Mesaj de crăciun.

Babelor,

Azi e crăciunul sau ajunul lui, nu mi-e prea clar. Ieri am cumpărat un brad şi l-am împodobit împreună cu Veta. Era aşa frumos, cu stea în vârf, cu luminiţe colorate, cu globuri mari şi mici şi îngeraşi şi steluţe, încât aproape că ne-a părut rău când l-am aruncat de la balcon peste vecina Evghenia Ignat, care tocmai hrănea un câine vagabond şi care probabil că n-o s-o mai facă în următoarele săptămâni. În spiritul crăciunului, azi ne-am dus până la ea şi i-am scris ceva drăguţ pe ghips.

Crăciun fericit şi vouă!

Vă pup,

Rhetta

74 comentarii

  1. pai da, a sarit ala de la balcon si acu e deja o moda. saracu brad…
    evghenia are gagic? are cont pe noi2? ii port sentimente. gen.

  2. http://www.vimeo.com/18147865

  3. Asa-i trebuie Evgheniei! Sanctiunile astea fizice pentru madamele care hranesc maidanezi ar trebui aplicate in piata publica. Eeee, ca ma enervez acus’! Ia, hai, Craciun fericit!

  4. sa ne ia dracii! ia sa pun niste globuri in brad. ‘rash sa fiu…

  5. Craciun fericit si voua babelor! clopotei cu drag pentru Musiu, Petronia si Vasile.

  6. la mulţi ani, babelor, la foarte mulţi, să le faceţi zile negre ălora din azilul în care o să fiţi alungate cu blog cu tot! şi la mulţi bani, la cât mai mulţi, să cumpăraţi azilul cu totul, ba chiar şi parlamentul româniei cu tot cu ăia de acolo şi să îi puneţi în şedinţele din plen să execute numere la trapez triplu salt fără plasă….
    şi am vrut să mai spun ceva, dar am uitat.
    a, da, crăciun mişto şi un an nou tot cam aşa. chestii d-astea.

  7. La multi ani, stimate cetatean ! Joyeux Noël !

  8. alexe, ai vazut ce am pus in blog?

  9. Stai sa ma uit siz raspund

  10. L’intégrale de Aeroport, bravo !

    Ti-am spus eu ca Kodak e mai bun ca ORWO

  11. samsung

  12. Nu se zice Samsung, se zice SsangYong, piticule.

  13. ssang yong e masina mah. io am totu samsung. si cand ma cac tot samsung iese. si mai am si LG. ca imi e draga coreea.

  14. Piticule, coreea e o boala, cum o sa-ti fie draga ?
    Au adus-o emigrantii englezi pe continent, era unul pe care-l chema Huntington sau asa ceva si asta i-a molipsit pe multi.

    Ti-e draga gripa, cufureala si alte bolesnite d-astea ?

  15. samsung hmx r10, ataaat.

  16. R10 era un reno

    http://www.caradisiac.com/Renault-10-1965-71-le-vilain-petit-canard-51311.htm

    Unde ai vazut tu reno cu motor coreean ?

  17. vodca.

  18. Votca ? Bine, Pitice. Votca. Sa traiesti ! Joyeux Noël !

  19. Babelor, aş zice că să crăciţi fericite având în vedere că de paşte eu urez oamenilor să pască fericiţi. Dar am vag senzaţia că mai bine vă urez să aveţi un Crăciun frumos.

    Voi puteţi să-mi uraţi în schimb ceva cu zăpadă. Adică să fie multă, trebuie să precizez, că sunteţi în stare să-mi doriţi să n-o mai văd până la anu’.

  20. troniaaaaaa! iti urez zapada in cap. ce frumos zici tu ca craciun frumos. si cum stai tu la tzara…coool.

  21. Toata zapada, Petronia, tot omatul, toata gheata carbonica, toate aisbergurile, toate ale tale sa fie. Propriété privée, brevet si monopol.
    De-acum încolo, cine pronunta macar cuvintele zapada, omat, ninsoare, troiene et ainsi de suite sa-ti plateasca royalties.

  22. @alexe: o sa zic nea, nah. dracii sa o ia de zapada lu tronia.

  23. Zi nea, neige, snow, si ce vrei tu, zi sarumâna si da-i-le Petroniei. Eu vreau canicula.

  24. Păi s-o ia dracii. Şi să mi-o aducă mie.

  25. eh? ce ma enerveaza fata asta… sa o ia dacii. nah.

  26. Ma, nu-mi pasa. O-mpartiti cum vreti, eu vreau vara, c’est compris ?

  27. io vreau vodca.

  28. Da Alexandre, vara e pusă deoparte pentru tine. Numai să nu uiţi s-o iei, ca anul ăsta. Da?

    Pitice, şi cu dacii am vorbă să-mi aducă tot mie neaua. Am semnat cu Decebal, sub alt nume de-al meu, „Scorilo”. Toată lumea se întreba ce înseamnă acel „Decebalus per Scorilo”. Na, e începutul angajamentului pe care şi-l ia faţă de mine.

