Minus 1.

Babelor,

Vin aseară acasă. Lumina stinsă, o pisică dormind pe dulap. Dau să deschid uşa camerei mele, simt ceva moale pe clanţă. Aprind lumina, mă uit: căcat. „Aha”, îmi zic, că nu-s proastă. Mă spăl pe mână, iau un borcan, pun căcatul în el, mă duc la laboratorul de poliţie unde ştiu pe cineva, ăla pune căcatul într-o centrifugă. Ne uităm cum se învârte aia vreo zece minute, apoi se opreşte; s-a extras destul ADN pentru o analiză. Omul meu pune ADNul într-o eprubetă, toarnă ceva peste el, bagă totul într-un aparat. Aparatul bâzâie, piuie, emite semnale luminoase, în cele din urmă dă verdictul: căcatul este al lui Rechinroll.

Ori, asta-i prea de tot. Drept care m-am dus la notar, l-am scos pe Rechinroll din testament, înlocuindu-l cu pisica Duck, şi ca să fie lucrurile rotunde, l-am scos şi de pe blog.

Asta aşa, dacă se-ntreabă cineva de ce nu mai scrie începând de astăzi.

