Fiat lux et ludum

Oamenilor,

Eu am şi zile de căcat. Toţi avem. Dar o săptămână ca asta pur şi simplu nu există. Marţi am spus un adio fără gloanţe, miercuri a fost zi de accidente fizice, joi mi-a căzut tavanul în cap şi vineri am dormit cât să nu am timp să mă gândesc la joi. Sâmbătă am rămas fără telefon. Am atâţia draci încât sunt perplexă şi admir curentul de căcat până să trec la damage control.

Dar între timp nu pot să stau ca momâia. Pentru că mă doare capul de la prea mult dormit iar de ce fac de obicei n-am stare să mă ocup, am pupat un om tare deştept şi tare drag fiindcă m-a tentat să mă joc cu light painting. Cinci ore. Rezultatul sunt două cuvinte (scrisul s-a dovedit mai greu decât părea în idee), o cucoană acră care ceartă o tânără veselă (probabil aia a adus pe cineva acasă cu o noapte înainte ori s-a ferit la timp din calea ghiveciului aruncat de scorpie, după zâmbetul de pe mutra ei) şi un câine cu căciulă de Moş Crăciun foarte amuzat de o maşină (câinele, nu Moş Crăciun). Şi o pisică la pândă. A, şi un experiment cu o mână.

Bineînţeles că unii pe lumea asta fac chestii mult mai mişto cu tehnica respectivă. Mie mi-a plăcut, deci zic că nu e rău dacă aveţi o cameră foto cu declanşare prin telecomandă (deşi cre’că merge şi cu self timer) să selectaţi expunerea îndelungată (10-15-20 de secunde, la 30 eu mă plictiseam pentru că nu am reuşit să fac desene care să umple tot timpul: nu mai vizualizam de unde plecasem şi ce trasasem înainte), să luaţi o brichetă din alea cu led şi să vă jucaţi.

29 comentarii

  1. vai ce dragut. super! 🙂

  2. Orice numai nu drăguţ, Elza, te rog… Şi cu cuvântul ăsta, printre multe altele, am o problemă.
    Hm. Mă întreb cum ar arăta avatarul tău făcut aşa. Mai greu de modulat linia în grosime cu un led, cred că trebuie o sursă de lumină dreptunghiulară. Încearcă.

  3. nu pot 😦
    hai fa-mi-l tu, please!!!! ;;)

  4. O să încerc, dar n-am led dreptunghiular. Numai din astea circulare. Şi s-a şi luminat afară, fir’ar. Rămân datoare cu încercarea.

  5. ohh, multumesc! 🙂

    era sa zic ca e dragut… doamne, ce ti-e si cu unele cuvinte ;))

  6. Dada, super light painting. Noi am incercat si cu artificii, faruri de masini, brichete.

    Oare cum ar arata o saptamina d’asta de care zici tu desenata cu light painting? Exista LED’uri maro?

  7. Nu, Dragoane, dar există bazooka şi alte arme de foc. Alea drăguţe.
    Pentru următoarea încercare tre’ să fac rost de un „laser” din alea roşii. Ştii, trasoare din alea. Aşa. Mă întreb cum iese cu un trasor de armă. Eh?
    Sau cu ceva care clipeşte. Posibilităţi sunt multe, baterii să fie.

  8. buna dimineata. am visat azi noapte ca mosu’ , care semana foarte mult cu petronia wrapped in red robe, imi adusese in dar un desen minunat pentru avatar. nota bene. am zis minunat, dragut imi suna ca o unghie nepilita plimbata pe o tabla cu smaltul dus. eu nu pot aduce nimic petroniei in ciorapel fiindca sunt deprimant si definitiv atehnica, dar ii pot spune ca, daca n-as fi, i-as pune in ciorapel clipul cu enjoy the ride al morcheebei. sunt dependenta de toate subliminalele din el,las’ sa mai fie si altii.

  9. A, Noemi. Să înţeleg că subliminal ceri una din poze pentru avatar. Ok.
    Cunosc cadoul ăsta. Mulţumesc că nu l-ai pus în ciorapul blogului sub formă de videoclip, mi-ar fi declanşat instinctele criminale care merg cu varianta horror de Moş Crăciun, nu de Moş Nicolae.

  10. desi m-ar interesa sa vad pana unde merg instinctele tale criminale, regula asta n-o voi incalca niciodata, doar ti-am spus. piticul s-a tot vaitat, dar nu mi-a explicat de ce n-are voie . imi explici tu, te rog?

  11. Dacă prinzi vreodată unul din clipurile pe care le pune înaintea mea, o să înţelegi. Caută deocamdată pentru edificare preliminară pe Youtube: Safura (piesa de la Eurovision), Dan Bălan (ceva cu „chica” şi cu „bomb” într-o ordine oarecare), Bambi (o piesă cu ochi). Când nu trânteşte chestii din astea cu lopata ca să ne alunge minţile, pune nişte minuni fără glumă, cum a fost odată un Vivaldi.

    Şi în general ideea mea era că prea multe clipuri embedded într-un şir de comentarii omoară şirul. Cam aşa ceva. Dar asta nu e o regulă, mai mult o preferinţă personală.

