New Year’s Resolution

Oamenilor,

Proaspăt trecuţi în 2011 tre’ să vă întreb ceva ce m-a mirat dintotdeauna, dar pe voi bănuiesc că deja nu vă mai miră că fac brainstorming (se poate oare brainsnowstorming? Dacă există opţiunea asta o vreau.) pe aici cu nedumeririle mele. Deci lanţul mirărilor se opreşte la a mea.

E vorba despre ceea ce se cheamă New Year’s resolutions. Ce au oamenii cu chestia asta? Le e greu să comunice celorlalţi sau lor înşile că unele chestii se vor schimba sau vor apărea de acu’ încolo şi au nevoie de repere, de borne şi de panglici de „start” şi „finish”? Adică. Să zicem că o babă nebună, Petronia pe numele ei, se decide să fie mai deschisă cu oamenii dar şi mai a dracu’ simultan în anul care vine. E asta o noutate? Numai pe jumate. Bine. Şi dacă chestia asta durează un an şi baba Petronia Marcs se trezeşte că-i apare cineva faţă de care ar vrea să fie deschisă tocmai în decembrie 2011, ce face, renunţă pentru că deschiderea era rezoluţia lu’ 2011? Bravo ei, deşteaptă babă. Nici n-o să se dea cu capul de calorifer ca să-şi scoată regretele din ţeastă anul următor. Noooo. Altă idee? O să aibă aceeaşi resolution pentru 2012? Nu, că baba Petronia detestă să se repete. Deci rezoluţiile de anu’ nou n-o ajută pe baba Petronia deloc.

Ce vreau să exemplific cu acest caz abstract şi imaginar? Că rezoluţiile de anul anul nou înseamnă la fel de mult ca şi săptămâna începută duminica. Nimic. Hotărârile se iau zi de zi, situaţie de situaţie. Hai să nu mai căutăm repere care să arunce hotărârile în spinarea altor criterii decât cheful nostru. Hai să zicem mai des „că aşa am io chef” anul ăsta. Listele au singurul rost de a avea ce să uiţi.

99 comentarii

  1. petronia despre petronia… 🙂

  2. Hm, nu, Elza. Petronia despre hotărârile astea de Anul Nou pe care nu le pricepe. Adică na, pricep multe din mecanismele oamenilor de a se agăţa de chestii. Dar io când iau hotărâri pe care nu am de gând să le respect ele încep cu „săptămâna viitoare…” 😀

  3. da… si sapt la petronia poate incepe neasteptat 🙂

    e un post foarte deschis!

  4. ha. ai decis sa fii mai deschisa cu oamenii ca sa-i momesti si,odata momiti, sa-i snopesti mai drastic. inteligenta strategie.

  5. … Sau e foarte imaginar, Elza. 😀

    Noemi, un caz abstract şi imaginar semnalizat cum se cuvine s-ar putea să fie totuşi doar un caz abstract şi imaginar. Dar să snopesc oameni aşa din senin… Zău. Încerci să-mi dai idei de hotărâri pentru anu’ nou? Nu de alta dar toporul tocmai a căzut din cui cu de la sine putere. S-ar putea să însemne că ai dreptate sau că vecinii iar au dat muzica prea tare, ceea ce tot topor înseamnă deci ai dreptate aproape oricum.

  6. generalizarile nu se fac cu un singur caz abstract şi imaginar 😛

  7. sa-ti export tie idei belicoase? doamne,nu:). si daca am dreptate, am doar fiindca statistica are.orisicat, sa snopesti pe cineva presupune ca snopibilul sa fie situat la distanta de max o lungime de topor. ori, asta inseamna o deschidere anterioara.se poate si prin usa, dar mai greu.
    oricum, deschiderile dinspre si inspre suntun subiect care ma fascineaza dintotdeauna. deschideri metereze. usa batanta. usa turnanta. pet door. pereti de sticla polarizata.acoperis de sticla.

  8. De acord, Elza. Dar exemplele menite să clarifice generalizările, da. 😀 Totul stă în diferenţa: metoda inductivă vs metoda deductivă.

