Rubber

Babelor,

Aseară, o babă prietenă vine la mine cu un film. „Hai să ne uităm”, zice. „Hai să jucăm fotbal”, zis înșurubând un crampon într-un adidas. „Mă doare spatele”, zice baba aia, „și vreau să văd ăsta” – „Bine”, zic, „da’ ce e?” – „Un film despre un cauciuc”, zice ea. „Nu-mi plac documentarele”, răspund. „Nu-i documentar”, zice. Ridic din umeri neîncrezătoare și apăs play.

Voi mai știți cine-i Mr. Oizo?

În fine, chiar dacă mai știți, probabil că nu știți că omul din spatele lui Oizo este Quentin Dupieux. Dupieux nu este numai muzician, ci și regizor, scenarist, probabil chiar și fotbalist în divizia B din Franța, muncitor la Peugeot, dresor de cămile și inventator de scheme Ponzi. Sau poate că nu e toate astea, dar altfel cum naiba ar fi putut face un film atât de bun și totodată nebun?

Rubber este un film despre un cauciuc ucigaș. Vedeți trailerul:

După care faceți-vă un bine și vedeți filmul. Mai mult nu spun. Mulțumirile mele babei care mi l-a arătat.

Vă pup,

Rhetta

4 comentarii

  1. eu parca as bea o bere. aah! e o bere langa mine deja.
    sa o bem.

    urasc cauciucurile de iarna. rau.

  2. vazut filmul aseara dupa o perioada lunga de asteptare! ce-i drept, am digerat mai greu „puterea” lui robert, dar pe urma a fost ok:)
    un super film ce merita neaparat vazut; inceputul e demential

  3. tinere, aiurezi. love and other drugs e mai misto.

  4. love and other drugs misto pe dracu :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

