Cadou întârziat

Oamenilor,

Ieri după cum ştiţi deja a fost ziua PiticuluiGras, care cu această ocazie a devenit înţelept şi s-a convertit la vin. Pentru că nu puteam lăsa o asemenea sărbătoare să treacă neobservată, Alexandre a muncit 30 de minute întregi pentru a-i oferi un portret care să-l merite (nu-i nici o greşeală, n-am uitat un „pe” că ştiu acuzativul – portretul să-şi merite modelul). Io ce să fac. Fire mai puţin artistică, dar practică până-n oasele reumatizate, am zis că ceva trebuie făcut cu sticlele de bere din debara, ceva care să marcheze începutul noii ere luminoase, să fie vizibil şi util.

Mi-am luat o rolă de sârmă, două cabluri electrice, nişte lipici să fie acolo, patentul şi pistolul (de lipit) şi după încă juma’ de oră voila:

Atât că mi se terminaseră bateriile la camera foto când să-mi imortalizez opera şi am apelat la nişte băieţi de treabă să se ocupe de asta (ei sunt sursa imaginii).

Pitice, grijă mare cu şampania: ai voie să loveşti cristalurile de Boemia da’ munca mea nu. Şi vezi că nu ştiu cum da’ am făcut un contact greşit pe acolo că una din sticle s-a topit. E mai într-o parte, aşa, nu se vede. Cred că ar fi mai bine să porţi cizme electroizolante când aprinzi lumina.

54 comentarii

  1. Uiiiiiiiiii! Traiasca soldateii morti! 😀

    Carevasazica aici se duc sticlele goale cind se duc. Bine de stiut.

  2. Deh, Dragoane. Fiecare înţelege reciclarea cum poate, io centru de reciclare n-am şi răbdare de 1000 de ani cu atât mai puţin. Putem să încercăm şi cu sticle de Merlot de-al (de-acum) nostru.

  3. Dada, aprob pozitiv. Data viitoare (care sper sa fie cit mai curind, dupa cum iti vine si matale pensia) facem workshop de bibilit la lustre. De golirea materiei prime ne ocupam tustrei, eu imi asum responsabilitatea instalatiei electrice (care se va realiza, evident, pentru mai multa eficienta, abia la sfirsitul sedintei), tu si dragoanca va ocupati de partea de design ca sinteti firi mai artistice. Si cu banii obtinuti din vinzare facem rost de materie prima pentru urmatoarea. In 2-3 luni ajungem sa facem candelabre.

  4. Grozav, Petronia. O idee măreaţă. Bucură şi inima lui Piti, se bucură şi planeta 🙂

  5. Cadoul Piticului agatat de tavane se numeste arta, asa ceva nu gasesti nici in Luvru; dar ma chinuie curiozitatea sa stiu ce i-ati construit din muntele de PET-uri ?

  6. hai atunci sa mai intarziem un pic daca e pentru o cauza buna.

    cum il stiu artist si meloman, precis ca o sa-i placa bucata asta din mozart in coregrafia lui jiri kylian. Piti, la multe aventuri! ca „la multi any” s-a banalizat.
    & love, love, love! probably the best thing in the world.

    ps. apropo, cand e ziua Eficientei?

    http://vodpod.com/watch/4004974-jiri-kylian-birth-day

  7. mai era un videocado, d’aia ziceam mai sus. da’ pen’ca tot sunt aici, iata-l

    http://vodpod.com/watch/4004974-jiri-kylian-birth-day

    cine-l vrea? il impachetez frumos.
    primul venit, primul servit.

  8. zut, mi-a facut figura! caut alta adresa si nu gasesc decat asa ceva:

  9. Nț, nț, există și chestii mai serioase. Asta de exemplu. A se ghici who is who.

  10. Frei, Pinocchio? Ati facut un tea party cu ceai de nebunele impreuna aseara? Pai cu asa ofrande veniti voi la Pitic? Pffff…. Pai nici dupa juma de kil de absint n’o sa dea play.

    Vezi Petronio de ce nu e bine sa’i stergi clipurile piticului? Nu afla lumea ce preferinte artistice are. Auzi la ei!!! Le Grand Pas de Quatre! Ha!