  9. Da, Noemi. Dar aseptic isolator? 😀 Distanţa e irelevantă acolo.

  10. n-am ce-ti face… inductie se cheama la tine 🙂

    (cazul: petronia –– abstract şi imaginar)
    generlizare: rezoluţiile de anul anul nou înseamnă la fel de mult ca şi săptămâna începută duminica. Nimic. _

  11. Păi Elza, asta nu-i generalizare, asta-i concluzie. Dintre toţi oamenii pe care-i ştiu că stau şi se concentrează la chestii de făcut anul viitor în ultimele minute ale unui an în loc să taie friptura, unul nu ştiu să fi recapitulat progresele în problema aia în ultimele minute ale anului pentru care şi-au propus-o. Numai propuneri noi sau eventual continuări ale celor vechi.

  12. irelevant doar macroscopic. iar aseptic isola-tor suna ca vidul absolut si nasterea din fecioara .dar rezista, uite ca mai rezista mitul asta:)
    hotararea mea de azi noapte a fost sa fac ordine in Toate sertarele din casa. in jumate e ordine cazona, in cealalta, schizoida. si asa de hotarata sunt, ca deja am facut in patru.asta o fi silogism:)

  13. Mai bine decât silogism, e paradox, Noemi. Asta înseamnă că din patru sertare trebuie să faci opt. Spor, ai timp până la anul.

  14. ma gandesc…oare n-am putea avansa niste resolutions in legatura cu noi, babele,unchesii, nepotii si restul parohiei? eu, spre pilda, imi doresc ca piticgras sa aiba un ficat tras ca prin inel si o denisa care va rata cozonacii cu nuca, ii va arunca pe geam in capul sefului de scara, iar piticgrasul va fi foarte foarte fericit, ne va bate la cap cu asta pana il vom arunca si pe el dupa cozonaci.si ma mai gandesc .gandeste-te si tu.

  15. Păi eu m-am gândit, Noemi. N-am. Serios.
    Adică na, poate să spăl ibricul de cafea mai des, că o cafea la al cincilea zaţ suprapus cu cafea proaspătă e tare bună da-i tare greu de curăţat. Altceva nu prea.

  16. ah bon. atunci, resolution-ul meu in legatura cu tine e sa te chivernisesti cu o bogata colectie de ibrice. cate unul pentru fiecare zi,moft, chef, toana, pandalie si post pe sm.

  17. Păi mulţumesc. Dar pentru că sunt veşnic greu de mulţumit pretind şi un coş de gunoi care să le încapă pe toate. Sau trebuie să le reciclez la sfârşitul săptămânii?
    Nu că ar conta. Nu poţi să ai resolutions în legătură cu alţii. Doar dacă vrei să-mi dai tu ibricele, ceea ce nu accept fără cafeaua de rigoare, zahăr n-am, să spăl mi-e lene, căni sparg săptămânal, când aprind aragazul îmi dau foc la ochi. Am nevoie de un întreg coffee shop.

  18. Noemi, Piticul are ficatul tras printr-un inel gastric iar stomahul tras prin inel de logodna.

  19. greu de multumit? esti curat nihilista . la usa ta se tuflesc, ca sufleurile,toate intentiile bune. as sugera trecerea la ness si ceai verde in boluri de lemn, dar precis vei spune ca nu vezi de ce ti-ai schimba obiceiurile. deal pentru ibrice.

  20. tiens, alexandre. o sa ma gandesc la un resolution si pentru tine, poate o sa am succes,. adica, sa ai. adica, sa avem.

  21. Noemi, da. Auzisi tu ca pomenii de conturile marxiene helvete si vrei sa-l contrazici pe Oscar Wilde. Heh, cherchez la femme si inteligenta ei fiduciara. Ma-nclin.
    Gândeste-le si-ncropeste-le bine, rezolutiile alea. Ca vorba lui Alain: mica sintagma „am sa fac” e pierzatoare de imperii, Noemi. Mijloacele ne trebuie, Noemi: Le futur n’a de sens qu’à la pointe de l’outil. Prendre une résolution, c’est rien, c’est L’OUTIL qu’il faut prendre.
    Nu ?

