Dramă sau tragedie.

Babelor,

Aproape am căcat-o. De ce? Păi, uitaţi ce ni s-a întâmplat.

Vă ziceam eu că o formaţie oarecare a scos un cântec despre prietena noastră Simona Ionescu. O trupă de nimic, Aeroport.
Ei, problema este că băieţii ăştia stau la noi în bloc. Mai exact, deasupra noastră. De obicei nu îi auzim, dar astăseară cântecul s-a dat la Guerilla şi ălora li s-a urcat la cap. Au început să facă repetiţii, bănuind că în curând vor ajunge un fel de vedete (da, sigur…). Şi repetiţiile au loc deasupra sufrageriei noastre. Vă puteţi imagina ce coşmar trăim? Pentru că tâmpiţii ăia n-au pic de talent şi scot nişte oribilităţi de cântece, unul mai tâmpit ca altul.

Probabil că acum vă întrebaţi de ce naiba nu ne ducem sus să-i aruncăm de la balcon, sau să-i aruncăm în aer, sau să-i aruncăm în pământ. Ei bine, am încercat. Am mers amândouă la ei, eu şuieram prin aer cu un levier, Veta învârtea încet dar sigur o rangă. Am sunat la uşă, am ridicat obiectele pregătite să spargem capul care avea să se ivească în ramă, şi.

Şi uşa s-a deschis, şi am văzut poate cel mai urât băiat de pe faţa pământului. Avea ochii verzi şi bulbucaţi, păr rarefiat şi sârmos, buze groase, de negru (n-am nimic cu negrii, băiatul era în rest alb, în afară de buze), şi un zâmbet absolut imbecil.
„Bună seara”, a zis.
„Auăleu”, am făcut eu. Veta a părut să moară, dar doar îşi pierduse cunoştinţa pentru vreo două secunde.
„Cu ce pot să vă ajut?”, a zis băiatul.
Avea o voce de pantof, dacă vă puteţi imagina.
Eu tăceam, Veta îşi revenea încet. Până la urmă, ea a vorbit.
„Of”, a zis. „Chit că eşti foarte urât, ai putea, te rog, să încetezi să cânţi? Locuim sub tine şi nu vrem neapărat să dormim, dar poate vrem totuşi să ne uităm la televizor sau pe geam, şi cu gălăgia asta zău că nu se poate”.
„Vai, îmi pare rău”, a zis băiatul. „Îmi cer mii de scuze, dar eu şi prietenii mei o să avem în curând un concert, şi unde altundeva să repetăm? N-avem bani de o sală, şi…”
Moment în care în uşă s-au mai ivit două creaturi. Prima, un ins galben la faţă, cu păr de negru, deşi nu cârlionţat, şi nişte ochi atât de tâmpiţi încât nu exprimau nici măcar prostia. A zîmbit prietenos, oferindu-ne vederii nişte dinţi la fel de galbeni ca faţa lui. Celălalt individ, un maldăr de păr care stătea complet anarhic, însoţit de nişte ochelari prin care se vedeau, la mare distanţă, o pereche de ochi oribili, şi de o gură prea mare cu dinţi prea mulţi.
„Bună seara”, au zis cei doi monştri într-un glas.
Era prea mult. Şi era clar că erau tustrei mult prea urâţi ca să îi putem bate. Imposibil să ridici levierul asupra cuiva atât de hidos. Imposibil. Veta era de aceeaşi părere.
„Dacă am avea bani, am repeta cu plăcere într-o sală”, a zis una dintre arătări. „Dar n-avem. Noi, ştiţi, cântăm de plăcere, să ne alinăm sărăcia. Ehei, dacă lumea şi-ar face cont pe site-ul Radio Guerilla şi ar vota piesa noastră Simona Ionescu – noi suntem trupa Aeroport – la muzică – Top Show, probabil că mâine deja am intra în heavy rotation, am face un pachet de bani şi am putea repeta oriunde: pe un stadion, în tren, chiar şi în aeroport. Dar deocamdată mâinile ne sunt legate. Bine, ăsta e un fel de-a spune, nu sunt chiar legate… Hahaha…”
Ne-a arătat mâinile. Erau aproape sigur mâini de maimuţă. Ne-am dat bătute, ne-am cerut scuze şi am plecat acasă.

