Ghidul străzilor

 

Babelor,

Nu doar în Bucureşti sunt străzi cu nume căpietoare. Stil Strada Cuiului (ha, Cuiului colţ cu Cornişei, splendid), ori strada Puţu cu Plopi, ori Ileana Cosânzeana (paralelă cu Făt Frumos, what else ?), na, mai ziceti şi voi. Franţujii sunt mai breji. E-te peste ce-am dat căutând o vinărie pe undeva pe malul Loarei pe lânga un castel.

 

Nu puteam să ne gândim şi noi la aşa ceva ? Nu de alta, dar ar fi sunat de o mie de ori mai bine ca scenariu loganesc de getax dâmboviţean :

– Unde vă ducem, domnu’ ?

– Capătul lumii, colt cu deportaţii. Sau deportaţilor, colţ cu capătul lumii.

Mişto : odata ajuns acolo, la capătul lumii, dai peste un sens interzis. Chestia pare atât de bine gândită, c-aproape uiţi care e singura opţiune dacă vrei să mergi mai departe. La dreapta nu poţi, nu e nimic.

Hai, fiţi cuminţi,

Vă pup

6 comentarii

  1. Pupăcios mai eşti şi tu, Alexandros. Multpupăcios. Şi nu că nu ne-ar plăcea peste măsură (ori chiar fără măsură), dar… ne ispiteşti aşa, în miez de noapte? Uuuuuuuh, oh, of…

    Voiam să scriu ceva infinit mai inteligent decât ce am zis mai sus, doar că după ce am râs şi iar am râs citindu-ţi postarea, m-ai copleşit cu „Vă pup”. Pas de mai zi ceva, Dulceo, pas de mai zi 🙂 Şi mneata, Alexandros, ne sfătuieşti aşa… complice „Fiţi cuminţi…” Aha… Cine mai e în minţi când îl năvălesc săruturile, hai, să vedem 🙂

  2. Chestia cu sensul interzis e de-a dreptul poetica. ‘Te-as fi urmat pana la capatul lumii, insa am dat peste un sens interzis si – nu stiu cum – am ajuns la capatul rabdarii.’

  3. ingaduieste-mi sa adaug la lista bucuresteana si una din preferatele mele, strada grigore moisil, fosta „prelungirea maicii domnului” !

    cat despre frantzuji, au si ei metehnele lor, les veinards! in viata-mi indelungata am trecut si pe ulitza „rompe cul” (in traducere libera „rupe curu'”, strada abrupta deh 🙂 ) unde chiar era sa patesc rusinea. am tras-o in poza dar cum am mii si milioane de poze prin toate ungherele, n-o mai gasesc acum. cautand insa prin web am dat peste mai multe sate cu asemenea strazi, mai ales in sud.

    nu stiu, dar am o vaga impresie ca nu suntem cuminti, noi astia

  4. @Deea: Pupăciuschko, stii tu alt moment mai prielnic si mai îmbietor ?

    @Zâna: asa e 🙂

    @frei: da’ trompe-cul nu le-a dat prin cap ?

  5. propun gratios, dar ferm, construirea unei capele de casatorii la intersectia dintre capatul lumii si vesniciei. in felul asta se confirma sfericitatea terrei si eternitatea commitmentului., fara modificarea vreunei paradigme respectabile.
    uf, vin de la un cocktail blaga cu patapievici, de zilele unesco ale filosofiei. te rog, musiu, stopeaza-ma inainte sa deschid gura.

  6. dupre cum ne spune ghidul strazilor din zona ferentari, strada trompetului se perpendiculizeaza pe cea a lui bachus, ca apoi sa continue aproape ireal intr-o strada a ecuatorului. mai gasim si strada salviei, sulfinei, tufisului, a staminelor iar pentru bautorii inveterati strada berea este de notat. mai jos se observa incrucisarea intre strazile rhea silvia si marc aureliu. nais cartier… baleni si bulboasa…etcetera


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

