Say whaaa…?

Oamenilor,

Ştiu că azi am scris deja eu o postare şi Rhetta două şi deci riscăm să vă obişnuim prost, dar trebuie să vă împărtăşesc asta: e cea mai tare căutare pe care am văzut-o în ultima vreme pe aici. Nu ştiu dacă sunteţi pregătiţi. De fapt sunt sigură că nu sunteţi, n-aveţi cum să fiţi. Nici eu nu eram, a trebuit să citesc de două ori ca să-mi dau seama ce căuta omul. A doua oară am râs de dacă e adevărată faza cu Efectul Fluture tocmai am ras de pe fundul Oceanului Pacific două lanţuri muntoase întregi de la treimea distanţei dintre Noua Zeelandă şi Argentina, măsurată dinspre Noua Zeelandă (acolo-mi spun calculele mele că ar fi antipodul Bucureştiului).

Pentru că, oamenilor, cineva a căutat pe net azi… Nu mai fac nici o introducere, nu mai pot. Vă las să judecaţi singuri. Deci cineva a căutat pe net azi, degetele delicate i-au tastat şi au dat drumul în infinitul internautic, fără ca mintea să-i trimită măcar o sesizare că poate ceva-i în neregulă, asta:

gioni halidei

Numai o căutare. Probabil după aia tastatura i-a crăpat. De râs. Odihnească-se în pace.

[De fapt, dată fiind ora complet fantezistă a blogului, postarea apare cu data de mâine. Bun aşa.]

Later edit: de fapt nu se termină aici, cum speram. A găsit probabil alte tastaturi, pentru că astăzi a recidivat cu „jonihalidei” şi iar „gioni halidei”. Aşa că se impune o precizare, în caz că din cauza mirării mele imbecilii de tipul ăsta vor ajunge pe aici: nu se scrie cum se citeşte, boilor. Se citeşte cum se scrie. Adică Johnny Hallyday.

Sper că acum o să înţeleagă toţi prietenii voştri la fel de cretini ca voi despre cine dracului vă daţi mari că ştiţi.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

