Поздравляю с днём рождения, Piticu Gras !

Babelor, mezami, mă copii,

Din când în când după câte o eclipsă se pare că vine şi ziua Piticului Gras, cel puţin aşa ne-a anunţat el ieri. Şi cică pentru primul trimestru al lui 2011, ziua Piticului Gras ar cădea într-o azi.
N-am să-i urez „La Mulţi Ani !”. Nu de alta, dar nu vrea. Nu vrea vorbe, vrea fapte. Cadouri, that is. Îi pusesem deoparte nişte boxpaleţi cu iphone 4, dar aud ca a primit destule, aşa că o să fiu nevoit să i le vând. Mă mai gândeam să-i ofer nişte vinuri de excepţie din rezerva musiualexandrească, dar nu bea decât bere. Atunci m-am gândit să-i fac cadou un costum de ginerică. Tradiţional, cum îi şădi lui aşa di ghini.

Joyeux anniversaire, gros nain !

55 comentarii

  1. minunat desenezi, voisinule. hai la multi ani si bonne annee! am tot suspinat pe soseaua de centura ot Oreans, da’rien.

  2. hehehe! asta nu e iphone. te omor!

    si de ce am gaura in pantof? vrei pantof cado!

  3. Orléans, bien sûr.

  4. Acolo eram, voazino, si BONNE ANNEE à toi ! Pe bulivaru’ Gaston Galloux, c-o lada de merlot în mâna ! Am suspinat si eu, sa stii. Snif ! Acu’ gata, hai sa ne veselim !
    Bine-ai re-re-revenit !

    Îti iau si pantofi, PItice. Ortopedici.

  5. ok, vreau 6. sa fie.
    ma duc sa deschid un cabernet. gen tort. mda.
    strasnica zi am avut. adica nu am avut dar oricum e cand mi-a scris asa multa lume incat ma gandesc sa sterg naiba blogul.
    iar desenu tau, desi e gresit pentru ca nu am asa urechi mari, o sa il fac poster. SRA3.

    multumesc.

  6. Mersi, mersi, Pitice. Spasiba.
    Da sa stii ca îti sta mai bine cu urechi asa, face ansamblul mai armonios.
    Daca tot vrei doua perechi, am sa-ti iau opt, mai degraba, ca aici la pantofaria pentru ponei nu se vând câte trei pantofi în cutie, ci câte patru.

  7. Pitice, sa traiesti si sa ti se inmulteasca herghelia! Ne bucuram ca macar in aceasta zi deosebita sarbatoresti cu vin. Hai la multi ani!

  8. mercic. un iphone 4 nu dadeai si tu cado….

  9. Pitice, tre’ să fie de bine dacă, vorba Dragonului, alegi vinul pentru această zi importantă. Nu ţi-am zis „La mulţi ani!”? Zic acu’: la mult vin!

  10. asa, invarte cutitu in mine. nu vezi ca ziua mea e luni? vrei sa dau cu renoul intr-un pom maine? :(((((

    si mi-ai zis la multi ani de 7 ori azi! cicalitoareo! ca un iphone 4 nu puteai sa imi zici…

  11. Păi la anu’ n-o să mai fie luni. O să fie marţi. Şi peste doi ani o să fie joi. Abia-n 2015 pică sâmbătă.

    Da. Acu’ am făcut cuţitul tirbuşon.

  12. Lasa piticule. Azi bei doar o sticla. Iar simbata ne inviti la tine si bem o lada. De caciula.

    Ha? Ce zici?

  13. sambata o sa fiu si bolnav… vezi gripa asta de umbla pe aici.. tre sa strang si bradu… nu stiu ce sa zic. imi aduceti cadouri? heh?

  14. Păi na, cică umblă o gripă, oamenii se molipsesc mergând în vizită…

  15. x-(

  16. Strânge bradul mai înainte daca vrei cadouri, Piticule.
    Craciunul a trecut, nu tine cu fente d’astea.

  17. Aici umbla vaccinurile cu boxpaletii, dar nici o gripa. Nici tipenie de gripa. Numai gastroenterite.

  18. il mai tin pana la paste. poate depuneti si voi o ofranda acolo…

  19. Alexandre, c-am uitat: bun instantaneu ai surprins din cazacioc. Foarte bun. Brava.

  20. Păi Pitice, e brad sau iepure? Ai împodobit un iepure de Crăciun? Îţi sună Protecţia Animalelor imediat la uşă, ai încurcat-o.

  21. io nici macar nu am barba asa. si mai zic o datata. eu nu am gaura in pantof!

  22. Nu e gaură, e luciu la pantofi, ţi-am zis. Şi cu barba ai putea rezolva în patru luni cu puţină bunăvoinţă. Nţ, ce răutate. Să nu vrei să semeni cu portretul tău.

  23. Mersi, Petronia.

    Protectia Animalelor si ocolul Silvic dimpreuna, Petronia. Plus fiscul. Când vrei un vagon de iphone 4 platesti ceva impozite.

    Asa.

