Îmi place cafeaua, dar nici chiar aşa.

Babelor,

Pe facebook trăieşte un profil Doncafe. Adică dacă-ţi place cafeaua Doncafe, îi dai like şi nu ştiu ce se întâmplă, probabil nimic. Nu i-am dat like, că nu-mi place, dar am aruncat un ochi acolo. Tronează o reclamă care zice aşa:

„Savurează bogăția gustului Doncafe și vezi ce ți-au pregătit astrele în 2011!

E important să știi din timp cum să te pregătești mai bine pentru anul care urmează.

De aceea, am investigat pentru tine acele șase lucruri esenţiale pe care trebuie să le afli despre zodia ta în 2011.

Ca să pui la cale viitorul, discută-l cu prietenii tăi la o cafea și bucurați-vă împreună de gustul bogat Doncafe Selected.”

Din păcate, asta ne spune multe despre bietul nostru popor.
Una la mână, că bea multă cafea şi o să-i pocnească inima.
A doua la mână, că crede în astre şi zodii.
A treia la mână, că noi ne punem la cale viitorul stând de vorbă cu prietenii.
A patra la mână, că cineva a scris propoziţia „E important să știi din timp cum să te pregătești mai bine pentru anul care urmează” şi că altcineva nu i-a dat cu un vapor în cap. De ce? Cum poţi să scrii o asemenea tâmpenie, şi cum poţi să-i zici ăluia care a scris-o că e ok şi nu că îl dai afară? Şi de ce Doncafe nu s-a dus la altă agenţie de publicitate?

Pentru că-s proşti e răspunsul corect la toate întrebările.
A, nu erau întrebări, ci afirmaţii.
Nu face nimic, răspunsul e acelaşi.

Vă pup,

Rhetta

2 comentarii

  1. io beau doncafe. e fosta elita. e buna.

  2. doncafe sunt evrei. au bani cat china. e drept ca baiatu ala a zis rau asa vorbe dar e craciun, nu ne arde de munca. chiar si eu am dat chifle la uzina cand cu pitchu lu astra zeneca. pula kk, viatza e misto.

    don cafe e buna.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

