Găuri negre.

Babelor,

Când cei de la NASA găsesc o gaură neagră undeva la 50 de milioane de ani lumină, hopa, gata, conferinţă de presă televizată în întreaga lume, experţi care ne explică ceva ce n-am putea înţelege nici dacă ne-ar interesa, mare tam-tam mare.

Şi îmi spun eu: bă, ce show absurd.

Adică să vedeţi: acum câteva zile mă plimbam cu Veta pe Calea Buzeşti. Asta-i un fel de stradă din Bucureşti, care leagă Piaţa Victoriei de la fel de celebra piaţă Matache, şi care constă în general dintr-un şantier.
În fine, ne plimbam noi pe-acolo, şi la un moment dat am trecut pe lângă o gaură neagră, adică o gaură rotundă, cu diametrul de 1,7 metri, săpată cumva în asfalt. Ne-am aplecat să ne uităm înăuntru. Înăuntru, nişte pet-uri, un hoit de câine, şi cam atât. Nu se vedea fundul. Cum ne uitam noi aşa şi râdeam, i-am dat Vetei un brânci în gaură şi m-am dus acasă. Ajung, aprind televizorul şi o ţigară, şi observ că Veta moţăie pe canapea. Cum a ajuns acolo, nu ştiu. Am întrebat-o, dar a mormăit ceva despre o scrisoare de la Enel şi a dormit mai departe.

Şi a zis NASA ceva despre treaba asta? Nimic. Au dat pe iRealitatea? Au dat o pulă, ba nici măcar atât. Şi ce vreau să spun cu asta? Păi, că avem atâtea mistere în jurul nostru, dar că nu ne pasă de ele atâta timp cât nu are loc o conferinţă de presă. Sau dacă nu este implicat Traian Băsescu.

Vă pup,

Rhetta

14 comentarii

  1. …sau daca ne ameninta PiticuGras cu ele…

  2. bun articol .. facui si eu o poza poate iti place http://patratzel.com/neseriosu/telecomanda/

  3. corect, nu stiu cum de si-au imaginat astia de la NASA ca pot impresiona vreun roman cu o amarata de gaura neagra …we are the champions!

  4. carevasazica ati gasit o wormhole pe Buzesti. Hmmm… Interesant si faptul ca iesirea din ea era la voi pe canapea. Interesant…. interesant….

    Rhetto, la ultimul recensamint avea vreuna din voi doar 3 deste la o mina?

  5. o gaura neagra am si eu in livada, draga rhetta ,cam pe la jumatatea distantei dintre nuc si gardul cu tartacute. e abil camuflata sub iarba si balarii, dar eu stiu ca zace acolo cu ochii-n patru si adulmeca frenetic. n-am prins-o niciodata in flagrant, n-a reusit asta nici axxel, care vede si cu noada si da lectii de zbor pana si mustelor. de-a lungul timpului, au disparut in Zona diverse lucruri mici si entitati: ariciul rorschach, un spray de geamuri, un pantof albastru, o bucata de furtun de gradina, perna pisoilor cu tot cu pisoi, doua facturi distrigaz si un catalog ikea, legate cu elastic, motanul bonjovi al vecinului din dreapta, pijamaua mea preferata si pastorul baptist care ne aducea noua lunar niste carticele foarte frumos colorate. ariciul mi-a scris din china, zice c-a intemeiat o dinastie infloritoare si ca e fericit, din pantof am gasit catarama, semn ca metalele nobile se bucura de respect pana si-ntr-o gaura neagra, iar motanul bonjovi a fost recuperat dupa trei zile din varful unui prun de muncitorii de la romtelecom, ca tot aveau scara la indemana. vecinul meu spune ca nu e absolut sigur ca avea toata blana pe cap la data disparitiei, in schimb, despre tourette are dovezi certe ca l-a capatat la teleportarea in prun.
    despre pastorul baptist nu stiu, chiar nu stiu ce sa spun si nu vreau sa comit vreun afront.
    deci, draga rhetta, sfatul meu este s-o scanezi cu atentie pe veta, nu-mi place deloc ce mormaia in somn si la cat de nauci sunt atomii in timpul teleportariii …plus ca sprayul meu de geamuri n-a aparut inca si nici cei trei pisoi tarcati.

  6. Noemi, daca se mai leaga gaura aia neagra a ta de arici si de cotoi, praf o fac, sa stii. Sau fac compost în ea, cum am facut cu aia dintre cires si gutui, la mine. Aricii si mâtele sunt pe blogul SM chestii mai sacre decât vacile în India.
    De pijama ce s-a ales ?

  7. aschii si trei ciupercute pe buzunar.
    of

  8. Macar contin ceva vitamine ciupercile alea ? Adica niste psylocibina sau alte întaritoare mind-bending. Poate merita sa le cultivi.

  9. tocmai i-am spus, domnule musiu. a ranjit oribil si a dat sa ma inhatze, dar am pocnit-o cu o tartacuta si l-am pus pe axxel sa faca cum face cand trec pompierii cu sirena la max pe soseaua mea. asa ca si-a strans gura punga si mai avea putin pana sa colapseze , dar tocmai atunci axxel a vazut o cioara si a clampanit scurt, o salvare miraculoasa pentru ea ,as putea spune, pentru gaura neagra, adica, nu pentru cioara.

    sigur ca da, contin bumbac 100%, coloranti sintetici si juma de nasture. dar, sincer, as prefera sa cultiv o imbracaminte ceva mai cuviincioasa.

  10. Bun, deci cu gaura s-a rezolvat, ramâne cum am stabilit.

    Cât despre ciupercile alea, poate iese un tutun bun de pipa. Pune-mi ceva spori deoparte si ma ocup eu de cultura.

  11. apropo, gaurile negre sunt ca oile albe si invers, vrui sa comentez la „ineption”, mi-a disparut (mea culpa) si nici n-am avut timp sa-i fac un nod. cum sa-l mai gasesc acum? are legatura, dom’le, daca are, are. acum plec, plecaciuni

  12. grozav, musiualexandrule, politicile culturale m-au incantat intotdeauna. si la cate epifanii psihedelice se petrec in livada mea, ai putea sa cultivi pipa direct in cires si sa pufai din ea in novaia zemlia.
    frei, recita oile invers si-o sa iasa negre pe partea cealalta, legate cu nod si funda. nodul tau, funda mea.

  13. Rhetto, găurile tale negre (și întîlnirea mea neașteptată de ieri) m-au inspirat să scriu asta: http://pinocchiomuc.blogspot.com/2010/11/intilnirea-cu-fostul-cu-scumpul.html – și s-ți dau de veste aici, pe post de backlink.

  14. Ha ha ha, babelor, v-am surprins pe strada! Zi ca nu sunteti voi:
    http://farafastak.wordpress.com/2010/11/18/surorile-marx-arzand-o-in-dristor/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