  11. asculta dragoane, faci expré sa amesteci borcanele?
    pai nu vezi ca pinocchio s-a pus sub cadourile mele cu baletul lui, de parca ne ardea noua de balet acuma? las’ sa spuna piti, ce bagi flacari strâmbe?

    apropo,dom pinocchio, daca tot ne bati la cap cu ghicitul, uite ca io unul nu stiu care dintre alea patru esti tu, nu-mi dau seama deloc.

  12. Ce borcane incurcate soro? Ale tale ce’or fi daca nu tot balete? Eh, daca veneai si tu cu safura in costum de balet, altfel se punea problema. Chiar daca dansa pe Canon alla Duodecima in Contrapunto alla Quinta.

    In alta dezordine de idei, faine toate 3 clipurile. Mercic mult la amindoi, am ris de m’am prapadit (printre alte desfatari).

  13. aulio, ce ochi rosii ai, baddragon!
    pai nu vezi alea doua din clipul meu no. 2, doua personaje care parca seamana cu groucho si harpo marx. e? pe cine crezi ca imita?
    pe rhetta si veta? noo! nici prin cap nu mi-a trecut

  14. babo frei, aia doi imita mai degraba Chaplin cu ceva, destul de subtiri, influente marxiste. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca au un marker evident al apartenentei la sfera de influenta chapliniana, the sub-nose-fly.

    Acu io inteleg ca matale vrei sa faci glume extra-super-mega subtile. Felicitatiuni. Da’ ti’am mai zis, cind depasesti o anumita limita a intimizarii simbolisticii risti sa dai in frustratio eterna. Nu de alta, da’ e greu sa banuiasca cineva ce vrei matale sa zici, cum sa se faca conexiunile, in ce sfera semantica sa cautam jocul si asa mai departe. Mai ales in chestii d’astea interpretabile cum a fost incertitudinea Marx/Chaplin.

    Zic din proprie experienta. Chestiile prea subtile sint bune doar tinute pentru sine. Exhibate, sint creatoare de exasperari si neintelegeri. Uite, spre exemplu, pentru mine exista o legatura intre New York si un fluture. Pun’te Dragoane de explica, daca poti!

  15. fratre, m-ai doborât de pe piedestral si m-ai snopit cu ironia la fundutz. iau poteca indicata si. ma retrag in codru cu hamsteru’ si mâtza. soarta nemiloasa-mi fuse.

  16. Frei, stai asa. Ca nu era pic de ironie in ce scriam eu mai sus. Din contra. Apreciez capacitatea ta de a face astfel de conexiuni. Doar iti semnalam faptul ca e periculos sa te lasi frustrat de faptul ca ailalti nu se prind. Ba chiar, in cazul genului asta de glume, cel mai probabil vei fi singurul care se prinde.

    Si mai e un aspect. Esti in pericol sa ajungi la concluzia ca esti inconjurat doar de incuiati care nu reusesc sa prinda o poanta elementara. Poate chiar asa e in majoritatea cazurilor. Da’ poate ca nu.

    Atit, nimic mai mult.

  17. Ma rog, frustrat e un cuvint cam puternic. Inlocuieste cu iritat.

  18. Frei, s-ar putea ca să încerce Dragonul să transmită realitatea că şi simţul umorului, ca şi cel al seriosului, necesită în grupuri acordare ca într-o orchestră. O chestiune de fine tuning, zic io. Adică să nu te superi că de cele mai multe ori vorbim paralel, e pentru că ar trebui să te cunoaştem mai bine ca să pricepem mecanismele din spatele unor formulări. Acu’ nu că cerem umor evident, că şi ăla e bleah.

  19. Dragoane, dacă facem atelier de lustre şi candelabre bahice te implor adu tu nişte şuruburi ceva, că eu nu am mai mărturisit dar candelabrul ăla e sabia lui Damocles: atârnă de tavan legat doar de un strat de lipici. Noroc că nu se vede în poză, că mi se ducea vorba că fac treabă de mântuială.

