Ghicitoarea barosană de miercuri

Babelor, mezami, mă copii,

 Se dă următoarea fotografie. Să se zică cine este personajul. Aşa.

Câştigătorilor, o porţie binemeritată de clătite marxiene (ediţie limitată) plus câte un vin bun. Un Saint Joseph 2007 alb, merge cu clătitele, simbioză curată, nu alta. Necâştigătorii, la colţ cu arici în buzunare.

Cum adică, să vă dau un indiciu ? Aaaidi, buei, că zău e uşurică. Da’, dacă ţineţi cu tot morţişul dinadinsului, poftim :

« Heard about Houston? Heard about Detroit? »

Mâine strâng lucrările. Şi poate p-ormă-ntr-o zi vă spun şi cum i-a marcat Frosei viaţa.

Fiţi cuminţi,

Vă pup.

59 comentarii

  1. Ciarán Hinds?

  2. Hugo Ball, care a inspirat prima piesa de pe Fear of music de la Talking Heads

  3. uf, da, hugo ball. dar acum nu se pune.

  4. Io stiu ?
    Toate raspunsurile se noteaza, mâine tragem linie.
    Unii se grabesc sa dea primii lucrarea si sa iasa afar&a la o tigara, altii si-o recitesc de câteva ori…
    De pus oricum se pune, numai de hatârul clatitelor alora si al vinului.

  5. Domnule profesor „musiualexandru”, sincer – da’ cinstit, pe bune! – vă mărturisesc că eu nu-l cunosc pe acest nene din vedere. Poate că oi fi citit ceva de dumnealui sau poate că nu, dar de întâlnit în carne şi oase nu l-am întâlnit niciodată şi nici poze nu mi-a trimis. nici mie, personal, nici vreunui membru al familiei mele sau vreunui prieten. Sunt absolut, da’ absolut precis!

    Ştiu că în acest fel simplu m-am lins pe bot de vinul alb Saint Joseph, 2007, dar o greşeală recunoscută – admiţând că faptul de a nu-l identifica pe domnul din fotografie e o gravă greşeală – e pe jumătate iertată. Ca atare, primesc şi eu măcar o clătită, două?
    Nu de alta, dar buzunare n-am, ca să îmi bage cineva arici în ele. Ceva trebuie să primesc şi eu pe chestia asta, nu? Asta nu pentru că aş fi cam milog sau ceva, dar aşa ar fi just, Nu că aş da dovadă de tupeu obraznic sau al’ceva.

    A! Să nu-mi uit: Săru’mânuşiţele lu’ doamna mătuşa dumneavostră care şade în Saint-Germain!

  6. Da, e dada-istul german ! (mie mi-ai facut asa pofta de clatite ca am copiat ..)

    ps. cu dulceata de visine daca se poate, va rog.

  7. da, eu sunt aia cu tigara prima. ma grabeam sa pic examenul pt ca raspunsul meu e unul pus la nimereala la punctele a, b, c, d ;))

  8. accept premiu de consolare in schimb ;))

  9. :-), Elza. Candoarea dezvinovatirii tale cheama a premiu de consolare, da. Dar în toamna treci la marire.

    Jessyara, OK pentru dulceata de visine. C’est un grand classique. Avem de toate, y compris confiture dde merises, nici la Hédiard nu gasesti.

    Monsieur Antoine Marin, mersi de salutari, o sa transmit. Jumatate de greseala, jumatate de iertare, jumatate de portie de clatite, jumatate de butoi de Saint Joseph.
    Reviu cu cartea a cincea, bientôt.

  10. C.Z. Codreanu – zic eu!

  11. Nu gasesc la Hediard si e de-a dreptul revoltator!

    ps. cand corectezi lucrarile?

  12. Mâine, am zis.
    Asemenea delicii doar la surorile Marx se gasesc… Cei care au avut norocul sa petreaca o dupa-amiaza pe sofaua din salon stiu asta.

  13. eu habar n-am. si mai sunt si pricajita de racita.

  14. Vino cu scutire si o sa-ti motivez absenta.

  15. zana, tu ne-ai indulcit de-atatea ori, incat acum stai frumos pe balansoar, cu pled si pisica in poala si-o sa-ti fac eu clatite. cu pasta de smochine, cu dulceata de fragi si cu urda dulce si marar. sirop de artar si de ciocolata poti sa-ti pui singura, cat vrei tu.

  16. vai doamne. ma primiti si la marire? si daca nu vreau sa ma fac om mare?

  17. Am spus marire, Elza, nu majorat. La care ne inviti tu.

  18. nepotul mitzei baston, un distins dadaist, de obicei si pe nedrept confundat prin internet cu hugo ball. e singura poza a lui cu helesteu si palarie.

  19. Hugo Ball

  20. Hugo Ball. sa te vad musiu cum imparti clatitele. 🙂 nemteste? Dada m’da da.

  21. Une gardénia blanche à la boutonnière… Detaliu cu miez.

  22. ma duc sa mi-o scriu si sa o parafez 🙂

  23. drept sa-ti spun nu prea stiu cum asortezi vinul asta cu clatite, l-as vedea mai degraba cu carne de vita sau de miel.

  24. uite promit ca la multiplu de doi al majoratului va chem… daca om mai fi pe aici 🙂

  25. Alexandre, dacă-ţi trebui să dai indiciu, acu’ stai toată noaptea şi învârţi clătite. Vezi că pe tavan n-ai loc să lipeşti mai mult de 8327, am verificat eu. Indiferent cât de mare e tavanul. Se ajunge la o masă critică a clătitelor sau o limită a echilibrului cosmic, ceva de genul.
    Premiile de consolare sunt pârşi, ai uitat să zici.

