BI DONUL LINIŞTIT, editorial 18 dec

Romanian Uikiliks sau cam aşa ceva a zis bucătăreasa şi mi l-a prezentat pe domnul Garvrilescu Uikiliks, care a vea o grămadă de informaţii şi predicţii pe anul 2011 referitoare la România. * L-am rugat să mi le spună, asigurându-l că nu le dau la ziar. * Să vedem despre ce este vorba. * Preşedintele Kazahstanului le-a cerut savanţilor săi să inventeze elixirul vieţii veşnice. * Odată inventat,  nemuritori kazahstanezii vor intemeia un imperiu cu capitala la Zimnicea, hotarele vestice pe Elba şi cele estice pe Gange. * În Marea Neagră vor mai supravieţui doar trei specii de peşti. Unul de plastic, care se pune pe televizor, unul de gumilastic, cu care se filmează pe Discovery toate documentarele despre natură, şi unul de fier, care se pune ca ornament pe casele ţărăneşti din nu ştim care parte a României. * Bon Jovi a ajuns consilier pe probleme de societate civilă al preşedintelui american Obama. Şi la noi, Florin Salam, Copilul de Aur şi Prinţesa Cumva vor ajunge consilieri prezidenţiali pe probleme de Stelian Tănase, dânsul fiind singurul din România care se declară societate civilă. * CIO va aproba favorabil desfăşurarea Olimpiadei de vară din 2020 de la Bucureşti. Pentru că nu se va construi nimic, Olimpiada va avea loc în sala Floreasca după următorul program: De la orele 8 la 8,30, înot sincron, de la 8,30 la 9 spadă, de la 9 la 9,05 aruncarea suliţei, de la 9,05 la 10 alergări. Acestea durează mai mult întrucât unii concurenţi, români binenţeles, nu vor mai putea fi opriţi niciodată. De la 10 încolo încep luptele, halterele şi oina în aşa fel încât la ora 12 sala să fie goală pentru discursul domnului Mircea Geoană. Olimpiada nu se va termina niciodată, întrucât atleţii kazahstanezi fiind nemuritori, vor continua probele câteva secole. * Viitorul preşedinte Putin organizează revelionul 2011 sub frumosul generic „Come back in USSR”, la care va cânta Alla Pugaciova şi vor fi dansate toate hiturile imperiului brejnevian. Şi la Cotroceni se va organiza un revelion retro prin luna iunie 2011 sub frumosul generic „Io decât să fluier, mai bine număr fără număr fără număr” la care vor fi citite texte de Otilia Cazimir şi Maria Banuş. *  În 2011, viitoarele exerciţii comune de luptă ale celor două Corei, de Sud şi de Nord, se vor desfşura la Ciorogârla. * Traian Igaş, observăm din ce în ce mai mulţi Traiani, a zic că din 2011 poliţistul român va sta mai mult în stradă decât la birou. Da, aşa va fi, poliţiştii înlocuindu-i pe tuciuriii care ţin locuri de parcare în tot Bucureştiul. * Partidul Poporului patronat de Dan Diaconescu va ajunge la 90% în sondaje, astfel că Partidul cu pricina nu va mai candida la nimic, fiindu-i destul primul loc. * Graniţa dintre România şi Bulgaria va fi desfiinţată, întrucât nou înfiinţatul imperiu kazahstanez nu va mai avea nevoie de oraşe ca Giurgiu sau Russe, şpaga dându-se direct la Zimnicea. * Şi-ar mai fi destule predicţii, ne e teamă însă că-i speriem pe cititorii noştri Petronia, Piticul Gras, Veta, Rhetta, Noemi K, echipa şi aşa mai departe, Dulcedeea, Anaid, Musiu Alexandre şi ceilalţi. * La final, bucătăreasa m-a întrebat dacă vreau cozonac de sărbători. Şi tot ea a răspuns: În imperiul Kazahstanez se vor interzice cozonacii. * Ca să vezi.

24 comentarii

  1. Vasile, când mergem la back in the CCCP sa mergem si la Vladimir Vîsoţky, da ? Mi-a aruncat o invitatie, o sa ne cânte Miliţeiskiy Protocol. Dupa Gimnastica de Dimineata

    h t t p://www.youtube.com/watch?v=3FJ7eXhA4ic&feature=related

    Москва 1980 год.

    Вдох глубокий. Руки шире.
    Не спешите, три-четыре!
    Бодрость духа, грация и пластика.
    Общеукрепляющая,
    Утром отрезвляющая,
    Если жив пока еще –
    гимнастика!