    Piticule, ce ofrande ? Ai transformat apartamentul în templu ? Te faci guru ?

  24. Copac are, chiar dacă-i de plastic, narghilea pentru fumigaţii rituale are, tv cu ecran mare pentru a putea fi vizionat de adepţi are, cameră video ca să-şi înregistreze mesajele pentru omenire are…
    Îi mai trebuie togă. Nu ştiu de ce, da’ nu-mi imaginez un guru fără togă. Deci Pitice, scoate şi adaptează un cearşaf şi guru eşti.

  25. E mai etno cu muşama în loc de cearşaf, Petronia, nu ?

  26. nicidecum, o sa ma fac surprins. dar, cheh cheh, frumoasele gesturi reprezinta un pas spre normalitate, buna dispozitie intre cetatzeni e constructiva si inlesneste relatiile interumane firesti.

  27. Ce-ai pus în narghileaua aia de zici de atâta pace şi între oameni bunăvoire, Pitice? Lasă pentru adepţi, ce te-ai apucat înainte? Of, trebuie să te învăţăm să guruieşti.

  28. Piticule, nu cumva ai pus hamei în narghilea ? Si votca în cupele ritualice ? Asa-ntelegi tu sa dizolvi constrângerile sociale ?

  29. Hehehe Pitigurugras. Un fel de Buddha reloaded. Si roz.

    Mesaj de pace tie Pitice!

  30. acu am facut o salata orientala. niciodata nu am facut salata orientala de ziua mea. oare ce inseamna asta?

  31. Inseamna ca’ti insusesti postura de guru. Urmeaza postul.

  32. Salata orientala ? Depinde. Daca e orientala îndepartata, înseamna ca e made in China.

  33. Iar dacă e mediu-orientală înseamnă că în loc de ulei de floarea-soarelui sau de măsline ai pus ulei de motor şi-n loc de oţet sau zeamă de lămâie – benzină. În cazul ăsta vezi că salata trebuie flambată. Poftă bună!

  34. Daca e orientala mijlocie înseamna ca vrea s-o manânce singur. Asa. Putea sa faca si el una orientala king size.
    Face nuta cu dar, numai ca noua o sa ne serveasca sandvisuri, asta înseamna.

  35. e orientala cun trebuie. dar nu are masline. fireste.

  36. Are zaruri de telemea ?

  37. are otzet. iar otzet cu cabernet inseamna vin dublu. nu?

  38. Nu. ïnseamna otzet dublu. Daca amesteci un galbenus de ou cu un albus, tot galben iese. Capisci ?

  39. daca pun otzet in cabernet sau invers, ce iese? eh? otzet.
    dar daca pun mai mult cabernet peste otzet? doamne cat de destept sunt…
    ma duc sa pun.

  40. Daca pui si mai mult cabernet peste otzet iese si mai mult otzet. Daca asta era scopul, du-te.

  41. nu pun grasule. ca maine merg la uzina.
    dar macar am mancat.
    ma ingrozeste cabernetu la ora asta luni seara.

  42. Pai gusta si tu un viognier, un chenin blanc, un syrah, ceva.

  43. sigur ca o sa gust. la noapte cand ma trezesc insetat. mereu am chestiile alea langa pat.

  44. Când e eclipsa tot înstelat te trezesti ?

  45. de fapt eu mereu ma trezesc noaptea si gasesc o coca cola langa pat. beau si apoi urlu de draci ca nu mai pot. arde rau. nu stiu cine o pune acolo…

  46. Denisa, cine ?
    Si arde ca pune otzet în loc de coca-cola.

  47. piticule, la multi ani, esti mai grozav decat toti piticii din lume, drept pentru care, il rog pe alexandre sa-mi mai toarne un deget de vin . ceva cu totul si cu totul special, da?

  48. denisa nu e aici. e in probe inca.

  49. mercic noemi. sigur ca sunt grozav. dar si mai grozav eram daca imi cumparai un iphone 4! imi iei!? :-~

  50. nu pot sa-l cumpar, tre sa-l fur . lucrurile cumparate le uit in magazin sau pe tarabe la piata. sau le sparg. sau le iau gata stricate, dar pot organiza un hold up cu bombe si masti si ostatici. ce zici?

  51. te rog sa te ocupi de asta fix acum.
    pentru ca eu o sa fug in vizuina. nah, va las pe voi sa vorbiti. eu ma duc la uzina maine… 😦

  52. bine, pot sa fac hold up si la uzina. ma prefac ca te iau ostatic si-ti fac cadou si-un elicopter

  53. Sa umplem deci pocalul lui Noemi cu ceva special. Un Condrieu de chez Georges Vernay.

  54. merci, alexandre. si scrie pe eticheta cu creionul chimic ” de baut in ziuapiticuluigras. 2, 5 degete max”. iar luna viitoare trebuie scris ” de baut in noaptealuinoemie, 4 degete min”.

  55. Scriu, scriu. Prima parte, aia cu Piticu, o sa fie cu caractere chirilice. Piticu scris si oral, deh.
    Noaptea lui Noemie se va scrie gourmet.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