  22. Petronia, de ce ma vrei tu om de zapada si sa-mi mai si viscolesti bruma de circumvolutiuni, deja facute aspic pe vremea asta ? Mintea mea e cam ca mercurul termometrului (o sa-mi zici ca tu ai termometru cu vinalcool, din ala cu coloana de visinata sau de curaçao, stiu): nu asa de vie, dar la fel coborâtoare. Asa ca pe vreme de ger, eu ma declin în braindropping. Functionez à plein régime pe la treiscinci si fara umiditate. Stii asta.
    Plus ca n-am ochii de taciune si nici nas carotenoid.
    Nu poti sa faci si tu o exceptie cu mine, gen brainwarming ?

  23. sughitzam si nu stiam de ce.
    va bat!

  24. Pâna si facaletul are reflux, Pitice ?

  25. grasule, ma simt superb. acu tocmai gust o tzuica buna. invidiosule!

  26. Ayurea, sunt bucuros pentru tine, stii tu cum sunt.. filantrop cu piticii grasi si cu speciile pe cale de disparitie.
    Afla ca mai am din molanul de Vâlcea (ce oranj superb, ce aroma de casa cu vie si fântâna in curte..) plus doo sticle cu visinata home made (cu visine de la Buzau, buei), plus tzuica de culoarea chihlimbarului millésime 1982…
    Ah, am si ceva vin frantuzesc, da’ ma rog. Plus toba de curcan de la Cora.
    Ce sa-ti servesc ?

  27. snitzel cu cartofi prajiti. dar serveste prin dreapta. de cate ori sa te invatz?

  28. Prin stânga, Piticule. Si da jos coatele de pe masa, nu suntem la bufetul garii, zau. Ou sont tes manières ?

  29. visinele din visinata sunt perverse, stiu eu. hm, aveti si voi toba si cora?

  30. eu sunt stangaci. servesti asa cum vreau eu. nu imi dai peste lingura mereu.

    mananci toba? bleah. si tocmai tu radeai de ficatu meu….

  31. Cine râdea de ficatu tau ? Iar ai vise viscerale ?
    Si snitelu nu se manânca deloc cu lingura. Untura de peste n-avem.

  32. Noemi, visinele din visinata sunt versatile.

  33. lasa-ma. am belele mari.
    ba nu. da-mi un sfat. daca un om se omoara pentru ca nu il vrei, e vina ta?

  34. Nu e vina ta, da’ncearca totusi mai întâi sa faci în asa fel încât sa nu te mai vrea.

  35. cu o obsedata nu se poate. am incercat dar mai rau a fost. insensul ca am aratat dispo.

  36. Ba se poate.

  37. nu ai inteles. e vina mea. eu vorbeam de o fata de pe net. care e orice: tanara, baba, anonima, dracii sa o ia. dar e mereu acolo pandind sa arunce cu dragostea ei.
    si sa amenintze.

  38. fatza in fatza stiu ce e de facut. am mai patit. dar pe net e mai rau. il ai pe constiinta desi nu il cunosti.

  39. Piticule, la câte fetze îti arata aia ar trebui sa ai o constiinta cât un hangar ca sa i le ai pe toate deasupra, sau încrustate cu parere de rau.
    Vacs. On s’en fout. Ce amenintari ? Ayurea. La nebunii virtuale, regrete eterne virtuale. Pe cine ai sa jelesti ? Pe tânara ? Pe baba ? Pe anonima ?
    Da’ apropo, daca tot tii musai sa ai pe cineva pe constiinta de ce nu cobori în fata blocului, adica în lumea palpabila. Pipaibila.
    Sa începem cu un pahar.

  40. piticule, cea mai eficienta metoda de a scapa de o fata din asta obsedata e sa ti-o faci prietena. povesteste-i una alta, fa praf misterul . o sa maraie,o sa suspine, dar cand o sa-i spui ca ti-ai dorit intotdeauna o surioara si ce bine seamana cu ea, se face vraiste feelingul. sau te-nfiaza, daca are inima incapatoare.
    musiu, adica noi suntem aici doar un superb aranjament de pixeli. da?