  26. Anaid, zau.
    Am spus Saint Joseph BLANC, fata. Nu rosu.Soiuri: roussanne, marsanne.
    Cu miel sau vita iese oarecum falsetto, zau. Poate doar în afara de blanquette, zi-i ciulama.
    În afara de cherhana – dorade aux girolles, un mic salau au beurre blanc sau un delicat carpaccio de ton, merge sinergic, împatimit si aiuritor de bine cu salata de vinete sau cu clatite.

  27. Am si-nceput, Petronia. De fapt cautam pretext sa fac o mega-fandacsie cu un munte de clatite si pe parola mea ca un munte fac. Cât despre tavan, n-aibi grija, am ceea ce se cheama belle hauteur sous le plafond.

  28. Pärsi, da. Dar trebuie locu-ntâi la consolare, ca nu am multi.

  29. dumnezeule, e noapte, am vazut negru in fata ochilor. scuze musiu , acusi citii ca-i vorba de cel alb! eram convinsa ca te gandesti la cel cu buchet de fructe de padure.
    renunt la o clatita.

  30. Nu, Anaid. Pe toate o sa le mâncati, ca-mi ies splendid în seara asta. Nu cumva e luna plina ?

  31. maiii. eu nu vreau parsi!
    m-am razgandit. renunt la premiul de consolare, vin la marire 🙂

  32. moama, musiu, citesc si recitesc si nu pot decat s-o felicit pe zana pentru influentele culinare deosebite ce ti le-a sadit in vene, pe langa gustul deosebit ce-l detii in materie de vinuri(neautohtone).

  33. luna plina musiu, luna plina, vin si varcolacii la masa?

  34. pe petronia si pe pitic ii suspectez demult. 🙂 astia topaie de cateva luni bune, noapte de noapte.

  35. Ntz. Îi tin la regim ca sa nu-si ia nasul la purtare.

  36. hmmmmmmmm, musiu, descopar noi indeletniciri la tine, imblanzitor de varcolaci?

  37. Heh. Mai stii ?

  38. brrrrr, nu vreau sa stiu.:)

  39. Anaid, în primul rând nu vâr colac nicăieri, că nu-s mus ca să stivuiesc colacele cuminte. În al doilea rând, tu pari să fi înviat, că nu te mai văzuserăm de mult. Revenirea ta însă ne bucură aşa că ne abţinem de la comentarii cu moroi şi altele.

    Elza, bine, nu primeşti pârş, vino la mărire.

    Vezi Alexandre cum se motivează oamenii?

  40. arrrrrgnnn, imi smulg parul din cap. dupa ce ca nu ma uit la fotbal, tre’ sa indur comentariile astora de pe tvr1. vreau sa fiu si eu varcolac si sa bantui Redactia Sport din Dorobanti!

  41. Petronia, Anaid cum simte miros de struguri – si simte la mii de kilometri – e gata motivata telepatic. Nu, Anaid ?
    Zâna, parca vad ca te apuci si le faci alora din redactie meniu de sarbatoare.

  42. musiualexandre, acum 1 minut am auzit urmatoarele cuvinte: ‘acest Mowgli al fotbalului’. nu mai am nimic de comentat!

  43. poza e neclara! sa se repete examenul.

    dar risc si spun ca seamana cu balcescu cand purta palarie. sunt pe aproape?

  44. Zâna, chestia e monumentala. Mai cosmica decât „soarele e oblic în dup-amiaza asta”. E de top.

    Piticule, eu zic ca la palarie seamana cu Buster Keaton. A facut filme cu Balcescu ?

  45. e robert de niro, mie de el imi place in Heat si Un mafiot la.
    aici nu stiu drept ce e.
    si as dori doar dorada, un pic.

  46. balcescu a facut de toate. a pozat chiar si pe bancnote. strasnic om.
    astept premiul.

  47. mie imi aduce mai mult a Harold Lloyd decat a Buster Keaton. Balcescu era in exil si nu avea baston.

  48. Avea, in schimb, buiota. Ca era suferind cu plamanii si friguros.

  49. stim fata. balcescu fuma canepa indiana si de aici i s-a tras.
    el a inventat muzica hippie.
    eminescu recita ca paunescu iar asta canta la piculina. sau ce instrumente aveau hipiotii atunci. buiota e un fel de narghilea?

  50. Daurade royale au four et aux petits légumes ? Vine….
    Dar la asta se pricepe zâna.

    Seamana cu Harold Lloyd la înaltime si daca i-ai pune ochelari.

  51. Buiota e un fel de absint, Pitice, iar Balcescu nu a inventat muzica hippie, ci barba si pletele hippie.

  52. arici am deja =:)

  53. Ai mei înca hiberneaza.

  54. vnimanie, vnimanie! a explodat soarele! maine dimineata sa luati lanternele la voi!
    si aspirine, pentru ca o sa va doara capu.
    soarele a explodat de doo ori. mai intai un pic si apoi de tot. e fenomenal!

    http://www.lmsal.com/solarsoft/latest_events/

  55. Piticule, eu sunt alergic la aspirina.

  56. I can’t tell if that is thunder or lighting , or Hugo Boss 🙂
    nothing matter if isn’t Tom 😉
    I give up the * clatite* but, may I have a glass with saint Joseph Ine ?? (only ) ‘cuz …. charme moi , parle moi de l’ete…..

  57. @Petronia, n-am pierdut nici un rand sunt pe aici dupa perdele.
    @ musiu, adevar graisi, cu licorile astea ma dai pe spate,sta marturie caderea mea brusca de aseara.Am cazut, m-am lovit la nas ,am adormit si-am visat toata noaptea cadane cu clatite.

  58. ça vient les crepes , musiu ?

  59. Zece minute, maximum.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

