It’s that time of the year

Oamenilor,
Tocmai am făcut acum două zile (deci nu „tocmai”, dar să zicem că mi-e foarte proaspătă în memorie) o chestie pentru care am început deja să-mi număr locurile de dat cu toporul de pe scăfârlie. Vedeţi voi, acum două zile, de fapt acum două seri, din cauza consumului unor chestii nenumibile, mâinile mele – adică cele vreo 8 degete cu care tastez de obicei – aveau nişte spasme. Şi cum zdrăngăneau ele de ici-colo, au nimerit de-au înscris blogul la RoBlogFest, la „cel mai popular blog” şi la „blog colectiv”. Aş pleda pentru nebunie temporară dacă n-ar fi atât de evident că-i permanentă.

Normal că nu există vreun motiv pentru asta, dar zic că dacă treceţi pe-acolo ar fi cumva justiţiar din partea voastră să vă tremure şi vouă degetele spre a ne vota.

A, şi zic de la început cu ferma convingere că va fi nevoie să repet de cel puţin 3 ori: dacă vom vota şi la alte categorii decât cele la care suntem înscrise, o vom face pentru că vom avea deja favoriţi. Deci fără umblat cu uratul după voturi sau propuneri de troc, ca anul trecut, că am primit o provizie nouă de halebarde. Nu-i nevoie nici să ne votaţi de pe toate cele 1355 de conturi pe care le aveţi fiecare. Să nu facem din asta mai mult decât e.

De pe 1354 de conturi e ok.

 

Later edit 2 (mai simplu decât later edit 1): până una-alta, adică până o să punem scurtătură spre urnele de votare pe undeva pe blog, vă putem uşura realizarea bunelor intenţii trimiţându-vă aici, unde dacă aveţi cont veţi vedea sub cele două categorii la care concurăm două butoane de votare. Click pe fiecare. Dacă n-aveţi cont veţi vedea o invitaţie să vă faceţi. Mulţumim?

125 comentarii

  1. mainile tale isi fac de cap de obicei? da tom degetel? ;))

  2. Elza, am analizat. Mâinile mele-şi fac de mâini de obicei, capul îşi face de cap, picioarele din nu ştiu ce motive îşi fac tot de mâini şi aş zice că un smoc de păr îşi face de antenă azi. În rest, Tom Degeţel îşi face de treabă şi-şi face treaba bine iar toate cam au o minte proprie.

  3. 🙂 bine spus.

  4. Evrika ! Oleeee ! Tom Degetel ia atitudine 🙂

  5. alergam dupa glorie?

  6. bai! eu nu trebuia sa fac mucenici? cand se fac mucenicii?

  7. mucenicii s-au facut, pitice. s-au si mancat.

  8. ce tot zici acolo? nu am vazut in blogul tau nimic despre mucenici.

    nu e nimic. ne luptam la miel.

  9. just look again. am fost fortata – importriva vointei mele, sa se consemneze! – sa fabric o oala de jenibili mucenici muntenesti. imi revin, incet, dar imi revin.

  10. Babelor !!!!

    Mă ia cu fiori. Am descoperit că aveam cont pe fourhooks sau cum i-o zice.
    Aşa că v-am votat pe roblogfest.

    În amintirea vremurilor cînd aveam şi eu blog şi cînd m-a-nscris careva – acum un cincinal sau mai bine. Pe vremea cînd naivii de noi scriam pe weblog.ro

  11. naiva esti tu! eu eram fermecator pe weblog.

  12. BTO, noi nu ştiu. Tu?

    Pitice, azi se mănâncă, asta pot să-ţi confirm eu pentru că cu o mână tastez şi cu una ţin un mucenic moldovenesc delicios. De fapt nu numai îl țin. Îl și halesc.

    Zâna Eficienţei, dacă te ajută compătimirea cuiva care tot pentru cei moldoveneşti votează…

    A, pe mine mă ia cu şi mai mulţi fiori pentru că votarea se deschide abia pe 10. Nu-ţi uita intenţia şi repet-o, te rugăm.

