Epifanie

Babelor,

Acum câteva minute ago cineva a apăsat soneria apartamentului nostru. Deschid, văd un băiat. „Sărumâna”, zice. Stătea ca boul şi se uita la mine, de parcă ar fi avut o epifanie.
– Ştii ce-i aia o epifanie?, zic.
– Nu, îngaimă el.
Am închis uşa şi m-am dus la baie. A sunat din nou. Eram la baie. A sunat din nou. Într-un târziu m-am dus iarăşi să-i deschid.
– Acum ştii?, întreb.
– Ce?, face el.
– Ce-i o epifanie, zic.
– Păi, nu, spune.
Am închis uşa din nou. Băiatul, aprig la mânie, nu s-a dat bătut, deci am deschis uşa şi l-am bătut, după care l-am întrebat ce vrea. S-a uitat la mine ca un bou, a clipit din ochiul care nu era mov, a scos un pacheţel din buzunar.
– Sunt curier, e pentru Dumneavoastră, a zis.
Mă uit pe pacheţel, văd că e de la Musiu Alexandru, hăt din Franţa.
– Foarte bine, foarte bine, am zis. Mersi, băiete.
Tânărul a plecat buimac, năucit de bacşişul pe care i-l dădusem (vreo trei milioane). Am deschis pacheţelul. În el, un mărţişor şi patru sticle de vin. Mărţişorul reprezintă o pisică neagră cu spatele arcuit, iar vinul este delicios. Mersi, Musiu, şi te mai aşteptăm pe la noi.

Vă pup şi pe voi celelalte,chiar ceva mai călduros decât de obicei, așa, de-a naibii.

Rhetta

10 comentarii

  1. 🙂 pisica neagra aduce noroc daca e a ta

  2. martisor si voua babelor, n-am bani decat de unul nu aveti decat sa-l impartiti sau sa-l legati la gatul matzei, si-o primavara frumoasa si calduroasa.

  3. mie imi vine sa ne urez „craciun fericit”. halal primavara.

  4. Anaid, ai grija sa nu’i urezi primavara aia calduroasa si Petroniei pentru ca s’ar putea sa te alegi cu un dusman nou. Si doar ai auzit de ce e in stare 😀

    Si pentru ca tot e 1 martie iar eu nu prea stiu ce se ureaza cu ocazia asta, doresc astenie placuta tuturor babelor actuale sau viitoare vizitatoare ale acestui blog.

  5. mi-am pus un scut pe mine „anti babe marx”. astenie placuta si tie dragoane , saluta dragoanca c-un ghiocel moldovenesc si din partea mea.

  6. Se face cind ajung inapoi la birlogul familial. Deocamdata am fugit prin tari pe unde nu se sarbatoresc chestii d’astea pentru a evita barbateste goana dupa cadouri 😀

    Stii cum ziceau spartanii, pe scut sau sub scut 😀

  7. asta e un soi de poem
    parol
    chestiile alea cu 3 milioane bacsis
    bata din maneca
    sau altele
    sunt şarmante tare şiar fi super de pus într-un roman ceva
    o primăvară cuşeră
    parol

  8. Da’ și tu
    Să vorbești în versuri
    Pe blogul surorilor
    Marx
    Nu-i de ici
    De colo
    E din altă
    Parte.

  9. da a dracu te-ai ma facut babo vorbesti in versuri acu’?! esti poeata?

  10. Bună ziua, numele meu este Costin Comba, și administrez un blog de fotografie 
    http://www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

