Aşa mă rog eu

Oamenilor,

De puţin timp am revenit în casă, îngheţată dar nu de frig. Mă hipnotizez cu o ţuică fiartă din alea cărora le făcuse Dragonul reclamă, îmi amintesc ce am făcut în ultimele ore şi îmi explic de ce am bocancii plini de sânge şi bucăţele de creier pe haină. Nu m-a muşcat nici un câine, mulţumesc. Nici n-am mai testat duritatea trotuarelor capitalei, nici n-am intrat într-o treierătoare. N-am decât o mică zgârietură pe frunte, fiindcă na – şi centura de siguranţă are o limită de rezistenţă.
Vin de la tir cu maşina. Nu era TIR maşina, ci tir adică tragere. Cu maşina. Fără permis, că n-am, dar nici nevoie n-am avut ca să lovesc repetat cu o maşină furată (lasă, omule care nu o să-ţi găseşti maşina mâine dimineaţă în parcare, s-ar putea să-ţi fi făcut un bine) doi cretini legaţi în prealabil de un stâlp de iluminat. O dată pentru ficatul făcut varză, câte o dată pentru fiecare oră de comă şi pentru fiecare vertebră fisurată, o dată pentru fiecare vânătaie. Asta nu schimbă cu nimic faptul că un puşti pe l-aş numi fără rezerve un copil bun, un copil cu un vis pe care a avut curaj să şi-l urmeze ducându-se la Academia de Aviaţie de la Braşov în loc să se ataşeze blocului care migrează anual la ASE sau la Ştiinţe Politice din liceul lui, zace acum în spital după ce maşina lui a fost lovită în timp ce stătea la semaforul roşu. Doi cretini făceau drift-uri. Li s-a părut lor interesant să patineze cu maşina prin oraş, că aşa e cool şi aşa au văzut în “Fast & Furious”. Ei, fast şi furious pot să fie şi alţii. Muriţi, mă, toţi care credeţi că străzile sunt pistele voastre de teste, toţi care sunteţi nişte rataţi atât de jalnici încât cursele de stradă şi ceea ce în mintea voastră sunt cascadorii vă salvează stima de sine. Vă ajut fără regrete.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