  13. Petronia, daca aranjez sa voteze toata Franta si Navara deînmultit cu 1553 de conturi, îmi pastrezi si mie mucenici ? Pun si eu deoparte un alb licoros de Sauternes, ca s-ar cam potrivi.

  14. Alexandre, nu-ți păstrez, îți fabric unii proaspeți când ne vedem chiar dacă n-o mai fi sezonul lor. La nevoie mai găsim 40 de mucenici de omorât ca să fie regulamentar. 1553 zici.

  15. Mhm. Ceam ca daca supralicitez ma aleg cu ceva.

  16. si eu am intrat cu racheta in roblogfest!

    you will be assimilated, resistance is futile!

  17. Păi contralicitez cu mucenici în consecință. N-o să ai unde-i pune, umpli Francia de ei. O să fie îngrozitor, vom vedea peste tot la știri. Dacă ne vom uita.

  18. Ai de gând să asimilezi toate blogurile din concurs, Pitice? Nu de alta, dar atunci să vezi PiticuGras. Mai ales că au și secțiune culinară.

  19. :-), Petronia.

    Piticule, esti de-a dreptul superfetatoriu. Si iar confunzi: vezi ca taxiul te-a lasat la Oktoberfest. Ce ma fac cu tine ?

  20. caltzi, maltzi, valtzi, tot aia
    important e ca nu pot sa particip! o sa reclam pana sus! dar ce zic, o sa va asimilez!

  21. O să ne asimileze cu termenele-limită pentru înscriere cu tot. 😀

  22. Piticule, noi suntem cotati în bursa si tu, ca o vajnica filiala, lucrezi pentru noi. Si tot noi stabilim pretul la benzina. Si tot noi spunem cine participa si la ce. Si n-avem nevoie sa spunem de ce.
    Sa bem însa un vin.

  23. Pitice, ţi-am zis, noi suntem neasimilabile. Ne strecurăm din asimilare de nu rămâne nici un atom în urmă.

  24. You are the borg, we are the mods, Pitice.

  25. Babelor mi-a zis să fac login şi după lupte seculare (citeşte resetarea parolei la oha, că nici nu mai ştiam dacă am cont, surpriză pe mine cît casa cînd mi-a venit un mail de răspuns, zîmbetul larg cînd am văzut ce user am şi ce parolă presupun că aveam, schimbat noua parolă imposibilă cu una adecvată) am făcut login. Apoi n-am văzut nici un fel de buton, după cum nu văd nici astăzi (10 martie) doar o enervantă mizerie în josul paginii care n-are x s-o distrugi, are doar _ s-o faci mai puţin mizerabilă.

    Dacă ştiţi cum se votează votaţi-vă voi singure
    Utilizator: parola
    Parola: utilizator

  26. Primii un mail – cică un vot mai pragmatic şi cică să votez şi să dau mai departe.
    M-am executat.
    Deşi fac urticarie cînd primesc indicaţii d-astea la per tu
    Acum o să mă scarpin, asta e.

    Pe site-ul aeroportului din Charleroi(Bruxelles), se face un sondaj de opinie pentru a identifica ce zbor nou sa introduca (in functie de cererile pasagerilor). Printre orasele propuse este si Clujul. Te rog sa votezi si tu pentru Cluj si sa distribui informatia tuturor celor care ar dori sa voteze la randul lor. Se poate vota in toate cele 3 limbi ale site-ului: franceza, engleza, olandeza.

    Iata link-urile:
    http://www.charleroi-airport.com/fr
    http://www.charleroi-airport.com/en
    http://www.charleroi-airport.com/nl

    Sondajul este chiar in partea inferioara a paginii. Trebuie doar dat un clic pentru a bifa cluj, iar apoi apasat pe butonul Votez (Vote).

  27. Sigur ca da.
    Sunt si eu bloger.

  28. Păi A, eu am votat opţiunea dorită de tine în două din sondaje (la cel în olandeză, cu scuza că Clujul avea deja un avantaj considerabil, mi-am permis să votez pentru Pula), adică nu ţi-am zis să votezi singură. Singurul motiv pentru care nu închei cu un „Eh…?” sugestiv e că am zis că voturi contra voturi = rău.