  20. dragoane, unde vezi tu mai sus „chestii prea subtile care trebe tinute pentru sine”?
    mie mi se pare absurd discursul tau in derapaj si am raspuns scurt. am ramas chiar perplex sa vad formulele alea, nu stiu de la cine le-ai invatat dar io-ti doresc sa te dezveti, mai precis sa ai timp s-ajungi la intelegerea ca e bine s-o faci. nu-i vorba de mine, io cu hamsteru’ m-am dus.

  21. Frei, vezi si aici, si la postarea cu teapa, iti tot spunem si eu, si Petronia, ca uneori nu intelegem la ce te referi. Ai doua variante: sa consideri ca sintem niste prosti (nu e imposibil) sau fie sa’ti explicitezi mai atent ideile, fie sa nu’ti mai manifesti dezamagirea cind constati ca vorbesti singur.

    Acu’, cealalta parte a ultimului tau comentariu, faptul ca am derapat si ca te’am lasat perplex. Consider ca am un potential mare de auto-critica. In plus, stiu sa’mi recunosc greselile si sa’mi prezint scuzele. Daca o dau in bara prefer sa’mi spui cu ce si sa’mi dai sansa sa ma explic sau sa ma corectez.

    In cazul de fata chiar nu inteleg unde am deranjat. Chestia subtila aici era faptul ca tu’i vedeai pe fratii Marx, i’ai pus pe blogul surorilor Marx, cadou lu’ Piticu. Eu nu’i vad pe fratii Marx, deci nu vad ironia (faina si fina, de altfel, daca as fi priceput’o). Si pentru ca nu am vazut’o, te’ai otarit la mine:
    „aulio, ce ochi rosii ai, baddragon!
    pai nu vezi alea doua din clipul meu no. 2, doua personaje care parca seamana cu groucho si harpo marx. e? pe cine crezi ca imita?
    pe rhetta si veta? noo! nici prin cap nu mi-a trecut”

    Nici nu mai intreb ce legatura are asta cu discutia anterioara. Vad doar ca te dezamagim in continuu nepricepindu’ti glumele (chestia asta se petrece cam la fiecare interventie a ta mai prelungita pe aici). De unde reactia mea: soro, come with more help files, nu intelegem.

  22. Petronia, gasim prin comoara dragoneasca cuie, suruburi, dibluri, ancore, bormasini, surubelnite, tot ce vrei tu (ma rog, imi lipsesc un subler si un aparat de masura profi, astea fiind in topul listei mele de cumparaturi, da’ ne descurcam si fara).

    Da’ am o idee. Facem lustra mult mai robusta, o ancoram bine, da’ punem si un mecanism cu telecomanda de scapat in capul cui vrem noi. O sa fie un fel de lustra lu’ Damucles. Ha? ce zici?

  23. dai dovada de rea credinta crasa, mi-e dezagreabil si dezonorant sa mai dau replica unuia care se erijeaza in reprezentant al comunitatii si ma coboara la nivel de „otarat”. ai derapat complet, domnule dragon, asta e a doua comedie execrabila cu care m-ai cadorisit pe blogul asta. dupa ce te-ai amestecat singur in vorba, n-ai simtul umorului pentru texte care ies din repertoriul tau de glume dar nici limita cand e sa-ti arati barbatia. e insa si ultima oara, ramai sanatos, nu-mi raspunde, oricum nu mai citesc, raspunde-le celor in numele carora vorbesti si care te inteleg. halal sa-ti fie, boier dumitale, ai castigat iar.

  24. Frei, dacă aş fi o fire împăciuitoare şi pacifistă zău că aş zice că ăsta nu a fost Dragonul încercând să te pună la colţ. Probabil că e încă o chestiune de calibrare, sau poate sunt diferenţe insurmontabile de percepţie (asta nu e o insultă, e ca şi cum aţi conversa pe frecvenţe diferite. Ceea ce ţi se întâmplă şi cu mine).
    Dar nu sunt, deci faci cum vrei.

  25. Dragoane, să patentăm rapid invenţia: candelabrul lui Da?Mucles!

    Ce-i drept o să ne fie greu fără şubler şi aparat de măsurat (multimetru din ăla cu borne?), mai ales că dacă le-am avea probabil le-aş subtiliza eu ca să mă joc cu ele.

