Traim intr-o tara de retardati mintali

Babaciunilor,

Daca ati citit cat de cat articolul meu de mai devreme, acum va veti caca pur si simplu pe voi de ras. Veti rade cu bale la gura, cu clabuci, cu morcovi.

Cu alte cuvinte, am stiut dintotdeauna ca am o gura de Pitie, dar la asa ceva chiar nu ma asteptam. Adicatelea TIGANIA monstruoasa pe care am gasit-o pe pagina evenimentului Vice de aseara la nici o zi dupa eveniment. Scarbos. Rusine. Ua.

V-am dat un print screen si va rog sa cititi cum arunca cu cacat unii in altii ”profesionistii” care au organizat evenimentul. Spre, ma gandesc, multumirea deplina a investitorului strain.

 

Ba idiotilor, nu va mai spalati chilotii in public. Am io o masina de spalat.

22 comentarii

  1. mie imi place poza cu ala care are capul deosebit. ce inseamna (local)? ca canta in local? dar suvenirul bun? la 10 lei cred ca a fost un shot la bar? un stick usb de 1 gb?

    nu ne fierbe…

    si sa nu uit. eu am aflat ca nu mai exista embryo. ca acum ii zice cerbul sau asa… scria in „zile si nopti”…nu ma pricep la carciumi corporatiste.

  2. Aiurea shot de la bar, ti-ai gasit. Suna mai degraba a fundraising in cerc restrans.

  3. fund raising? adica e ca un fel de velvet club?

  4. unde e petronia? ca am un cadou frumos pentru ea. de ce e sfioasa?

  5. Piticule, ti-am pus o vorba buna la El Comandante. Petronia e cu mine, ti-am mai spus, acum îti scriem de la Caveau de la Huchette. Ce dansuri, ce muzica… Avem très haut débit gratis ? Nu era cazul.
    Un vin, ceva ? Suntem la un Puech-Haut.

  6. ce cavou!? ce muzica! ? asasinule!

  7. Cauza cea dreapta, Pitice…

  8. minti de rad si norii de pe cer. petronia nici apa nu bea. auzi la el, vinuri…

  9. da-ne petronia inapoi, voia sa punem videoclipuri, vreo 6 heineken si ceasu de la mana. ca sa ramanem prieteni.

  10. Ha. Tot muscal ai ramas. Davai ceas, eh ?

    Ia uite aici: http://www.caveaudelahuchette.fr/

    Ce Armagnac ne asteapta la Petit Journal Montparnasse, ah ?

  11. ora e tarzie, du fata acasa sa fie intima si dorminda in pat. betzivule!

  12. nici nu a vazut nimeni ca am gravatar….:(

  13. Daca erai atent la lectie, vedeai ca Petronia a schimbat w-ul wordpressian al surorilor cu marul frantuzesc. Mangez des pommes…

  14. Ba da, dar nu mai esti clicabil. Te-au împaiat Zavatta si fratii…

  15. a schimbat un drac. petronia striga sa nu mai fumam in blog. ne lasi cu zvonurile aste?

  16. Coboara la administrator si-ai sa vezi.

  17. tu iti dai seama ca au murit toti oamenii din lume si am ramas doar noi doi?
    cu ultimele puteri ale internetului, inca putem sa vorbim..

    dar nu impart tzuica cu tine. o sa lupt!

  18. Mersi, ti-am spus ca am cea mai buna tuica de pe pamâtul asta ? Aia din ’42…

    Si nu am ramas numai noi doi. Petronia e aici, scrie ceva despre Kurt Schwitters si lânga ea sta un frumos tirbuson de argint…

  19. lasa literatura, chiar ai infict un tirbuson in petronia!? de cate ori?

  20. Nu, Pitice, e cadou de la Nicolas. Magazinul ala de vinuri, nuuuuu acel domn.

  21. domn nedomn, magazin nemagazin, tot francez e… vafanculo! filidibutana! alte vorbe in berlusconeza…

    incepand de vineri, noi romanii nu mai suntem frati cu francezii. culmea e ca trebuie sa fim solidari cu marinaru. cine si-ar fi imaginat?

  22. […] la aceasta postare recenta, trebuie sa fac urmatoarea precizare: ceea ce crezusem ca e o spalare de rufe in public, se […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