  41. Nu, Noemi, necum.
    Suntem o conspiratie de spita manierista.

  42. Observ că am ratat un ospăţ grecesc antic, cu paragone culinare şi dezbateri filosofice.

    Pitice, fii serios. N-ai cum să ai pe conştiinţă oameni pe care nu-i cunoşti. Nici pe ăia pe care-i cunoşti nu trebuie să-i ai decât dacă a fost vorba de interacţiune ucigaşă directă, capisci?

  43. Petronia, nu era decât un mic preambul ospatul ala, une mise en bouche ca sa zic asa. Fara tine nu facem noi chiolhanuri si alte sardanapalii, stii prea bine.

  44. piticugras nu e aici. se bate cu un t-rex.

  45. Lara, vezi că mi-am dat seama de ce te tot împiedici la sărit pe scările alea: de sâni maică. Ia schimbă tu sutienul cu unul pentru sport şi să vezi ce spor ai. Sau poţi să-i foloseşti ca pioleţi. Ascultă la baba.

  46. Lara Gras: pune leucoplast pe talpa galosilor, ca de la silicon (hill, nu valley) si tesut adipos ti se muta centrul de greutate. Nu cumva sa te vad cu un sold de titan.

  47. Petronia, dumireste-ma: Piticu Croft e cumva Mădălina Venture a lui Jusepe de Ribera ?

  48. 😀 Nu, că aia n-are simetrie şi se dezechilibrează pe scări. Sau poate portretul e făcut după vreo luptă cu un dinozaur din ăia. Pitice, vezi ce te aşteaptă.

  49. hai mah ca ma descurc bine. o sa va arat acu. ca ma pun pe YT.

  50. Da ce, nu inventase înca Leonardo liftul ? Nasol.

    Pitico Grasa, Petronia si cu mine îti cerem sa te elucidezi cetatenesc si responsabil.

  51. uite!

  52. Nu, Piticule. N-o sa ne logodim la cascada Urlatoarea. Nu.

  53. dar arat bine eh? eeeh?

  54. Barbierita, da. Esti frumusica.

  55. Ăia sunt câini?!! Drace. Am încurcat-o. Dacă soluţia ca să scap de câini când mă atacă e să sar în apă sunt condamnată la moarte. Nu-mi place acest joc. Ce fel de pistoale zici că erau alea?

  56. nu stiu fata. dar cum naiba ai avut rabdare sa privesti atat? aia sunt lupi. te joci cu ei.
    t-rexu e nenorocire…

    si nu am sarit in apa. era o tactica de-a mea, da?

  57. Dead end, alea seamana a pistoale tot cu apa. Scaparea e paralela aia inegală.
    Piticule, tu ai facut revelionul în Brazilia, ma ?

  58. dar de ce sa fac revelionu? eu nu fac niciun revelion! lasa-ma-n pace!

  59. Piticule, tu, aceasta Larisa Kroftenko a noastra, decembrie are mereu 31 de zile, nu doar în anii bisescti. De ce nu-ti faci cetatenesc autocritica, de ce nu accepti aceata a doua sansa si mâna pe care ti-o întindem ?

  60. hm…nu poti sa ai pe constiinta oameni pe care nu-i cunosti, petronia?
    oare exista jocuri cu arbalete? toata lumea se impusca, e plictisitor…

  61. ok, va accept mainile. o sa le pun frumos in brad.

    iar acum ma duc sa ma culc pentru ca maine merg la uzina. distractie placuta.

  62. Numai dacă eşti Hitler sau ceva similar, Noemi. Dar nu despre asta era vorba în propoziţie.

    Pitice, normal că am avut. L-am văzut pe tot întrebându-mă mereu când mori, că aşa te lăudai.

  63. Şi Alexandre, merci. Să stau atârnată de pari tot timpul era visul meu de-o viaţă. O viaţă de liliac.