  26. frei, acorda-mi permisiunea sa intervin in disputa ta cu dragonul cu o observatie discreta, dar lucid echidistanta; commul dragonului e cel al unui om care, desi ia in calcul si ipoteza unei ironii acide din parte-ti, prefera sa puna in paranteza asta si sa-ti propuna explicit si onest, fara ironie, sa-ti demontezi subtilitatea in formulari discursive mai lejer de inteles si degustat.pierderea de a nu fi inteles bine intotdeauna e, inainte de toate, a celor care te asculta, dar si a ta, daca te superi inainte de a fi absolut sigur ca exista rezoane suficiente pentru asta.
    daca gresesc, taiati-mi capul, frei si dragonule. dar daca-mi patati tricoul, va alerg prin toata emisfera nordica cu halebarda.

  27. Dadada, sa patentam. Cu semne de punctuatie arata si mai bine. Pe mine nu m’a dus capul pina acolo. Da’ uite’asa ne completam noi de minune 😀

    Deja ma gindesc la schema electrica a minunatiei. Ma gindeam ca n’ar fi rau sa bag si’un condensator de capacitate mare in circuit, ceva care sa dea si niscavai socuri electrice la impact. Ce zici? La asta o sa avem musai nevoie de aparatul de masura (dada, exact acel multimetru cu borne).

  28. Noemi, chiar daca cineva-ti taie capul fara sa-ti pateze tricoul, oricum o sa ti-l patezi tu singura dupa aia tot încercând sa bei vin.
    Nu-i pacat ?

  29. Dragoane, cel mai cosmic si juisiv cuvânt din lexicul tau e potentiometrul.

  30. Noemi, ai inteles bine. Drept cadou vei primi prima lustra din seria pe care tocmai o proiectez cu Petronia. Prototiptilul, cum ar veni. 😀

    Cu taierea capului o sa am rabdare pentru cind o sa mai am un drum de facut prin emisfera cealalta. Just in case! Nu stii de unde sare iepurele, d’apai singele.

  31. Hehe, Alecule, da’ sa stii ca, daca o luam logic pe fir in jos, i’am putea spune la fel de bine si impotentiometru.

    In aceeasi ordine de idei as propune ca toate amplificatoarele de semnal, oricare ar fi el, semnalul, sa se faca numai de culoare albastra si cu un V pe ele.

  32. azi e ziua mea! as vrea un iphone!

  33. Piticule, dupa cum vezi, tocmai sintem in faza de rafinare a tehnologiilor. O sa vina in curind si un iphone facut din sticle de bere.

  34. Şi rezistenţele să fie de unică folosinţă.

  35. La mulţi ani de ziua ta şi-o zi, Pitice. Ţi-am pus deja iPhone-ul pe masă, dar fiind ziua ta cu o zi în plus azi are şi aparatul nişte chestii în plus care-l fac să semene cu un laptop, al tău. Da’ tu nu ezita, pune-l la ureche. O să auzi marea.

  36. bine mah, lasa ca vine si ziua vostra… o sa vedeti voi…

  37. Piticule, îngaduie-mi sa fiu primul care-ti ureaza La multi ani minus 364 pentru 2012. Daca nu mai sunt alte zile ale tale pâna atunci, desigur.
    Am sa strâng bani sa-ti ofer un iphone 8 (creca peste un an or sa ajunga la el).
    Asa.
    Pâna atunci, pune-o pe Denisa la ureche. Sa auzi marea.
    Vreau sa spun asa, ca o floare, ca-n Tahiti.

  38. Uff… Alexandre… citisem TantiTiti si nu intelegeam.

    Apropos de insule exotice, taman m’am lovit intr’o traducere de un termen nostim, hula seal, care e un fel de garnitura in forma de fustita hula 😀

  39. cata dreptate ai tu, alexandre, mare pacat. pacat de vin, dar aveam asa o migrena, ca-mi venea sa ma halebardesc singura .
    bine, dragoane, primesc. dar as vrea una cu device de tiptilit dupa mine prin casa si baterie solara, pentru cand pica electrica si nici generatorul nu-i mai breaz. si as mai vrea sa clipeasca tandru cand motai la tv si sa-mi cada in cap joi dimineata la 7, 30. si sa aiba si doua boxe, dar nu foarte mari.,pentru cand ascult muzica sferelor.

