Proverb românesc aplicat

Oamenilor,

Urmează să fac ceva ce nu credeam să-nvăţ a face vreodată. Încă nu-mi vine să cred că o să scriu aşa ceva, dar mă conving literă cu literă.

Poate vă amintiţi de flacăra violetă cu care Mihaela Geoană a făcut scrum orice urmă de posibilă credibilitate politică pe care ar fi putut-o avea vreodată, în condiţii speciale, soţul ei. Dacă nu vă amintiţi voi, întrebaţi-i pe ăştia care şi azi ajung pe blogul nostru căutând chestii cu flacăra asta. Era ceva sinistru de stupid cu un atac energetic susţinut care ar fi explicat completa incapacitate de a funcţiona ca om politic sau sincopele intelectuale în direct la tv ale lui Mircea Geoană. Bun.

Zilele trecute, mult mai grav prin amplitudinea ţintei cretinismului, nevasta ambasadorului ungar, Erzsebet Bajtai, a dat cu bâta într-o baltă care cu greu se menţine liniştită. Oricât de amuzant ar fi în sine faptul că nimeni nu pare să ştie clar ce s-a întâmplat şi oricât de comice ar fi deraierile care, în mod previzibil, au urmat, o realitate rămâne: băi soţii de politicieni, găsiţi-vă dracu’ o carieră şi ocupaţi-vă timpul şi creierii cu ceva sau staţi închise în casă şi ţineţi-vă gura (asta e, bineînţeles, partea pe care nu credeam s-o spun, scriu sau gândesc vreodată). Într-o normalitate aţi fi nişte pericole publice pentru carierele ălora de le ziceţi soţi. Pe-aici sunteţi numai un spectacol trist. Dacă tot sunteţi nişte chestii decorative, măcar fiţi nişte chestii decorative inofensive.

Pentru că m-am enervat cumplit, zic chiar că descopăr îngrozită că am mai mult respect pentru femeile care fac politică prost şi se fac de râs decât pentru cele care se bagă unde nu le fierbe oala şi dau foc bucătăriei. Nu-i bai însă, că pe-aici nimic nu are niciodată consecinţe, suferim de Alzheimer în masă.

A, proverbul? Gura spartă – râie curată.

21 comentarii

  1. Petronia, stii si tu. Tel maître, tel valet. Daca politicianul însusi n-are atâta creier cât sa înfunde un jiclor de Dacie, ce mai vrei de la nevasta-sa ?

  2. Ce ma sperie pe mine e ca se vorbea despre femeie ca despre inteligenta aia din umbra. Pai… ?!?!?!

    Apropos, oarecum on topic pentru ca e cu politicieni si nevestele lor, o idee venita mie acum multi ani, pe vremea lu’ Nea Nelu: cum o striga Ion Iliescu pe nevasta’sa prin casa? Nino nino nino 😀

  3. Proverb japonez cu neveste:

    O nevastă geloasă face cît o sută de ani de secetă .

  4. Proverb musiualexandresc: când îti sta capul acolo unde-ti stau si picioarele, esti un om mort. Când îti sta capul acolo unde-ti sta curul, fa politica. O sa fie transparenta, se stie ce manânci.

  5. doamnea elizabeta recita poezi mereu. chiar akum o privem recitand cu cheldura.
    si coase friumos itze ardelenesti.
    sa fie pace! va asteptam la marosvásárhely ca sa inchinam o palinka iungureasca!

  6. Mai bine sa’ti stea capul acolo unde’i incep picioarele 😀

    Scuze, n’am putut sa ma abtin 😀

  7. Piticule, ai anexat ungaria sau ce ?

  8. am baut-o. e amara ca un gin.

  9. noi am scris mai sus

  10. Dragoane, uneori e vorba se pare despre inteligenţa din umbră în sensul de inteligenţa de pe faţa nevăzută a Lunii. Şi bine că n-ai putut să te abţii.

    A, eu aş zice că un om gelos face cât o sută de cuie pe care ţi le baţi în tălpi dacă nu-ţi iei tălpăşiţa.

    Pitice, nu ne închinăm la ea ci o bem. Şi e bună.

  11. ginul se serveste cu apa tonica, pitice.

  12. ai vrut sa zici: viz elénkítő

  13. Nu. Am vrut sa spun ice and slice.

  14. Pitice, dacă invadezi Mexicul adu-mi şi mie nişte tequila. Şi facem o listă de ţări de invadat pentru asemenea prăzi de război. Bine, nu te trimitem în Rusia. Acolo invadezi paşnic.

  15. eu invadez buticurile, frigiderele! aduc beri!

  16. Păi să ţi se agaţe de mâinile alea pline de beri şi ceva util, zic. Nişte vin, nişte vodcă, nişte cartofi prăijţi.

  17. azi e vineri! sa bem beri!

  18. Wtf, Pitice. Nu-mi imaginez de unde naiba le tot scoţi. Şi nu pot să zic altceva decât: de ce?!

    După ce s-a terminat mi-am dat seama. Pentru picioare. Da.

  19. Ouého, nu bere. Daca e vineri, e chardonnay cu de la Bertrand. Pays d’Oc.
    Ouého, buchet de migdale afumate.

  20. asta e un viitor meme cu obraz, sa o vezi pe aia de la mine din blog.

    in curand si la voooi!

  21. Am vazut-o, e de la caminul de pe Uverturii ?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

