Mulţumiri, rugăminţi

Oamenilor, oamenilor!

Ne-aţi calificat mai departe în RoBlogFest!

Acum am terminat provizia de semne de exclamare, deci continuăm liniştite: vă mulţumim, în primul rând. Mulţumim că sunteţi atât de rău dependente de cafea încât firavul plic de Jacobs 3 în 1 Intense pus la bătaie v-a motivat aşa energic. Probabil că menţinerea paralelei “declaraţie de dragoste pentru babe 3 în 1” – “plic de cafea 3 în 1” e motivul înalt pentru care anul ăsta putem fi votate în etapa a doua la ambele categorii, blog colectiv şi cel mai popular. Ca să păstrăm deci mai departe această frumoasă relaţie simetrică, zic că dacă tot v-aţi deranjat să vă faceţi cont pentru a ne vota prima dată să mai daţi 3 click-uri şi să ne mai votaţi şi în runda asta. E ultima, zău.

28 comentarii

  1. va iubim, na.

  2. M-am lăsat de cafea anul trecut în toamnă, şi am avut parte de două săptămîni de sevraj!

    Insinuările voastre mă mîhnesc. Dublu.

  3. Piraţii de apă sălcie: ei, mai mult pe Rhetta, ştim. Dar aici intervine avantajul unui blog colectiv.

    A, păi ne cerem scuze pentru învârtit cuţitul în rană. Pentru tine avem decofeinizată, evident. Sau un plic de ceai? Hm? Preferinţe – verde, negru, iasomie, portocale, fructe acre, afumat, alb, cu pătrăţele?

  4. Eu zic sa-i dam vin. Ne-de-vinizat. Natur.

  5. Rooibos

    ;p

  6. Vin = Cahors

  7. Am facut carare prin dulapul acela. Imi cam da fiori gandindu-ma la indeletnicirile duamnelor Marx..

    Succes!

  8. in firefox nu merge butonul de vot. oare de ce?
    am votat din internet explorer si apoi am vomitat pe miile de reclame care acopereau tot.
    mai ales pe aia cu IE9.

  9. A,

    Dau si Cahors, doar stii ca ma prapadesc dupa soiul malbec (alias côt, alias pressac, alias auxerrois). Splendid soi. Splendida culoare.
    Însa cel mai bun vin baut vreodata din soiul asta (100%, vin de cépage deci) a fost un côt de Loara (ia cata-l, Cent Visages se numeste, misto joc de cuvinte). Am dat ceva comanda, cum pun buzele din nou pe el îl dau în vileag.

  10. A: puteam să jur că asta o să vrei, dar pe moment uitasem în mod inexplicabil termenul. Da, ceai buruienistic să fie. De vin, după cum vezi, Alexandre deja a început să se ocupe.

    Rower: numai o săptămână, după aia pot s-o invadeze lianele ca-n junglă pân’ la anul. Cât despre îndeletnicirile noastre, mă bucur să aflu că fac ceea ce trebuie să facă.

    Pitice, merge dar mai bine zi că ai vrut tu să încerci IE 9.

  11. @tronia: merge orice chestie din pagina, doar butonul ala nu. pentru ca microsoft e sponsor principal iar dupa concurs o sa anunte vesel ca toata romania foloseste IE.
    niste jegosi.

  12. Eu voi tanin !

  13. Tanin vrei, tanin îti dau. Ca malbecu’i plin. Dar la mine nu gasesti decât taninuri matasoase si fondante. Asa cum trebe, nu sa te usture la rinofaringe, ci sa te unga. Are musiu tot ce trebe.

  14. Am fost acum un an într-o vîjîială pînă la Toulouse şi pe drum am luat de la benzinărie (sic!) un vin …. ah,ce vin, uşor amărui ! Aşa am descoperit ce e ăla vin de Cahors …
    Seamănă uluitor cu vinul pe care-l ştiam eu de copil, de la ăi bătrîni din Bărăgan.

    Midi-Pyrénées versus Ialomiţa

  15. Daca mai vâjâi prin sud-vestul frantuz, ia si niste Jurançon sec de la Cauhappé. Alb. Alte doua soiuri Gallia Narbonensis vs Dacia Felix: Petit manseng si gros manseng. Ai sa ma pomenesti.

  16. cafea 3 in 1 ?? poaah ! horrible.
    mai bine va votam de 3 ori pe cate una. cafea 100% fara alte kestii insaid.
    da’ cum s-a ajuns de la cafe iar la vinuri, ma ametiti, da capo al nici nu mai stiu unde-i finele, ih.
    Ai-di nu ne mai ademeni, musiu

  17. La noi mereu se ajunge de la vinuri la cafea şi retur, Juliariasi. Iar pentru cei care nu agreează cafeaua instant putem oferi trei căni de cafea la filtru puse într-un bol. Avem o soluţie pentru aproape orice problemă. Dar nu zici rău cu matematica aia de votare.

  18. Felicitari si la cat mai sus in ierarhie!
    Dar eu stiu ca de ani de zile numai Visurat castiga la Roblogfest, ori poate s-au mai schimbat lucrurile???

  19. Ah, unde ati fost pâna acum ?

  20. votat,votat si noi marxistelor!mai,da ce ciudat,din 303 de candidati ramasera numa 20!mai,cata buruiana au dat afara! 😀

  21. Clubulfemeilor, mulţumim şi să fie. Cât despre visurât, poate doar dacă a găsit vreo metodă să câştige din umbră. Nu e pe-acolo.

    Toscana, mulţumim şi ţie şi da, au decimat. De fapt mai mult, au trecimat. Na, bine că am rămas.

  22. @Cher Musiu, cu noi vorbeati? 🙂
    N-am plecat nicaieri, dar ne pierdem vremea pe ici, pe colo, cand avem ce pierde!

    @Petroniamarcs, am incercat sa intru-n contul meu mai vechi la Roblogfest, adica cel din 2007, dar nu m-a vrut!
    Am sa-mi fac altul in mod special pentru voi! 😀
    Visul era abonat acolo, de aceea mi se facuse lehamite…inseamna ca si-a facut plinul!

  23. Clubulfemeilor, dacă ai uitat parola ţi-o trimit ăia într-un mail. Bineînţeles că ştiai asta şi că nu era nevoie să te informez eu, dar e singurul lucru util pe care pot să-l fac la ora asta în afară de reparat neonul din baie, chestie de care chiar nu am chef.

  24. @Petronia, iti spun un secret: tocmai am verificat pe Yahoo…au zis ca-mi trimit parola de vreo doua ore, dar nu a intrat nimic!
    Deci ceva nu e-n regula cu Roblogfestul asta… 😀
    Cu neonul din baie e treaba serioasa, eu nu cred ca m-as pricepe…

  25. Îmi mai spunea cineva că şi-a făcut cont acum trei zile şi nu a primit mail-ul ăla de confirmare nici azi. Ciudat.
    Da, cu neonul din baie e atât de complicat încât se va simplifica prin înlocuire.

  26. Buna dimineata!
    V-am votat!
    Mi-au trimis parola de aseara, dar de unde sa stiu eu ca am cont FourHooks la ei!?!?
    Am crezut ca-i vreun spam care-mi da parola…
    Uite, acum deja ma simt mai bine! 😀

  27. @toscana: am sunat eu si au decimat. maine sun iar si raman doar eu!

    stiu ca nu particip la rbf dar asta nu e o grija. oricum castig.

  28. ce subiect de aur a gasit uratu asta de zoso…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

