Help?

Babelor,

Să admitem că pe acest blog a scris cândva o persoană numită Veta Marx, soră cu mine.
Să admitem în continuare că această Veta Marx se află acum într-un loc frumos și liniștit, ca un fel de sanatoriu. Adică într-un sanatoriu.
Să admitem mai departe că un asemenea sanatoriu este scump, și că uneori plățile întârzie, și că uneori oamenii extrag bani de pe un cont care nu este al lor, pentru nevoi personale care sunt ale lor.
Să admitem, în cele din urmă, că numita Veta Marx mi-ar fi cerut un extras de cont al contului ei – cont care este acoperit cu suma corectă, dar care nu era acoperit acum o lună, și că eu aș vrea ca Veta să primească un extras de cont de luna trecută pe care să fie trecută suma de astăzi.
Cum se poate face una ca asta, vă veți întreba. Simplu: fotoșopând extrasul și corectând cu grijă data.
Bineînțeles că aș putea face și eu asta, dar banii care lipseau la un moment dat de pe contul Vetei au fost, poate, folosiți pentru ca cineva să își cumpere alcool, foarte mult alcool.
De la alcool tremură mâinile, și deci.
Deci care se bagă să-mi falsifice o dată în Fotoșop? Nu-i vorba de nimic ilegal, că dacă ar fi, aș face-o chiar eu.

Aud?

Vă pup,

Rhetta

25 comentarii

  1. Rhetta, un fals legal e mai putin elegant decât un autentic legal. Ce vreau sazzic, ma pricep mai bine la casierita de la banca decât la fotoshop.
    Vorbesc eu cu ea cum stiu eu si-mi scoate ce extras trebuie cu ce suma trebuie si cu ce data trebuie.
    Supeeeerb.
    Chef d’oeuve, nu alta.
    Daca vrei musai fotoshop, se pricepe Piticugras. Ma duc sa-l scol, a adormit pe o sticla de bere.

  2. nu am adormit. am lumini in ochi! 😦

  3. Adică te-ai uitat trei ore în farurile maşinii? De ce ar vrea cineva să facă aşa ceva? Acum când clipeşti nu-ţi vine să schimbi faza?

  4. Piticule, la vecina fotonii aia trifazati de pe soare i-au ajuns în urechi. Îi tiuie, aude voci. Ce ai tu am citit ca se cheama fosfene. Da e mai bine ca te-ai uitat la soare cu ochii deschisi, daca-i închideai îti ajungeau pe pleoapa si – mai stii ? – ti se batea ochiul stâng.

    Petronia, piticul a adormit si viseaza ca a lasat lumina aprinsa.

  5. nu am fosfene mah. nici nu am cum pentru ca aici nige sau asa…
    de fapt, sunt cam trist…. ufff.
    al dracu de trist…

  6. BABO, CRED CA NU DATA IN FACTURA VREI S-O SCHIMBI CI ANUL NASTERII IN BULETIN.

  7. acum na, daca accepti toate surorile. știi cum se spune, sora sora dar branza frantuzeasca mananc doar eu 🙂

  8. sa-mi fotoshopez nasul se poate? mama zicea ca arata ca a lu’ Nefertiti, insa am o banuiala ca nu e chiar asa…

  9. Nu se poate, Zâna.

  10. – e total nedrept ce se intimpla! – auzi!- cica de la alcool iti tremura miinile! e invers!
    – istoria nu iarta, si nici conteporanii…

  11. musiualexandre, a girl can dream, can’t she? 🙂

  12. Da, zâna. Dar dream of what ?

  13. tocmai am facut curat si am venit intr-o fuga pana aici. ce vorbim azi? trebuie sa va zic aia cu unutu.

  14. Untul nu e bun la colesterol.

  15. ba e bun. am vazut in filmul julie and julia.

  16. piticule, l-ai vazut sau le-ai visat?

  17. m-ati ametit. sa le luam pe rand:
    1. musiualexandre: vreau si io nas obraznic, in vant 🙂
    2. pitic: untu’ e passe, demode. ulei de masline e ce-ti trebuie tie.

  18. gata puiuu!!! veniti de vedeti!

    zano, sa ma ia dacii, unt, gheee, ulei de palmier, de maslina, de ulei, cum sa gatesc daca trebuie sa schimb mereu? eh?

  19. Habar nu am să fac asta, dar puteți face un tutorial… să învățăm și noi, ceilalți…

  20. untul’ e bun, uleiu’ de masline e bun, fotosopu’ e bun…voi sunteti in greva ?

  21. Nu, Jessyara, trecem toate printr-o perioadă de optimism şi gândire pozitivă care sper să ne treacă repede, nu de alta dar în ritmul ăsta vindem halebardele şi ne cumpărăm pantofi cu pămătuf roz. Eh, mai deschidem un tv sau un ziar ori mai vedem nişte oameni şi ne vindecăm repede. La nevoie ne uităm în oglindă.

    Rhetta, lasă testamentul în pace. Vorbesc serios că nu am de gând să îngrijesc cinci pisici şi n-o să te creadă nimeni că Veta ţi-a lăsat ţie Veceus-ul şi colecţia de şosete. Şi nu-l mai trimite pe Şerban să mă întrebe la cinci dimineaţa cu toţi colţii dacă n-am o radieră că atunci când dorm nu ştiu de frică.

  22. Zâna Eficienţei, se rezolvă dar să ştii că numai pe ecran. Altfel am încercat şi eu să elimin nişte gunoaie de pe o stradă din Lipscani, că nu dădeau bine în poza cu mine strângând de gât o altă babă. Când m-am întors să culeg cercelul babei respective gunoaiele tot acolo.

  23. petronio, e bine si pe ecran – sa-mi pun si io o poza gigea pe feisbuk

  24. Păi bine, dar cine te vede după aia o să creadă că ai intrat în politică între timp, că numai acolo ai ocazia să spui destule minciuni. Apoi la alegeri o să fie derutaţi oamenii că nu găsesc nicăieri pe buletinul de vot „Zâna Eficienţei” şi o să pună ştampila de-aiurea de naiba ştie ce mai iese. Zână, vrei să fii responsabilă pentru dezastrele viitoare ale patriei?

  25. mda, ai dreptate. riscam sa iasa iar Spanu …


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