    BTO, eu să fiu gloria aia cred că m-ar lua leşinul văzând ce grămadă de oameni fioroşi aleargă după mine. Ceea ce e bine, pentru că aşa ar fi mai uşor de prins. Deci să ne facem mai fioroşi, zic. Mai puţin tu, tu n-ai voie să sabotezi gloria din interior, eşti paznic la ea anu’ ăsta dacă nu mă înşel? Deloc invidiabilă poziţie.

  29. tocmai am obtinut o ordonanta presedintiala prin care sunt admis la RBF!
    o sa mai obtin una ca sa imi inmaneze premiul petronia!
    de fapt nu mai obtin nimic. o sa cer premiul chiar azi. ce rost are asteptarea?

  30. Pitice, conveniserăm că premiul tău urma să fie o grămadă de bere, da? Nu mai e cazul. Am vândut-o. Poţi să nu mai păcăleşti lumea.

  31. oricum nu participam, trebuie sa mai castige si altii. sa va incurajez la scris.
    dar pot sa va dau sfaturi, nu?

  32. tu unde umbli piticule? ai fost dupa mucenici?

  33. A-ncercat să construiască o maşină a timpului, da’ nu-l ducea decât înapoi în ziua de luni, deci a dezintegrat-o.
    Pitice, sunt sigură că dacă vrei poţi.

  34. Să moară Veta dacă aveau butoane cînd am încercat eu !!!
    Na că v-am votat şi eu tot de două ori !

    Că rimează cu Croaţia ;ppp

    Acum vreo cinci ani directorul nostru a suferit un atac de cord în localitatea de tine votată. Şi ne scria cărţi poştale din spital.

  35. Pardon coană Veto m-a luat tastatura pe dinainte !!!

  36. Io nu merg cu avionul la Cluj, că-s faţă de Bucureşti şi nici cu low cost nu merg (îţi povestesc altă data de ce) da’ ziceam să mai votăm odată să iasă Brâncuşi piua’ntii.

  37. butoanele de vot pentru RBF s-au mutat la mine in blog. sunt mai in siguranta acolo.

  38. faţă de Bucureşti !!!!!!!! genial

    – ce face un Guiness dintr-un om altfel sobru

  39. Tocmai voiam şi eu să întreb alarmată de unde asemenea intenţii criminale, A. Mulţumim pentru voturi şi pentru imaginea unor cărţi poştale care încep cu „Dragii mei angajaţi, vă scriu din Pula…”

  40. Ei na, A, eu aş vota să treacă toate avioanele şi trenurile lumii prin Cluj. Şi să mă ducă pe mine gratis, dar pentru asta încă n-am terminat de compus sondajul. Nu mi l-au primit cu două opţiuni de „da”.
    O Guinness? 1? Aoleu. Vezi că te bagă Piticugras în cantonament de bere.

    Pitice, bine că ştim unde să le găsim. Nu ţii musai să-ţi rămână blogul întreg în urma demersului de recuperare, nu?

  41. BABO, EU NU NIMRESC BUTOANELE? UNDE UNDE? MA DOARE CAPUL DE CAND CAUT!

  42. Anaid, pentru că ne doare durerea ta de cap deocamdată te putem ajuta cu later edit-ul postării de mai sus. Trebuie să ai cont făcut la ei, e valabil şi cel de anul trecut dacă-ţi mai aminteşti parola. Etc.

  43. @anaid: butoanele sunt aici: http://www.threadbombing.com/details.php?image_id=4896

  44. Daca tot e sa zbori în Pula, de ce sa nu intri si-n Pussy dupa o plimbare prin padure (se fac excursii pâna în colul Madeleinei), cu bilet dus-întors catre Fucking ?
    Sa depunem petitie la companiile aeriene. Numai ca la asemenea destinatii nu tine cu low cost, na. Rezonuri usor de înteles.

