Recomandare gastronomică

Babelor,

Bine că le ştie soră-mea pe toate. Nu-i place Radiohead, dar în schimb acum câteva luni a venit veselă acasă, cu botul mânjit de sos de usturoi.
– Babo, zice, du-te neapărat să mănânci la turcii ăia de pe Cuza colţ cu Felix sau Felix colţ cu Cuza, că au nişte grâu încolţit de toată frumuseţea, şi numa’ bunătăţuri. Idomemoş sau aşa ceva se cheamă.
– Cine, grâul?, zic.
– Nu, toanto, restaurantul.

Ieri mi se făcuse foame rău, tocmai eram în zonă, am intrat. Aspect ok, de bodegă de mâna a treia, deci mâncarea ar fi putut fi foarte bună, cum se întâmplă adeseori în asemenea locuri. La o masă zăcea o femeie respirând din greu, mi s-a zis că să nu-mi fac griji, că salvarea e pe drum. O chelneriţă aşa-şi-aşa mi-a luat comanda (supă de linte şi ceva cu pui). Mâncarea a venit repede, spre bucuria mea, şi am plonjat în supă. Care avea gust de ceai de mentă, doar că era ceva mai consistentă. Nu mare lucru de capul ei. Am dat-o gata din opt linguri, am început să bag puiul. O prostie: un fel de tocăniţă rece. Nimic special, ba chiar dimpotrivă. Totul la un loc a fost 16 lei, plus doi lei bacşiş, lăsaţi ca să las ceva, face 18. Cu banii ăştia puteam să mănânc un meniu McChicken şi doi hamburgeri la Macul de pe Buzeşti. Şi data viitoare chiar asta o să fac.

Vă pup,

Rhetta

2 comentarii

  1. chère Rhette, vin cu bere ne merge, atunci vin cu o sugestie: sa se termine odata cu recomandarile sporadice, sa fie o rubrica gastronomica veritabila, ce sa si evolueze rapid intr-un inconturnabil ghid gastro-marxist.
    se incepe prin a pune bazele unui „top 10” al restaurantelor si al chelneritelor. (ultima sugestie vine de la daimon, eu nu ma bag). merge si un „bottom -10”, de pamplezirul scriiturii.

  2. o, nu! Mac???? mai bine post negru.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