  12. Aolicaaa… Si pe mine de ce nu m’ai avertizat coana Petronio? Ca io puneam in continuare, atins de nestiinta, videoclipuri prin ograda babaciunilor voastre. E drept, chiar Bambi n’am pus 🙂

    In alta ordine de idei, ai amintit de 2 ori de bazooka in ultimele 2 zile. Trebuie ca cineva te’a iritat serios in ultima vreme. Crezi ca un rosu demisec ar mai calma spiritele? 😀

  13. Dragoane, mă ştii tu să tac când mă deranjează ceva… 😀 Să fim serioşi. Da. Este vorba despre preferinţe şi favoritism: nu al oamenilor, al clipurilor. Povestea e veche şi se ştie.

    Cât despre bazooka. Uh. Nu sunt destule litere „r”, „d”, „c”, „i” şi „a” adunate pe tastaturile din lume ca să scriu de destule ori câţi draci îmi tropăie în cap şi ceva care cred că se cheamă suflet de câteva zile. Vinul? Posibil.

  14. holly mowlly cats……..bietul pitic, trebuie c-a avut niste zile foarte turmentante. tu ma prevenisesi deja ca va torturati reciproc like sportsmen, dar asta-i macel. are nevoie de terapie dura cu heavy metal, underground si kermitt&miss piggy.

  15. ha, in cazul asta bazooka nu’i cea mai buna metoda. Are Andreea niste clesti mici si cam tociti numai buni de extras cu dificultate unghii. Just say when and where. Poate n’ar strica si o poza ca sa evitam victimele colaterale.

    Cit despre vin, cred ca de miine sintem suficient de dezghetati. Alegi tu o zi 🙂

  16. cel mai mult imi place vrabia aia. si calul si si locomotiva sunt reusite.
    dragutza idee ai avut.

  17. Hm. Drăguţ, deci. Mulţumesc, Pitice. Înţeleg că n-ai găsit un videoclip în care Inna să spună „drăguţă idee”, nu că n-ai fi încercat.

  18. troniaaa! ce ai primit? ce ai primit? un cd cu dan balan? sau o nuiaaaaaa?

  19. Piticule, în loc sa pupi spasit mâna Petroniei si sa zici mersi ca s-a gândit si la tine si ti-a desenat renou’ (à propos, cine ti-a agatat de bara de protectie un arc de saltea ?), tu tot cârtesti. Ah, si betamaxu’ al al tau e ascutitoare chinezeasca tocita pe lânga tehnologia de vârf a Petroniei.

  20. iar ma pui sa pup maini? of of..
    poate ca petronia are tehnologie de varf dar nu stie deloc sa deseneze un renou.
    de fapt nu stie sa deseneze nimic. alea sunt desene? rad de juma de zi….

  21. Nu numai sa pupi mâini, dar sa oferi si flori, sa tii usa, scaunul, sa gusti vinul înainte, sa intri primul în restaurant dar sa lasi Petronia sa intre prima-n lift, sa nu vorbesti de bani, sa nu-ntrebi cât costa un tablou, deh.

    Renoul ala e foarte realist.

  22. si unde vezi tu ca nu o las pe petronia sa intre-n lift? sa intre cat pofteste.
    iar vinul il gust mereu inaintea tuturor. toata sticla..

    petronia? cat costa poza aia cu renou? o vreau.

  23. sa vezi: caleidoscop cu patrtele mici din oglinzi pe fund pahar de plastic cu desen si etc. multe oglinzi, multe grade, sa vezi ce chestii.

  24. Piticule, zice Livia sa-ti iei Renault Koleos. Cu multe oglinzi.

  25. Pitice, mă laşi să intru în lift pentru că ştii că nu folosesc liftul.
    Cât despre poza cu maşina (dacă în a cincea dimensiune ăla-i un Renault recognoscibil… O fi.), după cum i-am zis şi lui Noemi: serveşte-te.

    Alexandre, nu da indicaţii incomplete. Livia a zis că oglinzile trebuie făcute pătrăţele mici, puse într-un pahar de plastic (de la automatul de cafea) şi recompuse-n mozaic. Şi că ceva cu grade, deci ne imaginăm că este vorba despre oglinda din dreapta.

  26. Pitice, că m-ai întrebat: am primit o Petro-nuia, adică o nuia de piatră, adică un obelisc egiptean numa’ bun de dat peste degetele care pun clipuri cu Dan Bălan şi celelalte chestii. E noua variantă de Sf. Nicolae, numai bun de aplicat pe Calul Bălan. Abia aştept să-i fac pocinogul.

  27. Gradele sunt cele vreo cinci ale Heineken-ului cu care sunt bucsite portbagajul, torpedoul si locul lasat gol ad hoc al rotii de rezerva. On s’en fout, ce sa faca Piticul cu ea, a mai vazut careva catâr cu cinci picioare ? Deci item prin excelenta dispensabil. Asa. Apoi e oglinda din dreapta, facuta bucatele de un utilal de deszapezire al scolii de soferi, aflat în rodaj pe Iuliu Maniu si care a trecut un zest prea tangential pe lânga renou. Care renou era ascuns de piticu sub un mic troian de zapada artificiala, sistemul lui antivol.
    Daca tu zici ca paharul ala de plastic e un gobelet de la un automat de cafea, cred. N-am sesizat didascalia si ma gândeam ca e paharul de tinut periuta de dinti, folosit pentru a strânge econom ramasitele oglinzii întru restaurare cu prenadez.

    Sau, ia stai. Grade ? Piticule, te-au avansat caporal în rezerva si nu dai si tu un vin ?

  28. Poate se referă la numărul de grade care odată depăşit în negativ trimite Piticu să-şi caute maşina prin toate troienele capitalei (şi pfuuu câte pot să fie), blestemându-şi sistemul mimetic antifurt.

  29. ti-a iesit desenul?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