  64. nu, era vorba despre cineva cu care vorbise, fara s-l vada. asta inseamna ca e necunoscut? si daca da,constiinta nu se extinde si asupra existentului nevazut, dar aproapecunoscut? ma intreb

  65. Nope, Noemi. În calendarul meu scrie că nu eşti responsabil pentru ce fac oameni pe care nu-i cunoşti personal şi nici pentru ăia pe care-i cunoşti personal nu eşti decât parţial. Calendarul ăsta oferă în continuare şi o ecuaţie pentru calculat procentul de responsabilitate cu patru variabile, pe care aş împărtăşi-o dacă ar fi descifrabilă de sub stratul de cafea şi salată de boeuf.

  66. Noemi von das telefon Klingelt,

    Mai întâi sa ne extindem constiincios, vazând cu ochii si dupa aia sa ne punem întrebari fara raspuns despre vazduhuri transparente si inconstiente. Un degetar de afinata, ca sa-ncepem ?

    Petronia, Piticu nu are pari. N-are brad lemnos, ci din polipropilena. Sa ne mefiem totusi înainte sa-i multumim, ca mie nu-mi sta bine ca beteala si nici lui ca surgeon.

  67. iata o paradigma existentiala care te va face sa arati ca un boboc de roza si la varsta rhettei. cu conditia sa ai grija cu colesterolul.
    mi-am amintit de o poveste spusa la cabinet si m-am intunecat in cerul gurii.

  68. Und Noemi,

    Ti-am spus ca am o catapulta strasnica. E un fel foarte cavaleresc de a lapida cu constiinta serena.

  69. Adică cu ţepi? Păi… Ştie cineva, cârnaţii şi caşcavalul conţin colesterol? Nu de alta dar io tocmai aflu experimental supradoza.

  70. nu, zephyrine drouhin, petronia:)

  71. benedictina, alexandre, benedictina. i’m in this kind of mood

  72. Nu ştiu ce să zic, dacă aia-i componenţa oficială ăştia-s probabil făcuţi de alt producător care nu prea le are cu rozul bombon, că-s mai mult grena-maronii. Şi au gust delicios de fum şi usturoi. Asta nu se pupă cu rozul, probabil de-aia au fugit petalele de roză.

  73. Petronia, cascavalul si cârnatii contin inhibitori de 3-hidroxi-3-metil-glutaril-CoA reductaza, adica scad colesterolul. Despre kaizer si jumari nu stiu, dar le testam pe ficatul Piticului înainte. Sa supradozam ce e sigur pâna atunci. Niste prune uscate-nvelite-n costita, cu mieji de nuca înauntru si bagate oleaca la cuptior , Se este, Petronia. Se este.

    Tepi ? Nu eu umblu ca gigolo aia cu barba de doua zile, stil grunge de fante de cartier.

    Noemi, fii benedictina atunci si-ti însenineaza cerul gurii sa devina palat, ca avem ceva vinuri de la musiu. Ai sa vezi.

  74. ai o pergola impanata bine, carevasazica

  75. continui sa cred ca voi doi conspirati sa-mi veniti de hac. mai bine sagetati-ma fix in ventricolul stang, ma scutiti de chinuri.

  76. Împanat n-am decât un rôti Orloff pentru moment, sfârâind delicat în cuptor.

    În rest, e grande gala, Noemi.

  77. Cine are pergolă? Că eu nu mai am, am acoperit-o cu o pătură şi-am transformat-o în afumătoare pentru cârnaţi şi pastramă. Cu roze cu tot, dau un gust bun alături de lemnul de brad.

    Alexandre, bine, trecem prunele pe lângă detector şi restul pe deasupra.

    Noemi, benedictine? http://en.wikipedia.org/wiki/B%C3%A9n%C3%A9dictine
    Foarte bine!

  78. Noemi, aici mai la pret e atrium-ul.

  79. Petronia, just. N-avem pergola. O fi Gargola Piticului.

    Splendida benedictina aia. Zau ca-l are pe vino-ncoa. Volatila, parfumata, ametitoare…
    Ce noroc ca nu e trapista !

  80. Noemi, tot ce aruncăm aici testăm mai întâi pe noi, fie că-i vorba de vinuri, pastramă sau topoare. Deci n-o să fii prima care reconstutuie the Mother of God Softener of Evil Hearts:

  81. Doar uleiul încins îl testam mai ‘nainte pe Pitic. Ulei de nuc, de buna seama. Dupa care ne fierbem în el paturile pustilor si ce ramâne aruncam pe vrajmasi. Consumam mult.