    Poftim linkurile:

    http://www.rando-accueil.com/voir.php?heb_num=935

  45. UFFFFFFFF am uitat si numarul ce-l port la pantofi, daramite parola………

  46. dupa ce ca esti pitic, mai esti si urat!

  47. @anaid: parola ta e la mine langa butoane, berile lu musiu, pantoful lu petronia, cheia de la internet, etc

  48. Alexandre, chiar mai tare decât excursia în sine e faptul că sub panoul de intrare în Fucking scrie, dacă nu mă înşel, „Vă rugăm, nu vă grăbiţi!” sau ceva similar, iar poza demonstrativă e cu doi copii. Deci da.

  49. Anaid, cere-le să-ţi trimită parola într-un e-mail. Cât despre pantofi, eu aş ghici că porţi 37. Hm?

  50. am si votat! astia au facut site-ul pentru babe incepatoare ca mine! cat despre pantofi, esti o comoara! multumesc! si-mi bag semnul exclamarii in buzunar si plec.

  51. anaid mereu vine in vizita la masa si pleaca cu o furculita, cu un pumn de sare in buzunar, cu un semnu exclamarii…

    beaware

  52. Ba poţi să-l laşi pe-aici (de semnul exclamării zic), Anaid. Din două motive: noi nu prea folosim şi na, e bine să ai unul în casă, şi doi – ca să ai după ce să te întorci. Aruncatul cu bani în fântâni e so last century. 😀

  53. Tu sechestrezi chestii care nici măcar nu-s ale noastre, Pitice, de-o să vină oamenii de la RoBlogFest să ne urle la uşă că să dăm butoanele pentru votat înapoi. Nici o grijă, fix la tine-i trimitem.

  54. nu-ti fa griji ca nu ma ointorc, mi-am propus sa ma intorc data viitoare sa-l iau pe pitic , sa-l bag in trasura si sa plec cu el.si-ti promit ca-l intep cu furculita si presar sare din buzunar, dupa care-l iau de barbat.

  55. Aoleu, Anaid. Să nu uiţi să-i spui că merită asta pentru c-a vrut să fure butoanele de la RoBlogFest. Poţi să-i scrii asta cu înţepături de furculiţă, arunc şi eu o idee.

  56. daca ii trimiti cu bere, vodca si gagici e numai bine. sa aduca si un ponei. sa il invartim ca pe o sticla si sa ne pupam in dulap! piticugrasfest iese! abia astept. am zis sa aduca vodca? sa aduca vodca.

  57. pot sa-i spun dupa nunta? pot sa-i dau o viata sa manance orez cu betisoare chinezesti? pot sa-mi cumpar un buton care sa-l intepe prin somn? imi iau acum si semnele de intrebare, da ma intorc, promit, dupa pitic.

  58. Sigur, Pitice. Da’ numai să nu uiţi să-i deschizi şi ăluia de-o să vină ultimul, mai pe la sfârşit, unul cu mutră şi costum de contabil care va striga la vizor „factura!”

  59. @anaid: vreau la paris! si la a’dam si la guanghzou! si la mare! sa imi dai ID-ul tau de mess ca sa iti zic toata lista! ce frumaosa e primavara! simt ca zbor!

  60. tronio, de luni de zile sunt niste cetateni care imi picheteaza usa si striga tot mai slabiti: factura, factura, apaa, mila, nu da! m-am obisnuit cu ei. cand ma simt singur, ii privesc pe vizor.

  61. A, nu, am uitat să-ţi zic. Adică n-am uitat da’ am vrut să văd ce se întâmplă. Ăsta nu stă cuminte şi ignorat la uşă mult timp. Te las să descoperi singur ce face, atât zic: ţii la maşina aia, nu?

  62. piticule tu nu zbori , se invarte pamantul cu tine de la bere si de la votca. te dimti ca-n disney? esti la paris, uaratule! grasule!

  63. si la camera foto tii?