Aşadar, babelor, singura soluţie e să facem cum a zis oribilul ăla, şi să votăm piesa Simona Ionescu a trupei Aeroport în topul Guerilla. Altfel, aceşti trei blestemaţi ne vor face viaţa atât de amară încât nu vom mai da doi bani pe ea, vom închide blogul şi vom emigra în Canada, ca toată lumea. Ajutaţi-ne, vă rugăm. O şansă avem, hai să profităm de ea! Şi cu ajutorul vostru, sunt mai mult ca sigură că vom reuşi!

Vă pup cu amărăciune,

Rhetta

31 comentarii

  1. Scuze, soro. Mi-am permis sa-ti editez postu’ via unu din baietii urati de la etaj. Am zis sa-i ajutam si noi un pic, futem-as in saracia si nevoile si neamu’ lor 🙂

  2. Ntz, ntz, ntz… E ceva peştos aici. Sau peştic, peştoid, peştilian, na, cum ar zice Piticu. Din postarea „Simona Ionescu” aflaseram ca o trupa tocmai îi dedicase un cântec. Bun, splendid. Am mai aflat si ca noi n-o cunoastem; n-avem cum fiindca e plecata la crocodili în SUA acum patruzeci de ani. Ma rog, Petronia si cu mine o stiam din ’53, de când fuseseram cu totii în vacanta la Strasbourg, dar în afara de noi, babele care vin pe la noi si toti copiii astia habar nu puteau sa aiba cine e.

    Deci. Cine i-a dedicat Simonei Ionescu piesa o cunostea. Da ? Daaaa. Concluzie logica.

    Însa Rhetto, tu si cu sor-ta nu-i cunosteati pe aia de la Aeroport. Asta se spune în textul de mai sus. Deci baietii aia n-au cum sa fie de altundeva decât din Florida. Vecini de gard cu Simona, colegi la întreprinderea aia de-mblânzit crocodili, postasi, gunoieri afectati pe strada Simonei, bref.

    N-au cum sa locuiasca deasupra voastra.

    Si sa nu-mi spui ca ai postat de la apartamentul vostru din Florida, unde v-ati dus sa faceti un tabinet cu Simona si sa va petreceti vacantele de noiembrie.

  3. Amu` ni votai şi eu, să nu mai fie atare gălăgie. Nu de alta, dar, am auzit că în Canada nu mai e aşa mult loc. 🙂

  4. De ce striveşti corola de minuni a lumi, Alexandros? 🙂

  5. a lumii :):)

  6. Dulciuscko, nu vreau decât sa apar stocul de clatite…

  7. draga rhetta, mi-ai facut o surpriza absolut de-vas-ta-toa-re, te stiam dama fina, dar chiar atat de culanta si filotima, chiar nu. eu chiar te-am crezut cand ne-ai amenintat delicat ca daca nu cotizam corespunzator la gloria damei in cauza, inchizi baraka si te duci sa te faci forestier sau dresor de ratoni la dracu-n praznic,unde si harta ingheata pe perete,asa ca am vrut sa evit cataclismul, mai ales ca veta e sensibila ca mine la frig , are polipi si detesta sosonii si, cum spuneam, dau click pe guerrillaradio, timp de juma de ora imi completez constiincios si sincer profilul, dau iar click si pana sa desfac un mars, zdrang, un nene da buzna la mine pe mess. hi, zice el, cu gura pana la urechi. hello,raspund eu prudenta, are you noemi k? se hlizeste in continuare cetateanul, maybe, who ask? raspund eu , i’m d.f.jimmy from gherrillaradio, good morning, sir,how are you? plusez eu politicos, congrats,miss, you are our november winner, nu zau, zic eu si traduc printr-un marait, skype? intreaba el, nope , transez eu si ca sa n-o mai lungesc artistic, aflu cu maxima incantare ca double clickul meu , al nu stiu catalea pe grila lor mi-a rezolvat dilema anuala cu sarbatorile de iarna, la munte, la,mare,care munte,care mare , anul asta e deshert, vegas, all inclusive, zece zile de nebunie , m-a intrebat daca stiu sa joc poker, evident ca stiu si sa-mi iau si costumul de baie, ca in palms au piscine la fiecare etaj, ok,am notat, si am fost atat de emotionata, incat am uitat sa intreb de tipa aia cu aeroportul si crocodilii, ceea ce e destul de firesc, intelegi,nu? deci iti multumesc inca o data,chere, chere rhetta si daca au pe acolo,trebuie sa aiba,nu se poate sa nu aiba, am sa va aduc cele mai grozave,cele mai mirobolante si cele mai marxiste palarii de soare din toata blogosfera. pe onoarea mea de noemi k.

