Nu elefantul din cameră, ci un Aeroport întreg în Elephant

Oamenilor,

Na că mi s-au zguduit creierii în aşa hal de la triplu Axel-ul aterizat orizontal pe-o laterală încât am uitat să vă povestesc o chestie ciudată care mi s-a întâmplat azi. M-am trezit cu o melodie în cap. Bizareria e că n-am reuşit să scap de ea oricât mi-am preocupat minţile cu altceva. Ce melodie? Asta-i şi mai dubios, pentru că toată ziua am mormăit-o: „un elefant… se legăna… pe o pânză de păiaaaanjen… şi fin’că ea… nu se rupea… a mai chemat un elefant.” Dăh, ştiţi şi voi.
Nu că n-aş mormăi şi de obicei chestii de genul ăsta, dar prea-mi zornăia printre sinapse deci am hotărât să caut ceva pe net care să aibă legătură cu elefanţi şi cu perioada asta. Să vedeţi ce-am găsit, chiar în oraşul nostru. Elefantul chiar există. Şi într-un hei-rup rupător de pânze de păiajeni a făcut ceva la care mă mir serios că elefantul din cântec nu s-a gândit: a chemat un Aeroport întreg să decoleze din atât de rezistenta pânză (ce catapultă mai bună decât un material mai tare ca kevlar-ul?). Mâine seară, la 22. Dacă nu mai cad mâine prin cine ştie ce canal, cred că mă duc să văd ce-o să iasă. Până mâine am timp să-mi rup toate oasele de 28 de ori.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