  64. sunt la paris!? ce frumos stam noi in balconu lu turnu efel!
    esti draguta sa cobori sa imi iei o shaorma?

  65. Nu la, ci de camera foto ar trebui să ţii dacă eşti la Paris, Pitice. Mai ales prin jurul lu’ turnul Eiffel.

  66. sunt o draguta si-ti demonstrez aruncandu-te dupa o shaorma, ajungi mai repede ca esti mai gras si forta gravitationala isi face treba. las ca de aparat tin eu si-ti imortalizez instantanee in cadere.

  67. ihi. o sa cad, o sa ma ridic si o sa iau scara de la turnu lu efel. sa vad cum o sa mai cobori. sari si tu sau ramai 50 de ani acolo sa mananci porumbei.

  68. La poalele Turnului Eiffel se manânca mici. Pe strada Saint Dominique. Iar oleaca mai încolo, pe strada Javel, e o Alimentara.
    Acum vedeti de ce vrea Piticu acolo ?

  69. pe mine vine sa ma salveze zmeul sau musiu cu deltaplanul.poti sa iei si scara si liftul.

  70. musiu!!!!!!!!!!! stiam ca n-ai sa ma lasi!

  71. D’apai cum sa te las, Anaid ?

  72. in balcon musiu, nu vezi ca nebunu’ asta a fugit cu scara?! murea de foame si sigur s-a oprit si la alimentara pentru votca.

  73. asta mai lipsea! sa te lase si apoi sa plateasca pensie alimentara. dar tot e bine, macar bem si noi la nunta.

  74. piticule ia-ti scara si du-te, mi-am gasit un franztuz pe masura! ushi, ushi,ushi!

  75. haha! ce mai louis de funes ai gasit. ramai cu el ca sa te indoape cu melci.

  76. ce-ai piticule , crapa inima-n tine de ciuda? ia un aspacardin cu votca si-ti trece!

  77. eu nu am inima. eu am doar un ficat maaaaare!
    adi ca nu e mare. ee, nah. eee. nu am niciun ficat mare. eu sunt destept!

  78. Uh. Degrabă făcubile şi şi mai degrabă desfăcubile legăturile primejdioase pe-aici. Cine se-alege cu turnul Eiffel? Ca să ştiu de unde-l fur.

  79. petronio, cu cine vorbesti?
    acu o ora ti-am luat si butonu de „trimite un comentariu”. nu mai comenteaza nimeni. hehe!

  80. Păi da, că am pus o momeală, nu vezi că ai furat unul fals? Ăla adevărat e cu „T”, adică majusculă. Vezi ce-nseamnă să nu fii atent la detalii?

    Da’ dacă tot eşti pus pe treabă nu poţi să furi şi nişte câini de-afară?

  81. ce sa fac cu ei? sa le fur crotalii din ureche? cica au platina in ei. crotalii.
    dar ce sa fac io cu platina? ca nu mai am dacie.

  82. Dacă-ţi zic că au plăcuţe de frână, telescoape şi capete de bară ţi se face milă de cum trece maşina ta prin gropi aproape fără să crâcnească şi-i furi?

  83. fata sa ma ierti dar am pacatuit la simao in blog. era prea buna faza sa nu troluiesc acolo. nu poti crede cat am ras.

  84. Eşti iertat. Ba nu, nu eşti. Stai să văd ce-ai făcut mai întâi.

    Nu, nu eşti iertat. Aia-i troluială? Faci mai urât pe-aici când eşti prietenos.

    Şi răspunsul e că te pot ataca oameni cu care nici nu ştii că erai prieten. Adică nici nu ştii că nu mai eşti. Se râde, se trece mai departe.

  85. esti rigida.
    esti „forever alone” lover

  86. Ca o scândură moartă de trei zile într-un gheţar. Da. De rigidă zic. De cealaltă chestie nu ştiu, la inside jokes pe care nu le ştiu şi cărora nu am chef să le studiez istoria nu mă bag.

  87. uite aici: http://fuckyeahforeveralone.tumblr.com/

  88. Văd un ce? Arată ca o temă de blog emo în negativ.

  89. hehe! you are forever alone!!!!!!!