  2. Vasile, mi-ai dat fiori cu stirea despre DD si PP. Aseara, pe burtiera de pe OTV curgeau urmatoarele informatii: ‘Se va infiinta Ministerul ‘Averii Poporului’ * Ministrul Averii Poporului va fi ales prin vot direct, de catre Popor* Ministerul Averii Poporului va calcula anual dividendele Poporului* Dividendele Poporului vor avea valoare nominala egala si vor fi distribuite anual fiecarui Cetatean’ Ca sa vezi si sa nu crezi.

  3. Mergem, Musiu!!!

  4. Zano, daca ne inscriem si noi in PP, ministerele astea ne apartin, iti dai seama.

  5. adorabil………

  6. Tz, tz, tz.. nu se poate asa, trebuie sa ne alegem prin sufragiul universal 🙂 Te vezi ales de telespectatorii otv?

  7. Zâna, daca-ti pun o pila la Vasile sa te numeasca în fruntea Ministerului Dejunurilor Gastronimice Încropite cu Tact si al Deserturilor Suculente, ce zici ? Atunci sa vezi sufragerie universala. Popota cinci stele connoisseur’s choice.

  8. eu azi o sa fac un carnat cu cartof prajit.

  9. Da, Piticule, fa. Din cârnat a facut si mila avere. Sa fie macar un cârnat de Debretin.

  10. ce moft. nu e debretin, e winny. e un carnat cilindric tras in plastic comestibil.l-am cumparat doar pentru ca nu pot manca cartoful gol. ma rad vecinii.

    iar diseara am nevoie de energie. ca vreau sa fac stage-diving in capu lu petronia.

  11. Gresit, domnule pitic, gresit si eronat. Winny nu este cârnat, este plastic cilindric tras în plastic reciclabil, de unde si pretul très entrée de gamme.
    Iar cârnatul de Debretin nu e moft, e ca un cârnat de Montbéliard. Ala da, moft.

  12. Genială familie mai sunteţi, Basile. O spun fără glumă, deşi surâd 🙂 Genială.

  13. e cineva aici?

  14. Capul meu şi e întreg, asta ca răspuns la intenţiile tale de mai sus. Şi conectat la corp, culmea.

  15. bai. a iesit bine. mediocru spre surprinzator.

  16. sunetul e grozav dar cu putin tratament o sa fie perfect (slava domnului ca m-am prins la timp ca e boxa aia acolo) iar imaginea e surprinzator de buna pentru asa intuneric. practic, privind pe LCD, sunt emotionat pana la lacrimi. a iesit mai mult decat speram.

  17. Hahahe. Bun aşa. Da’ ţi-a scăpat din lesă un calificativ pe care voiai să-l pui în cronica vinului ăla premiat şi nu e „suprinzător”. Ghici strugure ce-i.

  18. Prima probă serioasă a multvisatei camere HD dacă nu mă înşel. Bravo ei, şi-a ales un moment bun să o treacă.

  19. mah, eu compar cu ce am vazut la altii. mai exact la un tip care a filmat cu o sapuniera foto, alina manole-luna patrata la concertu din vama veche.
    dar minte ca un ordinar. nu avea cum sa faca asa bine cu o sapuniera. in fine.

  20. a trecut bine. daca era mai multa lumina, acum dadeam de baut. dar o sa discut cu filmul in adobe premiere. vedem ce se poate face. calitatea e HD. un pic de noise. atat.

  21. cand am zis mediocru m-am referit la filmare nu la concert mah. ascutzito!

  22. Mă, e frig afară. Normal că mi-au ieşit ţepii dracu’. Ce-i drept au fost folositori până la magazinul de la colţ. N-aş fi crezut că sunt aşa flămânzi câinii din zonă încât să mă aştepte la 3 dimineaţa.

  23. am avut noroc. am ajuns la timp acasa pentru ca afara a inceput un crivatz. dement. imi zornaie geamurile.

  24. crivatzul vine de la rusi. intotdeauna, hmm.
    sunt in urma cu editorialele cu bi donul. trebe sa-mi fac timp. de fapt, pt mine, donul a fost o singura data, da’ bine.
    cum zicea Arghezi, „avea cam vreo 6 ani si visa sa stranga bani”…. ba nu, aveam vreo 7 jumate si visam ca tzara mea sa se uneasca cu iubita uniune / sovietica, desigur/, sa pot calatori pe obi, enisei si lena pana la ocean, sa intalnesc pe timur si baietii lui, vitea malaev la scoala si acasa, zoia cosmodemianskaia si baietii din tanara garda, si vine ziua mea pe la sarbatori 🙂 – si primesc volumelul acela bleu ciel, bpt, Pe Donul linistit. dupa vreo saptamana iubirea mea cu uniunea se clatina de tot, pesemne atunci am simtit gustul viitoarelor
    inselaciuni.
    calitate HD Donul linistit


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

