Basme şi legende electorale

Oamenilor,

Nimic nu taie mai bine monotonia de pâslă a unei seri de luni (atestată chiar în Codul penal al lui Hammurabi, care nota că cele mai multe delicte se întâmplau luni seara din cauză că lumea înnebunea pur şi simplu) ca votarea unor babe la RoBlogFest.

Pe de altă parte, nimic nu încununează mai frumos o seară de luni plină de evenimente plăcute decât savurarea unui pahar de vin şi votarea unor babe la RoBlogFest. Eh, dacă nu aveţi vin nu-i nimic, se poate şi fără.

Nu de alta, dar butonul ăla de votare deghizat în piscină olimpică azi îl vedem şi poimâine nu e. Nu e păcat de el să se întoarcă acasă neşifonat? Se face de râsul celorlalte butoane. Fiţi filobutondevotare şi faceţi-l să se simtă folositor. Nu se ştie când şi cum v-ar putea răsplăti, ca-n basme, cu dezlegarea unui mister sau cu o cană cu apă, în care să turnaţi plicul de Jacobs 3 în 1 Intense oferit de noi.

 

13 comentarii

  1. pai am votat deja. de cate ori sa votez? o sa ajung votaholic.

  2. Eşti deja votaholic, numai că nu recunoşti. Tocmai s-au plâns ăia de la RoBlogFest că le-ai agresat site-ul în încercarea de a ne vota de patru ori pe secundă timp de 6 minute. Ştii ce se spune, recunoaşterea unei probleme e primul pas spre vindecare.

  3. dar tre sa votez zilnic? ca nu ma pricep.

  4. Nu Pitice, că n-ai voie mai mult de o dată pe rundă. Adică na, nu de pe acelaşi cont. 😀
    Zic pentru că suntem, la urma urmei, un blog de babe. Deci nu e rău să amintim oamenilor că ceva. Care oameni? Ce să amintim? Care găleată?

  5. acum esti un vampir votational arhaic. am vazut navele voastre azi-noapte cand primeam instructiuni de la civilizatia delfiniana.

  6. Petronia? Tu vrei un premiu sau o scuza sa te intorci acasa? 😀

  7. babo si cam cati ar trebui sa bem din pliculetul de Jacobs?

  8. Nu sunt vampiră Pitice că nu-mi bag colţii în gâtul nimănui. Acu’ pentru butonul de votare nu garantez, „Z”-ul ăla din el arată destul de fierăstrăiesc.

    Dragoane, eu nu fac decât să transmit mesajul unei biete bucăţi colorate de ecran care nu are voce proprie. De ce să-i discriminăm pe cei care nu se pot exprima? Vanghelie are drept de vot, butonul nostru de ce nu ar avea? Hm?!

    Anaid, este un plic fermecat. Al doilea pe care-l avem de felul ăsta. Le-am primit cadou când am făcut o faptă bună odată, de la un duh, iar din al meu fac cafea nonstop de-atunci. Au tot trecut vreo şapte săptămâni.

  9. care fapta buna petronia? tu locuiesti pe soare?

  10. Oricât de mult m-ar încânta impresia cruntă pe care o ai despre mine, Anaid, mă văd nevoită de respectul pe care-l am pentru adevăr să mărturisesc că da, am făcut şi acest lucru abominabil numit în genere faptă bună. Am blocat în lift un tip care urca la iubită-sa şi uitase că era ziua ei. Cinci ore. Când a scăpat de acolo, şi el şi ea erau prea exaltaţi ca să-şi mai dea seama că ziua ei trecuse deja şi ca să-şi aducă aminte că pereţii apartamentelor sunt subţiri.

  11. e de notat.da cum la ora asta sunt obosita si depresiva citesc maine mai pe indelete. treaba asta cu zile de nastere imi da frisoane si nu cred ca-i de la gripa.

  12. Babelor,
    sper că faceţi şi mânareli la concursul ăsta. Mi-e teamă că voturile sincere nu vor fi de ajuns.

  13. Ana Colut, bineînţeles. Dar nu putem să facem mânăreli pentru că mâinile ne sunt ocupate cu diverse şi piciorelile nu au rezultatele scontate decât post factum.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