  90. I’m…what? Mă tem că iroseşti gluma asta pe mine. We’re all forever alone, welcome to reality.

  91. mai taci, eu mereu rad cu tine fataaaaa!

    iar troll face si forever alone sunt cele mai misto meme pe care le-am vazut vreodata pe net. o sa ma apuc sa fac si eu.

  92. Tu poţi să faci forever beer. Cred că o să aibă succes.
    Iar eu aş putea face don’t annoy the old lady.

  93. sunt niste povesti misto. le stii de pe izismile.

  94. troll face, forever alone, fruuuuuu, okay, lol, tot apar altii noi. vreau sa fac si io!

  95. Aia arată ca ziua mea de acum câţiva ani, când o verişoară a aruncat o pisică pe mine şi pisica nu voia să cadă deci a zburat cu ghearele pe-afară şi mi s-a-nfipt în picior, pe care l-a făcut tăiţei în timp ce aluneca liniştită spre podea. Deci nu văd motiv de smile.

  96. pai tocmai de aia sunt misto meme-le cu astia. ca nu sunt anecdote. sunt reale.

    adica cand patesti ceva rau, mai bine razi si faci un meme cu forever alone sau troll. toate sunt handmade. se vede.

  97. da alea cu simon cat le stii?

  98. Îmhm. Adică uite ce-am păţit eu, sunt sigură că au mai păţit şi alţii, se va răspândi în internet şi va supravieţui pentru că e un factor comun. Să facem un meme cu „inspiră, expiră”. Ăsta sigur o să supravieţuiască.

  99. Simon’s cat e delicios.

  100. pai fa-l

  101. ce, sa-l desenez sau ce, sa mi-l fac gravatar ?

  102. Am râs la ăla cu musca. Deşi a-nceput să mă doară piciorul când a sărit mâţa pe draperie. Memorie afectivă.
    Îmi place ce sunete de pasăre scoate animalul.

  103. si a mea sarea pe jaluzele. imi venea sa o omor. iar canapelele aratau ca in desenu ala.

    alexei, tu nu poti face meme-uri. esti prea serios.

  104. mie ala cu patu mi-a placut. adica am ras cu pumnii inclestati.
    un caine nu ar face niciodata ce face pisica aia.

  105. Şi-ţi dădea şi cu bâta de baseball în cap pentru ca atunci când sari ea să doarmă angelic şi apoi să-ţi facă semn că îi e foame? Sau altfel: te-ai trezit vreodată cu un ochi vânăt de care nu-ţi aduceai aminte?
    Parcă-i mâţă Marx pisica aia. De fapt s-ar putea să fie, acum sunt ele cinci dar mai demult erau vreo 29.

  106. ala, ala! ce prefacuta.
    cand eram eu mic, umbla o poveste urbana cu o pisica de angora care si-a omorat stapana in somn. a strans-o de gat pe stapana! in drumu taberei parca…

  107. Neah, era legitimă apărare. O auzise vorbind la telefon cu o prietenă despre cum intenţiona să-şi facă guler de angora. Prietena respectivă avea iepuri de angora. N-au avut nici o şansă, săracii.

  108. hiiiih! azi e joi! maine am uzina! va bat!

    hai pa pa!

  109. Azi e vineri deja, de ce să ne baţi? Mâine nu mai ai uzină, e sâmbătă.

  110. Bijou e angora si e de o puturosenie absolut nonsalanta. O zgâltâi eu ca s-o trezesc. Schmidt aidoma. Si culmea, ei aduc cu mâncare acasa. Porumbei, mierle, cotofene, râme, soareci, deh.
    Sa concepem un fricassé de cotofana, Petronia ?

  111. Nu că alea-s mai rele ca porumbeii sau papagalii, ţopăie în burtă. Poate numai dacă le-necăm în vin mai înainte, mai este puţin loc lângă papagali dacă mă uit mai bine. Dar dacă ţopăie în continuare şi fac bulbuci iese spumant. Nu-i bun.
    Bijou şi Schmidt pot să-şi păstreze vânatul. Ca nişte prădători demni ce suntem, nu mâncăm decât ce vânăm noi înşine / ce cumpărăm de la supermarche.