  40. @Noemi: Uuuuuu…. grand projet, vorba lui de Gaulle (dada, stiu ca v’am asasinat cu citatul asta. daca’mi place….). Daca o luam usurel si mai veniti si voi cu idei ajungem unde prevedeam, la un iphone din sticle de bere.

    Noemi, boxele pot fi facute tot din sticle de bere? Tre’ sa vaz cum inmagazinez buleftrica in sticle. Ma gindesc eu la un dop de pluta eficient, cu scurgere uni-directionala, sa nu fuga electronii. Cred ca renunt la dop si folosesc o membrana celulara cu gradientul chimic potrivit. Mai studiez putin problema, citesc un SF, ceva.

    Restul… banalitati. Tiptilit dupa tine? 2 motoare si 3 perechi emitatori-receptori in UV, clipitul – banal, joi dimineata 7:30 – punem un horodateur (sa fie pe placul Alexandrului, da’ nu d’ala de’ti ia banii de parcare ci un microprocesor).

    Pam pam…. proiectul e gata. Petronia, hai la asamblat.

  41. Aolica… boxele sa nu fie prea mari? Haaaa…. aaaa… gata, stiu. Punem doua borcane de iaurt d’alea de sticla de pe vremuri.

  42. pam pam, cu borcane de muzeu o sa prind gica petrescu si sfatul medicului despre gastrita hiperacida. pune si tu niste doze de redbull, ca am eu asa, une faiblesse pentru rosu.se asorteaza cu peretii si ziua de joi, ma-ntelegi.

  43. Noemi, dozele de Redbull, cumva ciudat, sint fie albastru intens cu gri-inox, alea normale, fie bleu cu gri-inox. Rosii nu sint nicicum. Ne mai gindim. Ma duc sa fur doua felinare rosii din Amsterdam sa prinzi numai Dalida si Amanda Lear, sax si Barry White?

  44. se asorteaza la adrenalina, nu in spectru, mare maestre al surubului si saibei. si daca vrei tu sa prind niste dame bine, atunci sa fie janis, aretha, cesaria ,nina, lauryn si lhasa. dar sax si solo de baterie suna perfect.

  45. Well, if you must have it, have it then !

  46. Noemi, fara safura? Ahhhh…. cit trebuie sa te urasca piticul.

    Ok, ramine cu redbull. Va trebui totusi sa vaz cum le fac sa prinda pe damele alea ale tale ca nu stiu cine sint ele si ce vor de la viata, asa ca vor fi greu de calibrat. Nu vrei tu niste Obituary, Morgoth si Napalm Death? Ca am calculele gata facute, le’am luat din revista Minitehnicus din aprilie ’89. Come on, be a sport!

  47. merci, alexandre. acum pot s-o iert linistita pe d-na k, cea care mi-a interzis cu oroare sa ma fac baterista in clasa a doua. presimtea ea ca n-as fi ajuns asa profi nici cu patru maini drepte.
    nu, merci, nu vreau, dragonule. sunt prea death si , oricum, mai am inca traume la scalp de pe vremea cand ma jucam de-a smells like teen spirit . daca vreau sa-mi sparg capul iar, mai bine ma arunc de pe lampadar cand ascult tools si aeon zen.

    cand aud de safura, eu ma gandesc la anafura. sa mi se explice de ce, va rog.

  48. Noemi, zau ca si mie imi vine in minte acelasi lucru. Credeam ca’s singurul. Imi vine s’o zic p’aia cu „safura ma’tii” (nu tie, nu te impacienta)

    Tools si Aeon Zen? N’am auzit. Hmmmm…. m’ai facut curios. Cautam. Merg cu redbull?

  49. o da, merg. numai cu benedictina si anafura nu merg.

  50. safura e din azerbaidjan. acolo se cultiva multe safuri si anafuri. fireste.

  51. am gasit si HD:

    *HD venind în cazul ăsta de la „Huuuo Domniţă”. Petronia*

  52. Traiasca Armenia Mare, Piticule.

  53. hm !

  54. Nu ştim ce înseamnă acest „hm!”, juliariasi, deci vom răspunde neutru şi ambivalent „hm! şi ţie!”


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