  29. Petronia, eu n-am uitat s-o iau. O primisem cu scrisoare recomandata, cu tot, pe semnatura si asa mai departe, vorba lui Vasile. Doar ca la tejghea mi-au zis ca n-o gasesc (o pierdusera pe vreun aeroport pe undeva, nu stiu) si mi-au dat un ersatz ca premiu de consolare si niste tichete de mers pe jos.

  30. la aeroport s-a pierdut petronia. in bratzele mele. adorabila ca o glob in pom.

  31. Piticule, tu erai pe post de craca de brad sau de ata de atârnat globurile ?

  32. Sigur. Sunt mereu adorabilă şi pierdută, oricine m-ar descrie folosind aceste cuvinte. Se ştie.

  33. tronia si lia au fost adorabilele mele. si nepoata muta.

  34. Un harem întreg, ce mai.

  35. Piticule, cu fetita cu brichetele ce-ai facut ? Ai pierdut-o la Autogara Filaret ? Berbantule.

  36. bai alexe, io doar ies din casa si am gagici. ca cand petronia.

    traiesc o noacte stranie. nu am avut grija de brad, nu am mancat, nu am fost atent cu vodca. e calda.

  37. ce melodie e cand da cristi cu pianu ca in doors?

  38. Pune piper în votca si o sa fie ca un syrah australian. Iar trebuie sa te-nvat psihedelii, of. Iar când se da cu pianu ca în doors e ce traiesti tu: strange days.

  39. @alex: bea draq o vodca. suntem oameni sau nu suntem?

  40. cristi canta bine. e de necrezut ce misto e. mai tare decat aia doi. are viitor.

  41. Pai am baut. Votca. Nu sunt fan. Dupa aia am dat-o pe Sauternes cu foie gras, Château Martet cu rôti-ul de porc, niste Faugères cu sarmalele, deh.

  42. Mie îmi place Chris(ti) Squire

  43. cristi vararu. misto.

    sa te ia dacii cu frantzuzismele alea. eu tocmai servesc o conserva de ton mexican.
    mexican frate. e ca cand nu e in ulei vegetal. e mai misto.
    inca beau vodca aia.
    sex. chestii. dreptate si fratzie.

  44. Piticule, cel mai gustos ton în apa tot frantzuzit e si se cheama Petit Navire. Sa-ti trimit ?
    Daca tot esti bonjurist…. Merge cu un Bodeaux alb de care o sa scriu: asamblaj de Sauvignon si Sémillon.

    Vot tak.

  45. ihi. vodca.

  46. am un craciun ciudat. eftin. alb.
    ma bucur ca la tine zilnic e asa misto, cu alea frantzuzesti. misto…

    la mine e o pula. sec si gol. pana si bradu e gol. kk.

    vodca.

  47. Vin, nu votca. Mergi pe mâna mea.

  48. nirvalu nu e pestele ala cu corn in cap?

  49. Narval se cheama tutungeria de lânga mine.

  50. tonu e un peste ca o valiza. patrat. nu nirval.

  51. e ca asta

  52. kk, tonu e un peste maruntit intr-o conserva. e un fel de pilaf.

  53. În franceza ton înseamna o gagica. Harponner un thon, ai priceput ?

  54. frumoasa carciuma.

  55. Te invit la aceasta cârciuma. Acolo sunt si doamne, se joaca si la loto si sunt si reviste cu masini.

  56. imi place viatza ta. da-mi-o.

  57. De ce sa ti-o dau când poti sa ai una la fel, ba alta si mai buna ?

  58. nu mai bine beau o vodca?

    nu am cum sa am. nu e firesc la mine. la mine totu e rau.

  59. Aiurea, Pitice.
    Daca vrei tu sa fie rau, e rau. Daca vrei sa fie altfel, e altfel. Ce e asa de complicat ?

  60. nu mai am voe sa scriu la SM.

  61. Pai când ai scris tu la SM ?

  62. azi., au aparut reguli noi. nestraine de tronia…

    ce imi place viatza…

  63. Piticule, parca esti un osciloscop la IPRS Baneasa…

  64. daca scriu vodca si apoi scriu iar vodca, zice ca e gresit. tre sa scriu cu punct. adica ca cum vodca(.)

  65. poti sa scrii si cu cratime, e mai elegant. Plus ca da vodcii garantie de bautura bio. Când scrii vodca-vodca, e clar ca nu e contrafacuta.

  66. bai. eu scriu cu paharu pe buze.

  67. Piticule, daca flambezi paharul ala e ca când ti-ai pune ventuze. Si o sa ai dupa aia buze de african.

  68. ce melodie e cand canta cristi ca in doors?

  69. Ar fi trebuit sa fie Strange Days. Adica the life and times ale Piticului Gras. Ti-am mai zis. Est-ce que je me tropme ?

  70. trompe, pardon

  71. sa zica rhetta, nu tu.

  72. Daca vrei sa zica ea, adreseaza-i-te ei. Nu ?

  73. nu

  74. Pitice, îmi vine să mormăi două cuvinte, „în” şi „indefinit”, dar cine ştie de unde vin ele în mintea mea şi ce înseamnă. Verifică şi tu pe filmare. Care e foarte bună, am zis? Dacă nu, zic acu’.
    Şi Crăciunul e cum ţi-l vrei. Serios.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