  8. Domnisoara Noemi K2000 Linda Ronstadt,

    Au si trambulina de cinci metri la fitescare etaj ? Belle hauteur sous le plafond, dites…

  9. au si de cinci, si de zece, si de cincizeci. depinde de talentul la ruleta .

  10. Ruleta ruseasca, nu ?

  11. in vegas, ce nu e rusesc ,e yacuza si psd-pl.

  12. bah,k.

  13. Sa-l trimitem pe Pitic la Vegas, întru derusificare.

  14. Noemi, mai bine nişte… Beretta, decât pălării marxiste. Surorile sunt aprige femei. Ai văzut şi tu 🙂

    Alexandruşku, vreau şi o clătită cu dulceaţă de cireşe amare şi frişcăăăăăăăăăăă 🙂

  15. Pai mâine fac, scumpuşko. Frisca e, borcanele cu dulceata de cirese amare ot maman, millésime 2009 tropaie de nerabdare pe raft… Parol, dezmat serafic mâine la ceas tihnit de dupa-amiaza.

  16. ba eu nu vad nimic, de fapt. cred ca surorile sunt plecate la sovata si aici mai vine servitoarea cu ziua sa mai ude muscatele si sa bata saltelele. mda, berette cu scobitori,sa vaneze maslina din apa de gura.
    musiu,daca borcanele tale topaie pe raft, maine faci clatite cu sirop de matura si faras.
    aveti niste litere doldora de colesterol, revoltator, revoltator.

  17. Tropaie, nu topaie, Noemi. Freamata, cu voia ta.
    L’insouciance ne s’improvise pas, vorb-aia.

  18. Simona Popescu:

  19. mda . reclama negativa pe post de reclama pozitiva . veche , tanti .

  20. imi place cum suna simona la radio. dintr-o data suna mai bine decat suna.
    e drept, conteaza mult sa o asculti dimineata intr-un renou.

  21. Aceste vorbe o jicnesc pe Simona. Cum s-o asculti de pe scaunul mortului ? Suntem profund socati. Chiar si daca ai avea bancheta în spate. Vom lua masuri ca asemenea declaratii sa nu se mai dea.

  22. alta data dracii o mai lauda! x-(

  23. Cerem sa editeze Petronia comentariul de mai sus !

  24. cerem petroniei sa iti stearga videoclipul ala urat!

  25. Acel videocclip este pus – sub un pseudonim oarecare – chiar de Petronia, singura care are dreptul sa puna videoclipuri aici.

  26. Petroniei i s-a blocat serverul de la atâtea solicitări. Va răspunde în termen de 2 săptămâni, cine ştie cunoaşte. 😀

  27. ci cine nu cunoaste?

  28. Păi tot aşa, numai că nu o să cunoască.

  29. Tu Petronie, parol.

    Am ceva vinalii specialmente exclusiv numai si numai suta la suta pentru tine, zau. Fa bine si îngramadeste alea doua saptamâni, ca e imergensi, zau.

  30. Alexandre, n-am pus afiş că e închis şi biroul de primire. 😀

  31. Houchei, Petronie, las’ pe mine. Aye aye aye…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

