Goodnight, Travel Well

Oamenilor,

De obicei când aflu ceva mă grăbesc să scriu, să nu-mi piară ideile şi mai ales primul sentiment în legătură cu acel ceva.

De data asta am stat în cumpănă o vreme dacă să înşir litere despre ceva în legătură cu care nici gesturile, iar cuvintele cu atât mai puţin, nu pot face nimic. Oricare din ele nu are nici o şansă să nu sune gol.

O să am curajul pe care nu mi-l credeam şi o să scriu o banalitate cruntă, fiindcă deşi am tunat împotriva cuvintelor în situaţii similare, lipsa lor completă ar putea însemna că ridicăm umerii a nepăsare. Nu. Aşadar, zic că toţi ne lăsăm în urmă amintirea celor care au avut de-a face cu noi. Dacă există liniştea aia la care sperăm cu toţii, sper s-o fi găsit aşa. Fără alt discurs, goodnight, travel well Afreuda.

13 comentarii

  1. Aceeasi dilema si la mine. Am vrut sa scriu lung despre asta dar nimic nu parea a avea sens. Tacerea, pe de alta parte, ma face sa ma simt vinovat de nepasare. La fel cum vinovat ma fac sa ma simt intrebari de genul: as fi putut face ceva si n’am facut? Poate. Acum este irelevant.

    Nu stiu ce ne asteapta dincolo. Sper ca pe Ana-Maria o asteapta linistea dorita.

    Goodnight, travel well Afreuda.

  2. ce e cu afreuda!? te bat!? fata?

  3. fataaaaaaaaaaa, zi-mi! link de google macar.

  4. Citeşte comentariile Ruxandrei din postarea „Ion Iliescu n-a venit”.

  5. aha

  6. mi se pare aiurea. afreuda era psiholog draq….

    e ca cum seringa isi face injectie. ce dracu a fost in capu ei. ceva pizd?

    vai ce mi-a placut de fata asta…. uffff.

  7. asa plina de viata era… damn…

  8. :((((

  9. Îmi pare rău.

    R.

  10. Cum?

  11. scria grozav. mergi de vezi.

  12. Pitice, nu cred că despre detaliile astea e vorba. Era o veche prietenă a blogului, se ştia cum scrie.

  13. pai daca are sens, e dincolo de cuvinte


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

