilor Marx. Spre cinstea Lor, Surorile au refuzat tărăşenia. 

* Baba Vanga zice că al III le război mondial a început şi că la câteva luni de la începrea WWIII, blogul SM va ajunge pe primul loc în Balcani. Apoi în lume.

PUBLICITATE

* Trei babe bat un moş de-i sună apa-n cap. Cu sângele pe nas, moşul ia un pahar de suc galben şi zice: E răcoritor, să mă cac în el.

* Trei moşi bat o babă şi-i îndeasă o varză albă în fund. Babe-i îi place şi la final se ridică şi zice mândră: Sucul natural de varză, mai practic, mai alb, mai negru.

CONTINUĂM ŞTIRILE

* Radu Bălănescu este noul şef al Masoneriei române. Asta era soluţia ieşirii din criză pentru România, întrucât va creşte consumul de compase, echere, şpacluri, mistrii, şorţuri de zidari, producţia de ciment şi de var, şi cinematografia în care masonii joacă în filme de dragoste necesare publicului românesc. Revirimentul masonic va purta un nume mobilizator: „Masonul şi echerul/Românul şi adulterul”.

* Iese un parlamentar PDL pe televizor, i-am uitat numele, şi zice: Dacă tragem televizorul din priză, noi, politicul, n-am mai exista. Adăugăm: N-ar mai exista nici Măruţă, nici Dan Negru, nici Capatos, nici Bianca, nici Ionescu, nici Dănuţ, nici, nici, nici şi aşa mai departe. Şi-atunci ne-am apuca de citit. De jucat. Poate chiar de cântat, că şi de Horia Moculescu şi Marina Almăşan am uitat să zicem că trebuie să dispară.

SPORT

* 11 le etapei: Gigel, Cristi, Bănel, Marin, Nicolae, Vava, Dorinel, Rhetta, Dulcedeea, Norocel, Cadu, Traore şi aşa mai departe.

* S-au calificat în ordine: Dinamo.

WEATHER REPORT

* Chestia cu cauciucurile a fost amânată. E prea cald.

UNDE MERGEM ÎN UIKEND?

* Nicăieri.

A SUIVRE

25 comentarii

  1. Subscriu la trasul din priză! Cu amîndouă mîinile!

  2. Vasile, DulceDeea e libero ?

  3. Ah, nu! Ce e aceea libero? Nu vă râdeţi de-o biată femeie pe deplin neştiutoare într-ale fotbalului…

  4. Cum o sa ne râdem, Deea ? ïn fizionomia sportului astuia, libero tine de receptacul si gineceu. Ca sa nu mai vorbim de stopurile pe piept.

  5. Stopuri şi piept înţeleg. Înţeleg preabine, domnul meu, musiul meu 🙂
    Dumireşte-mă cu receptacul şi gineceu :):)

  6. Ntz, skumpuschko, nu te dumiresc eu ci ma sublimezi tu. Fractalic si vaporos.

  7. 🙂 ete la el, a si inceput sa fie gentil. parca mai demult zicea cineva ca „va veni si ziua când…”

    13 noiembrie, ziua gentiletei. suntem la minus 11 ore si ceva, da’ deja se simte in aer 🙂 🙂

  8. Vai, Dulcedeea, s-au luat astia de tine, ce-am sa le fac!!! Mai ales lu MusiuAlexandru am sa-i bag gineceu’ pe gat si asa mai departe.

  9. Mie, Vasile ? Mie ?
    Baga-mi si merele, atunci, sa fie all inclusive. Ale Deei.

  10. gât, gât, ai zis gât! te-am prins ca te uiti la poza deei 🙂

  11. Pai cum sa nu ma uit, daca mi-a dedicat-o ?

  12. Obrazniciloooooooooooooor! Apertinenţilor! şi aruşinaţilor!

  13. Da, Deea, ce sa facem, daca nu suntem si asexuati ?

  14. A, nicidecum. Hipersupersexuaţilor şi senzualizaţilor 🙂

  15. alo, tineretu’, va rog sa ma scoateti de la plural din toate comurile 🙂
    ultimu’ hormon s-a strecurat pe usa afara acum vreo 56.431 de ore, a zburat ca un cormoran

  16. Lasă, Frei, lasă… fără modestie de prisos 🙂 Tu eşti omul surpriză 🙂

  17. nu-i adevarat! e vals, totul e vals!

    no 2, Shostakovich

  18. Vasile, cu gineceul pe git va fi mai greu. Mai bine un pistil.

  19. frei, I call your Shostakovich and I raise with a Cohen

  20. Copii, I’m all in:

  21. Oh, Frei, pardon, Vrei! Oh, BadDragon, ay, ay, ay! Oh, Musiu şi iar Musiu.

    Cât despre Vasile, nici măcar aşa mai departe nu poate nici pe departe să exprime ce simţesc 🙂

  22. Sa mai citim o data titlul acestei postari: nu cumva s-a strecurat o mica eroare, n-ar fi trebuit sa fie „stiri pe scrot” ?

  23. Agerule! Musiule! 🙂 Eu nu observasem scrutul din titlu. Dar poate că ar fi fost parafrază la anticul pe scut sau sub scut… vezi? La asta nici cu gândul n-ai gândit, imediat te-a dus mintea la trăznăi 🙂

  24. Deh, Dulce, asa e cu scrutcircuitele din mintea mea…

  25. Apai… la un all-in eu vin cu asta:


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