  112. Pai e de la sine-nteles ca le-necam în vin. Alb, un côtes du Jura (chardonnay cu gust de mere verzi, nimic de-a face cu ce rezulta în Burgundia), deschis cu grija cu o seara înainte.

    Problema cu vânatul e daca-l refuz pe Schmidt o ia ca o impolitete si mârâie belicos.

  113. Atunci nu-l refuzăm, îl valorificăm. Fii atent: Rhetta reproşează din când în când pisicilor tocmai faptul că nu-şi vânează singure mâncarea, excepţie făcând bineînţeles hălcile de jambon fin pe care le vânează sistematic din frigider. Eh, când Rhetta ceartă pisicile, pisicile se răzbună pe ce găsesc în calea ghearelor. De obicei asta sunt eu.
    Sunt prin urmare binevenite păsările, târâtoarele şi rozătoarele culese de Schmidt de pe câmpiile franceze. Vânatul va fi plasat într-o manieră cât se poate de discretă şi credibilă (adică sub perna Rhettei, e ceva la care te poţi aştepta de la o pisică Marx) şi toată lumea va fi mulţumită.
    Mai puţin dacă Rhetta decide să pedepsească pisicile că-i umplu casa de mortăciuni, dar rezolvăm problema asta când ajungem la ea.

  114. Rezolvam, mai ales ca Schmidt le aduce vii… Azi se antrena la cârtite, uf… Or sa miste su’perna Rhettei, dar deh, o sa-i spunem ca e perna frantuzeasca de masaj anti-torticolis.

  115. Perfect. Auzi, da’ cârtiţele nu-s active noaptea? Ca şi Rhetta. Deci o să doarmă toate ziua şi n-o să fie nici o problemă. Doar dacă sforăie cârtiţele, atunci băgăm faza cu perna cu vibromasaj.

  116. Coţofene cîrtiţe şi porumbei.. mă da’ voi somn n-aveţi ?
    Io m-am culcat imediat după Guiness (juma’ de metru mai sus în desfăşurătorul ăsta de comentarii) şi m-am trezit adineauri. Am febră şi nu mă duc „la uzină” !

    Trăiască gripa recidivistă! (O fi de la Guiness? O fi avut paharul acarieni?)

  117. Adică peşte? Bună sugestia asta, s-o dăm şi pe dihănii cu solzi nu numai cu pene şi blană. Însă dacă tot trecem în apă, putem să mai punem un „o” şi să fie somon, rugăm frumos? Altfel trecem la ornitorinc.
    Ţi-aş zice că felicitări pentru gripă, dacă n-aş şti că leneveala în condiţiile astea nu tihneşte şi nu se pune.

  118. Petronia, avem o si în coelacanti. pestii aia cu mânute si picioruse. Aka Latimeria.
    Copanelele de coelacanti – pe un splendid asternut de laptuci si cu un sos au beurre blanc – merg bine cu un Bordeaux alb.

  119. Buni şi ăia, Alexandre, atât că s-ar putea să port conversaţii cu ei în loc să-i halesc. „Şi cum era pe vremea dinozaurilor?” „Nu ştiu cucoană, de ce nu ne spui tu?”
    Din astea. După care o să-i mănânc de furie şi-o să mă-nec c-un os.

  120. Se manânca fragezei, cân înca nu li s-au închis cartilagiile de crestere. Statistic vorbind, riscul e mai mic sa te-neci cu un cartilaj.

  121. eu zic sa-i dati zanei sa-i gateasca. se fragezesc si oasele.

  122. Coelacanti? As fi luat, da’ aia de i-am vazut la Hala Traian se uitau cu ochii aia orbi la mine…si manutzele, asa, stranse ca-ntr-o rugaciune. Mi s-a facut mila, maica.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