  82. ehei, unde sunt ordinele de altadata. daca francisc ar fi confectionat primul ciocolata, acum va scriam din convent, cu genunchii zdreliti, dar zen.
    atriumul cu banci confortabile si apropiate de mese, sa nu ne obosim genunchii, alexandre

  83. Dacă Francisc ar fi inventat ciocolata eram atâţia în convent acu’ încât nu mai încăpea nici dracu’ să stea în genunchi.

  84. nu stiu de ce tot pomenesti de topor, petronia. e asa matahalos,cioparteste si face o mizerie teribila. nimic artistic nu se poate face cu toporul, nici macar scobitori.doar surcele. dar, just,nimic nu se compara cu zgomotul de calota troznita. crrrrranc. vo-lup-tos.

  85. petronia, e cea mai inteleapta vorba auzita anul asta. sa bem pentru ea. alexandre, toarna , pana nu-mi piere curajul. si daca adorm, adorm si visez ca sunt treaza. si continuam.

  86. Noemi, nu cumva devii cisterciana ?

    Banci ? Jilturi, récamier-uri, sofale, baldachine. Au un côté introspectiv ceva mai federator, mai de solvent pentru oarecari constrângeri mai… superfetatorii.

  87. Torn, Noemi – boemi.

    Ce sa va torn, Petronia si Noemi ? Uite ce: ce-am încercat chiar azi: un Muscadet.

    Castelul Gutuii Sfântului Fiacru.

    http://www.chateau-du-coing.com/fr/

  88. Château du Coing de Saint-Fiacre. Un balsam, o boare, o fericire senioriala, zau.

  89. Noemi, pomenesc toporul cam de fiecare dată când dau cu ochii de el. Şi cum de fiecare dată când mă uit în jur văd un topor, pentru că sunt pe toţi pereţii, unul pe noptieră şi patru agăţate de oglinda din baie, se explică frecvenţa.

    Adevărul e că sună absolut perfect de eficient. Topor. Cum surcelele nu-s artistice? N-ai cum să fii din Kronstadt şi să nu fi văzut un foc de tabără, e cel mai artistic lucru al verii.
    Ia uite aici topoare artistice:

  90. am vazut, da. dar noi facem surcele cu halebardele. si asta seamana a menuet pentru turisti americani. eu prefer stiletul. subtirel, delicat, cu broderii artistice si ideal pentru bulbul rahidian. inca mergi, vorbesti si habar n-ai ca esti mort. adica,este.
    alexandre, eu aud ciocarlii cantand, desi la mine pe jango scrie clar ‘”tools”. klar, iar au pus subliminale in klavier

  91. Hehe, e menuet numai dacă nu-l dansezi. La fel cum fandarea seamănă a grabnică întindere spre ajutorarea celuilalt dacă nu te afli la unul din capetele sabiei.
    Bun şi stiletul, sigur. Dar rare ocaziile când facem asemenea favoruri.

  92. Oamenii incearca mereu sa-si faca cate-un up-grade, iar inceputul anului este ca un fel de start, eu de exemplu pentru 2011 mi-am propus sa-mi schimb masina, sa divortez si sa-mi refac viata cu Miss Venezuela, sa ma mut din stupul din beton in care stau numai pensionari – intr-o vila mai in Centru si sa ma-mbrac nu in trening ci in frac sau in smoking, iar in loc de shaorme si kebaburi sa halesc stridii si homari.
    Bine, as vrea sa fac si un pic pentru omenire, nu numai pentru mine (asta dupa ce rezolv punctele de mai sus), as vrea sa accelerez incalzirea globala, as vrea sa tai si sa pun pe foc toata padurea ecuatoriala, as vrea sa impaiez toate animalele pe cale de disparitie, sa scufund Venetia si Olanda, sa daram Tokyo, sa unific Corea de Nord cu Cuba si sa divid Germania, sau sa inventez ceva, eu stiu? … de pilda as vrea ca peste vreo 20 de ani turistii sa viziteze ruinele zgarie-norilor din Dubai (asa cum viziteaza turistii in zilele noastre orasul parasit Tenochtitlan din Mexic) iar ghidul sa le explice ca odata, mai demult, era o civilizatie araba infloritoare prin partile acelea, dar de cand un roman a inventat un carburant ce poate fi obtinut prin mijloace domestice intr-o gospodarie oarecare, cu un pret pe litru comparabil cu pretul apei plate, n-a mai cumparat nimeni petrol iar arabii s-au reprofilat pe cernut nisipul din dune.

