Despre lucrurile cu adevărat importante

Oamenilor,

Vreau să tuşesc o propunere grăbită dar serioasă: de anul ăsta, premiul Nobel să se acorde pentru realizări cu adevărat importante. Cum ar fi scoaterea unui geam fără să se poată apoi umple un sac cu moloz adunat din crăpăturile podelelor şi fără ca tuturor locuitorilor blocului să le crănţăne praful în dinţi până la Crăciun, când vor fi prea ocupaţi să se îndoape ca să observe aşa detalii. Nici măcar n-am folosit dinamită, nu. Mă gândesc la ceva etanş de montat în jurul şantierului şi nişte roboţi mici şi harnici care mişunând eficient să strângă în trei nanosecunde fiecare atom de perete căzut.

Sau aparatul de teleportat rame de geam de la etajul opt direct într-o gaură neagră, ca să nu mai existe dileme în legătură cu ce e politically correct să faci cu ferestrele de care nu mai ai nevoie.

Da’ şi mai bine să se dea Nobelul cui reuşeşte să găsească o metodă de a construi un elicopter din trei foi de sticlă, şase rame de lemn şi vreo douăj’ de cuie, că io asta încerc să fac acum şi m-am încurcat la calcule.

30 comentarii

  1. Stai sa vezi cind or veni aia care sa’ti repare gaurile lasate de cei cu geamurile 🙂 Si tot asa. Iti zic eu, am experienta 😀

  2. Ha! M-am asigurat corespunzător şi prevăzător împotriva acestui risc. Găuri nu există, iar de zidit mă ocup io. Caut Ane.

  3. pot sa pun un videoclip cu premiul nobel?

  4. Sigur, dacă include în mod explicit atât invenţiile cerute în portofoliul de înscriere pentru premiu cât şi schemele aparatelor. Şi ceva demonstraţie în casa ta. Ai nevoie de ajutor la dat găuri în pereţi?

  5. da ce? tu esti termita?
    eu vroiam sa pun un videoclip care sugereaza cumva premiul nobel. de exemplu safura poa sa ia premiul nobel pentru voce eleganta + premiul nobel pentru rochia cu becuri. simpla si eficienta ( schema „catzel electronic” ix502 din revista stiinta si tehnica iulie 1986).
    nu ma prinzi fata… tot ce zic e bine documentat.

    trebuie sa te informez ca tot ce scrii este filmat. ca sa nu ajungem la avocati sau asa…

  6. Aha, d-aia conform variantei oficiale camera aia încă mai doarme ca Frumoasa Adormită pe canapea fentând inaugurarea anunţată ieri. E o diversiune, de fapt mă priveşte din pereţi. Ia-ţi adio de la ea, am pus mâna pe glet şi gletieră.

  7. am avut petrecere la uzina si am ajuns tarziu acasa. normal ca am vrut sa fac unboxing dar din motive de lumina slaba, am ales sa aman momentul. nu sunt multumit deloc de performantele ei in lumina slaba. adica e peste medie dar nu ce vreau eu.
    era o treaba buna daca gaseam sa cumpar si lumini sau umbrele deflectoare. ca bani aveam.

  8. Da’ de ce vrei lumini şi umbrele, s-au ars becurile şi vrei să încerci soluţia mea? Să ştii că e bună, deşi lumina-i cam rece şi oamenii par cam morţi prin înecare, aşa…

  9. am 3 becuri de cate 75 de wati. asa scrie pe ele.. e horror la mine in sufragerie. multi vecini cred ca aici traieste un batranel ursuz.
    nici nu stii cate pahare am varsat doar pentru ca nu imi nimeream gura…

  10. Atunci nu încerca să bagi nimic în priză după ce apune soarele. De fapt nici dacă e mai înnorat afară. Şi cumpără pâine gata feliată.

  11. nu fataaaa! vreau becuri de 300 de wati. dar nu gasesc! 😦
    dar ce zic? de 1000 de wati vreau!

  12. Pitice, dar vai. Unde-ţi sunt responsabilitatea ecologică, cea faţă de viitorul energetic al omenirii, cea faţă de Enel? Să-ţi explic. Dacă tu pui mâna pe aşa becuri, Enel o să facă atâtea tone de bani din facturile tale încât toţi angajaţii, de la şefi la femeile de serviciu, o să se mute în Tahiti. De fapt ce zic eu, o să-şi cumpere fiecare insula lui. Laşi o ţară întreagă fără curent electric. Teroristule.

    Va trebui să amâni construirea maşinii timpului sau a laserului intergalactic sau ce draci faci tu acolo de vrei becuri de mii de W. Construieşte-ţi mai întâi un generator în baie. Şi nu unul pe bază de gaze.

  13. gazele inseamna presiune, presiunea inseamna vant, vantul inseamna curent, deci imi trebuie o eoliana. doo eoliene. sun acu in eolia sa cer doo fete.

  14. Vezi să nu suni la Veolia în loc, că te alegi cu hidrocentrală nu cu eoliană. Vin ăia şi-ţi rechiziţionează cada în scopul construirii barajului Poneiul. Vidrar avem, Vidra este. Suntem o ţară cu energie zoo şi porţi de fier la grădina zoologică.

  15. baaaai!!!! ai simtit cutremuru!?

  16. Pitice, cutremurele nu se pun în aceeaşi glumă cu mine că te zidesc în glaful ferestrei.

  17. mda. nu a fost inca dar e bine sa ne pregatim. ca cand sa vedem ce reactii avem, unde fugim, cui scriem sa anuntam. tu razi acum, dar daca iti scriam de sub un sifonier cazut pe mine? eee? ziceai ca glumesc. nu e bine.

  18. ce’i pitice? S’a ars becu’ si’a facut cutremur? Stai in casa de hirtie ca samuraii?

  19. Dacă te citeam de sub tavanul căzut peste mine tot îţi făceam ciudă că te citesc de pe blocul căzut sub mine.

    Nu mai strănuta şi tu aşa şi n-o să te mai sperii. Ia dracu’ o aspirină.

  20. radeti cat vreti. nibiru nu iarta…

  21. zice acu la stiri ca marmureanu a trecut granita pe la nadlac. asta e…. sa ne scriem vorbe frumoase si ne vedem in dimensiuna a cincea. ne gasim noi.
    eu o sa am un ziaru universu in buzunaru de la piept. va astept.

  22. hei? nu e nimeni aici? heh? ia sa pun eu un videoclip frumos.

  23. ma mut dincolo.

  24. Bune încercări. Perseverenţa e mama reuşitei şi cauza a jumate din spitalizările cu tramatisme.

  25. te urasc!

  26. Daaaa ştiu. De moarte. De moartea căprioarei. Acum dacă tot a murit căprioara pune de-o plachie de căprioară.

  27. sunt atent la zana eficientei. mereu o lovesc cu mancaruri mai aratoase si mai gustoase…
    nah, ea e si fata…

  28. Şi zână mai ales. Tre’ să te faci din ponei inorog ca să te-ntreci cu zâna. Sau Ştefan Bănică jr. Eu zic mai degrabă inorog.

  29. hater ghana hate. invidioaso. ia-te de mana cu zana.

    maine o sa gatesc inorog.

  30. unde e alexei? a lesinat cand mi-a vazut vinu?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

