Amnezie de iarnă.

Babelor,

Ştiţi, probabil, că după vreo cinci-şase zile de nepostat ies din bârlog şi vă zic ceva cam aşa: „Babelor, să nu credeţi că am uitat de voi şi de blog, dar am fost foarte ocupată zilele trecute, am avut probleme cu poliţia, cu un interlop, cu Marius Lăcătuş, etc.”.

Ei bine, nu.

Pur şi simplu, uitasem complet de existenţa blogului ăsta. Dar complet, înţelegeţi?

Alaltăieri, de exemplu, am fost la pescuit în Herăstrău. Am prins un şalău de unşpe kile, l-am adus acasă şi l-am mâncat. Atât. Fără să-i fac poză, fără să mă fălesc aici cu el, fără să le dau peste nas pescarilor amatori care vizitează acest blog şi care la viaţa lor abia dacă au prins o hamsie.

Sau miercuri. Sau poate că era marţi, sau joi, confund zilele astea aflate prea departe în trecut. În orice caz, într-una din ele m-am bătut cu Veta în mod absolut remarcabil: eu am aruncat-o pe ea în vitrină, ea s-a scuturat de cioburile de porţelan şi mi-a spart televizorul în cap, eu mi l-am scos şi am pocnit-o peste urechi cu timpanele de concert, ea mi-a trântit o vază Ming pe picior şi, vorba lui Rechinroll, aşa mai departe. Dar aici nu s-a auzit nimic despre toate astea.

Altceva: nu mai târziu de ieri dimineaţă m-am trezit văzând totul în stil cubist. Ceea ce în engleză se numeşte „sight impairment”, adică că am ceva la ochi. M-am uitat în oglindă în timp ce mă spălam pe dinţi, doar ca să-mi dau seama că de fapt aveam gura în locul urechei, nasul lipsea cu desăvârşire şi partea de jos a corpului meu era cutia de rezonanţă a unei mandoline (fără corzi).

Şi toate astea nu le-am scris aici pentru că am uitat că acest „aici” există. Mi-am amintit de blog abia acum o oră, în timp ce cojeam cartofi ca să fac spanac. Veta a intrat în bucătărie, s-a împiedicat de cablul de la mixer, pe care tocmai de-aia îl legasem între un scaun şi masă, a căzut dărâmând ambele mobile, s-a lovit la cap şi brusc mi-am dat seama că există un blog, că există cititori şi cititoare avide de noutăţi, că eu sunt una dintre cele care îl scriu, şi că Veta e o cretină iremediabilă, dar că arată foarte comic când îşi dizlocă genunchiul. Drept care am încălecat pe-o şa şi v-am pus la curent cu ce mai e nou pe la noi.

Vă pup,

Rhetta

38 comentarii

  1. ba ne lasi? ai intrat in blog pentru ca ti-ai uitat ceasu aici. mai taci. si asa mai departe.

  2. Cata pace , cata frumusete in trairea zilelor de iarna . La noi e un pic mai dinamic , o secunda , s-a stins mosu ! Are cineva niscai acetona ?

  3. Ce grozav, phiiii, să uiți de blog… Cît despre viziunea cubistă – am avut și eu una, de altfel cît se poate de reală. Am scris despre ea pe blog (http://pinocchiomuc.blogspot.com/2009/04/arhivizdele.html) și unele doamne au fost revoltate. Hm, ce să le fac?

  4. le faci un fisting. dar o poza nu puteai sa pui? sau sa dai webcam? doar link ai?

  5. Pai Rhetto, nu e misto ? E ca si cum ai da peste o bancnota de o suta uitata în fundul buzunarului de la fulgarin sau asa ceva.
    Côté-ul socializing al Alzheimerului: ai impresia ca-ti faci prieteni în fiecare zi, ca asisti în fiecare zi la o premiera, deh. Mai nasol e cu Veta. Ai impresia ca n-ai mai aruncat-o niciodata în vitrina. Si o vitrina pe zi costa scump.

  6. cand te apuca amnezia, nu e de bine…

  7. ASTE-AS SEMNE DE amnezie anterograda.

  8. ma intreb ce-o sa te faci cand o sa-ti uiti cheile in blog si pe veta la azil. cine-o sa-ti mai deschida, hm?

  9. Saraca Veta, am avut si eu buba la genunchi si nu e funny.
    Hai, sa aveti saptamana usoara

  10. pe mine m-a durut ficatu. cred ca de la geru asta…

  11. e de la amnezie. ai uitat ca nu te mai duruse de mult.

