Civilizatie

Babaciunilor, am urlat aseara si pe feisbukul personal. S-a facut dreptate.

Am stiut dintotdeauna ca universul e un tip ok, cu care daca te vezi la o bere te poti intelege ca oamenii. Am stiut si am avut dreptate.

Mai stiti ca am bantuit p-aici cu lacrimi in ochi luni in sir dandu-ma cu capul de parchetzi pentru ca nu puteam sa vad play-off-ul NBA. Pierduta intr-o cultura minora, unde oamenii mananca seminte si vand ciorapi, eram practic pedepsita la moarte.

Aseara, insa, s-a facut, asa cum am zis, dreptate. Universul a calauzit un om sa ma ajute, iar acest om bun mi-a oferit o ditamai minunatia de NBA League Pass, asa ca de-acum pot sa vad orice meci pe net. Na, televiziune romana ca nu depind de tine. Bine, oricum eu nu ma mai uit la televizor de 5 ani.

Normal ca din acest moment viata blogului nostru se va schimba inca o data, pentru ca voi deveni o comentatoare apriga si infocata. Normal ca din acest moment si viata surorii mele se va schimba, din moment ce va fi obligata sa urmareasca macar un meci pe saptamana.

Aseara am silit-o sa vada un meci de cacat, Charlotte Bobcats cu Utah Jazz. Meciul a fost atat de prost ca pana la urma mi s-a facut mila de ea si i-am dat drumu’ sa se culce.

Da’ nu pot sa va descriu fericirea mea, nu pot. Abia acum pot sa zic ca sunt conectata la civilizatie.

6 comentarii

  1. Veto, nu mi-e clar: asta ar trebui să mă bucure sau să mă întristeze? Dacă da sau nu, de ce?

  2. Ar trebui sa te intristeze, fireste, pentru ca tu tii cu Sportul Studentesc si nu cu Boston Celtics.

  3. Hm. Ce sincronizare cu Ziua Toleranţei. Am senzaţia că Rhetta a mirosit ceva în aer şi postarea era un şantaj emoţional cu anticipaţie.

  4. Veta, o sa’mi fie greu sa tolerez ideea ca tu ai acces la meciurile NBA si eu nu. Io zic sa te apuci de facut clatite si cafele si sa ne inviti macar la meciurile mari.

  5. S-a facut, Dragoane. Lupta de anu’ asta se anunta babana, mai ales decand a venit Le Bron la Miami, asa ca avem ce vedea. Zic Miami – Boston – LA – si – mi-as dori – San Antonio – in semifinale.

  6. Good, good… de mult voiam sa’mi petrec play-off’ul sub Tonitza


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

