Precizare

Oamenilor,

În urma unei glume a comentatorului cu alias Stronzius, deocamdată şase dintre voi au dat click pe un link şi au observat că el trimite nu la site-ul http://www.petronia.ro, ci la prietenoasa eroare a beţiilor noastre cunoscută sub numele de „Server not found”. Pentru ca numărul să nu mai crească, zic aici că acest site nu există şi dacă va exista nu va avea nici o legătură cu mine, probabil îl va face Piticugras ca să pună acolo postări roz şi piese cu Dan Bălan şi Safura în numele meu. Dacă oricare dintre aceste condiţii se va schimba, o să fiţi primii care află.

Deocamdată vizitaţi şi http://www.stronzius.ro , se spune că acolo se află adevărul despre tot.

6 comentarii

  1. uite am sa scriu stronzius-punct-ro, sa vedem ce se intampla si ce-o sa faca serverul in mod automat eu presupun ca o sa adauge restul de la el, hai sa vedem aici : stronzius.ro

  2. inca nu, atunci incerc asa cum facusem dincolo, adica punând trei de W inainte.
    uite aici : http://www.stronzius.ro ai vazut?
    io zic sa ma expulzeze cineva de pe blogul asta pana nu mai fac si alte experimente sau ii corup si pe altii sa faca. come on
    sunt curios cati o sa clicheze pe chestia aia cu „adevarul despre tot”, in functie de asta oi cugeta daca sa-mi cumpar propriul domeniu www.

  3. si daca a scris aia cu .ro ce? poate ca e timpul sa te gandesti la asta… nu?

  4. Păi şi dacă găseşti adevărul despre tot, după aia ce rost mai are să te mai plimbi pe internet (întrebarea evită voit temele grele, existenţiale). Ducă-se cu adevărul lui cu tot, mie lăsaţi-mi babele incerte şi piticul safuros. Trăiască !

  5. Aoleu babelor! Pe ceasul din laptopu’ meu scrie 10:50 PM şi pe ceasul vostru scrie 00:50

    V-AŢI MUTAT PE ŞEST LA MOSCOVA !!!!!!!!!!!!

  6. mi se paruse mie ca anuntul asta contine la final si o dragulitza de incitare la lupta de clasa. poftim de vezi cum a prins la A. si de la A la B, doar un pas, nici nu vreau sa ma mai gandesc. eh, progresul se lasa greu. acum 21 de ani era „moarte intelectualilor” iar acu’ 42 se canta „daca e, duca-se la dracu’, c-a stricat placerea mea si-a ta”.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