  93. 0gar, în propunerile tale personale nu mă bag, da’ zic că ar fi bine să le tai de pe listă cât mai repede ca să treci la picul cu salvarea omenirii că ideea e foarte bună. Prin urmare să-ţi dăm nişte sugestii utile:
    – pentru sporit încălzirea globală lasă aragazul aprins şapte luni şi desfundă nişte vulcani. Vezi să nu te arzi la deşte că atunci când s-a opărit Rhetta s-a aflat pe cale experimentală că arsurile nu se vindecă holbându-te la ele. Ceea ce e nasol.
    – zic totuşi să laşi pădurea la locul ei şi să pui pe foc bombele nucleare, dacă nici asta nu rezolvă încălzirea globală nu ştiu ce ar face-o. Ah, ar mai fi nişte consecinţe cu radiaţii. Deh.
    – Veneţia se scufundă destul de bine şi singură, deci mută-mi-o mie-n cadă dacă tot eşti pus pe făcut bine omenirii. Ce, eu nu-s omenire?
    – carburantul ăla, dacă vrei să ajuţi omenirea, trebuie să-l obţii nu la preţul apei plate ci din ea.

    Avem şi alte sugestii, dar ajutarea omenirii nu se face decât pe bani grei deci aşteptăm oferte.

    În altă ordine de idei, văd că nu ţi-ai pus de azi planul în aplicare şi mai văd că da, se poate brainsnowstorming. Hahahaaa!

  94. Petronia, de ce zici tu ca ajutarea omenirii nu se face decât pe bani grei ? Piticu mi-a zis ca nu face nunta cu dar.

  95. Foarte buna rezolutia ta. Numai sa te tii de ea. Oricare o fi. Sau n-o fi.

  96. Si daca tot am bagat capu’ pe usa… Sa vin si c-un cadou de Anul Nou, special pentru voi:
    http://veone.wordpress.com/2011/01/04/cine-o-ia-la-vale-cu-mine/
    Nu e leapsa… nu e postare in comun… vezi tu ce e 😉

  97. Adică într-un fel de progresie trebuie să dăm mai departe către 2 bloguri? Ne gândim.

    Şi zău, fără grijă, n-o să mă ţin de nici una din rezoluţiile noului an. Inclusiv de aia de a nu avea rezoluţii. Atât că ele o să aibă termen zilnic. Sunt o babă cu memorie scurtă.

  98. Nu, nu in progresie; ajunge catre un singur blog. Unul de la mine, unul de la tine, iaca bulgarele cat casa.

  99. Nici o rezolutie , nici o revolutie . Doar un An babaN 🙂 cu batai si surprise !
    Daca nu stii unde te duci ( cu bulgare cu tot) intoarce-te si vezi de unde vii . Apoi contiunua-ti drumul ! -daca mai poti- caci din* cerul negru* cu cateva picaturi de pixelli, oouch , benedictina , il facem palat si auzimmmm :
    – imparateeeee luminateeeeee ( e o sala mareeeee cu echo ) nu mai da cu hallebardeeeeeee intr-un *pig fullness* sa ma transformi untr-o * wallflower* pe care v-o daruiesc voua ( nu mai am galetusa cu fragi, uufff) ….

    http://www.wallflowersgallery.com/WallFlowers_Gallery/Marguerite_Brennan.html
    si o sa raman* a grapefruit moon* 😉 sa ascultati la timp de eclipsa – totala or partiala-or whatever – eclipsata sa fie !!! a happy new year !!! all 🙂
    xxx,j. cheersss (_)> ( fara ajutoare digestive ) (_)>


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

