Horoscop 25 martie – 1 aprilie

Babelor,

Asta e postarea 1400 și ea zice așa:

Odată cu plecarea lui Rechinroll dintre noi, postul de horoscopist a rămas vacant. Am dat concurs, au venit șase vrăjitoare. Prima, Baba Menghina, avea un neg pe buza de sus, deci am împușcat-o. Cea de-a doua, Baba Sony, n-a apucat să intre că au venit niște avocați japonezi și au luat-o pe sus, că cică ceva cu numele. Ok. Am poftit-o înăuntru pe a treia, Baba Petrescu. Baba Petrescu era o doamnă la vreo 71 de ani, fostă învățătoare într-o școală generală din Aiud. I-am zis să-mi spună cine a câștigat mondialele din 86. „Nu știu, doamnă”, a spus ea jignită, „eu sunt…”. N-am apucat să aud continuarea, pentru că Baba Petrescu deja îmi făcea cu mâna în cădere de la balcon. A patra, Baba Ciolana, avea un nas cârn și zâmbea libidinos. Am băgat-o în pizda mă-sii și am chemat-o înăuntru pe baba a cincea, care eram eu. Am pocnit-o peste maxilar pe Rhetta, i-am rupt o coastă cu un scaun sau un scaun cu o coastă, depinde de perspectivă, și mi-am asumat postul.

Horoscop 25 martie – 1 aprilie

Taur: În lada frigorifică nu aveți nimic. Și atunci, la ce vă trebuie ladă frigorifică? Câți bani ați aruncat pe ea, și unde? Aceste întrebări vă vor fi puse în cursul săptămânii și de doi domni de la ANAF. Să nu le răspundeți.

Berbec: Zodia Dumneavoastră nu inspiră nimănui încredere. Prietenii vă ocolesc, rudele la fel, de necunoscuți nici nu mai vorbim. Schimbați-o cât mai puteți. Recomandăm Balanța.

Săgetător: Obiceiul de a vă lăsa șosetele în mijlocul camerei nu este de fapt amuzant. Nici bancurile pe care le faceți în fiecare miercuri seară pe un post de televiziune destul de mare. Dar dacă treaba cu bancurile se poate rezolva, cea cu ciorapii este de mult o cauză pierdută. Și vă mai mirați că nevasta și copiii…

Leu: Astrele au câteva lucruri interesante de zis despre săptămâna care va veni. Sunați-le la 0906 909 595. Numai 2,22 euro pe minut! Sau trimiteți parola Astre prin SMS la 0906 909 595 – numai 1,11 euro! Sunați acum sau trimiteți parola Astre! 0906 909 595! Astrele vă așteaptă!

Solniță: Morcovii pe care i-ați cumpărat săptămâna trecută au prins rădăcini în cămară. Dacă săpați sub ele, veți găsi un apartament mic, dar dotat cu televizor, frigider, mașină de spălat, pat și o femeie. Toate acestea sunt ale vecinului de jos, dar le puteți folosi din când în când, cu încredere.

Gemeni: Într-un fel, nimeni nu se aștepta să ajungeți atât de sus. Dar mulți s-au adunat acum jos și vi se uită sub fustă. Măcar dacă v-ați fi pus niște chiloți curați, nu?

Rac: Racul niciodată n-a fost o zodie prea importantă. Serios acum, câte personalități sunt rac? Două: Emilian Godrea și Dana Armin-Mureșan. Și recunoașteți că habar n-aveți cine sunt.

Balanță: N-aveți noroc. Lumea continuă să vă considere berbec – în afara poștașului care vă aduce pensia. Acesta vă consideră idiot, și are în felul lui dreptate.

Vărsător: Când erați mic știați o poezie. „Venea o moară pe Siret”, așa începea. O mai țineți minte?

Pești: Duhovnicul Dumneavoastră e un trișor. Alaltăieri, la poker, avea doi ași de pică în mâneca stângă. Dacă nu ne credeți, verificați miercuri, când va face baie. Mâneca stângă, țineți minte!

Notar: Sunteți debusolat, în degringoladă, în derivă? Să nu credeți că văzând episodul 6 al singurului serial românesc produs de HBO va schimba cu ceva starea Dumneavoastră. Mai curând dimpotrivă.

11 comentarii

  1. Uh, în sfârşit. Nu mai era loc pe pereţii blocului, sute de oameni cereau în scris să ştie dacă să se dea jos din pat, să cumpere sau să vândă, să roz, să albastru, fasole sau televizor, de ce să se ferească şi ce lecţii să înveţe.
    Şi e bine, Rhetto, că ai intrat tu în postul ăsta pentru că io am încercat să comunic cu astrele în scopul de a horoscopa şi tot ce am reuşit a fost să le întreb ce explicaţie au ele pentru următoarea situaţie a zodiilor în familia unei prietene: tipa are un frate născut în aceeaşi zi cu ea, singura asemănare dintre ei e că sunt făcuţi amândoi din praf de puşcă. O verişoară cu care are în comun nişte principii şi oroarea de matematică are ziua de naştere cu 15 zile înaintea fetei ăsteia. A doua zi după ea şi fra-su, e ziua unui unchi cu care n-are nici cea mai vagă idee ce are în comun, că cine naibii se gândeşte vreodată ce are în comun cu unchiu-său în afară de o bucată de familie? Inutil să precizez că toţi sunt în aceeaşi zodie, sper.
    Eh, de-atunci aştept să-mi răspundă astrele. Nimic. Cred că le-am ofensat. Nu ştiu cum comunici tu cu ele, probabil de-asta a venit Luna aşa de aproape zilele trecute, ca să-ţi şoşotească nişte chestii, dar de mine clar nu-i. Am găsit ce-i drept un ghiveci smălţuit pe prag azi dimineaţă, crezi c-o fi vreun semn?

  2. cotoroanto, sa stii ca ai dreptate la taur…am deja lada goala, daca vine ANAF-ul saptamana viitoare te caut si iti rup eu clavicula cu bastonul petroniei >:)

  3. pai unde-i capricornul?

  4. Auzi babo, e luna in retrograd? de bine tu nu stii sa zici?

  5. Elza: ai observat bine: săptămâna asta e fără Capricorn. S-a dus la Herculane să se refacă. Se întoarce joia viitoare.

    Anaid: Exact, e în retrograd, am văzut și eu. În pătratul doi al retrogradului, mai bine zis.

    Decster: Să mă cauți. Voi fi acasă. Adu și niște murături, punem de-un grătar.

  6. lasa-l dracu de gratar ca nu iti face bine colesterolul…aduc niste supa instant de la carrefour, 1.25 lei, ca pentru o baba in zile de criza 😉

  7. jesus fucking christ! :))))

  8. varsatorul din mine nu a stiut mai niciodata poezii:-ss cred ca trebuie sa ma mai nasc odata, in alta zodie:-?

  9. sunt un Rac revoltat! Rhetto, sa te uiti bine, foaaarte bine, pe unde calci!

  10. am abces! ca ce chestie!?

  11. Rhetto-Cocheto, ştii că sunt fana ta ambetată peste poate. Şi probabil că pe asta şi mizezi. Dar se poate, Rhetto, să nu zici tu nimica-nimicuţa de zodia Fecioarei? Păi?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