  12. nu m-a durut de lunea trecuta. ficatul doare lunea. mereu. e o chestie cu enzimele sau asa. sau fazele lunii?

  13. E-te, fazele lunii… unde ai mai vazut tu hepatita noaptea ? Sau la NASA ? Auzi, cica are reflux când e eclipsa… de parca s-ar distribui pungi Tarom la Observatorul astronomic… Domnule Pitic, suntem revoltati de asemenea superstitii care baga groaza în populatie.

  14. mai e si nibiru acum… nah..

  15. nu am hepatita mah. cel mult steatoza.

  16. Steatoza nu doare, caci nu este artroza. O fi de la bila.

  17. steatoza doare. cand ai un ficat cat china iti striveste pancreasu si alte matze.
    desi eu sunt tare incurcat. orie e ficatu mare, ori e sistemu nervos vegetativ. adica depresie post alcool. da stiu, si nu ma duc la doctor. mai taci.

  18. Cum o sa ai ficatul mare daca esti vegetarian ? Plus ca, daca ar strivi pancreasul, ti-ar da diaree si n-ai putea sa mai manânci legume si fructe.
    Si foie gras e în Franta, nu în China. Acolo e pateu.

  19. eu nu sunt vegetarian mah. io nu mananc deloc.

  20. Pai de-aia te doare ficatul. De foame. Vrei un coltuc cu margarina ? Din aia cu omega 3 ?

  21. nu prea cred ca ma doare ficatu. mai mult m-a speriat varu-meu. insa stiu jegu ala de durere vegetativa. asta legat de atacurile de panica. iar alcoolu potentzeaza urias.

  22. in burta avem un sistem neuronal asemanator celui cerebral. ala din burta se ocupa de coordonarea vegetativa, adica de soma. uneori doare ca o durere de cap. ba chiar mai tare.

  23. Vacs. Astea-s miorlaieli si boli de frantuzoaice.

    Unde ai citit tu ca alcoolul vindeca impotenta si da enlargement ?

  24. doar citindu-va si simt ca am luat si cina si supeul. acum astept sa sara nasturii de pe mine .

  25. Pe nea Florache de la opt îl durea o masea de murea. S-a dus la dentist, i-a scos-o, dar de fapt durerea venea de la inima, ca avea infarct.

  26. stiu bine pentru ca mi-am studiat cu atentie atacurile de panica. fascinant subiect.

  27. Ah, Noemi, pe noi ne-a învatat în armata sa-i coasem cu sârma. Nasturii. De la veston si de la manta.

  28. hehehe! bai alexei, tocmai ti-am zis. alcoolu bucura capu dar omoara soma. iar capu e batut in cap mereu. mai vrea.

  29. Piticule, tu faci atacuri de panica dualiste sau dihotomice ?

  30. atacuri nu mai fac de mult. insa depresiile au ramas. nu am o viatza tocmai ok. nah.

  31. Ntz. Soma este ca un burduf, asa. Deci are tensiune parietala mica, da ? Fiindca este elastica. Da. Bun. Alcoolul umple soma, unde face efect tampon si asteapta cuminte sa-l prelucreze ficatul. Însa el bucura nu capul, ca altfel n-ai fi mahmur a doua zi. Bucura interiorul capului pâna se umple soma prea tare. Atunci se supara soma si-ti da la cap daca nu o menajezi.

  32. Piticule, si de la viata OK se face depresie. Asta nu e un motiv. Sa anticiclonim !

  33. ti-am zis ca atacurile de panica sunt un subiect fascinant. nebunia vine din burta si nu din cap. iar experienta mortii subite e inegalabila.

  34. Din burta vine indigestia sociala, Pitice, când nu poti sa-nghiti pe cineva sau asa ceva. De-aia fetele se iau mai mult de par, ca ele respira abdominal. Deci trage aer în piept.

    Stiu Mort Subite : e o bere frantuzeasca, dar vinul e o experlienta si mai si

  35. te-a ferit doamne doamne sa vezi cum e moartea.

  36. ah, fetele au fluturi in burta cand se indragostesc. tot din cauza de nervos vegetativ.

  37. Ăla e sistem nervos lepidopter, nu vegetativ.

  38. baborhettto, tu sa fii sanatoasa!
    😉
    ca noi avem shi rabdare shi tutun shi gratzie lu musiu alexandru chiar shi de baut! shi cand nu mai avem, ne mutam la piticugras, ca el are veshnic de baut, shi lasam aci pa cineva de straja, sa nu pierdem momentu cand te ” reproduci”
    🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

